Meeting 11 juni - wedstrijdpoll

Plaats reactie

Welke wedstrijd zie je het liefst op de volgende meeting?

Peiling eindigde op za apr 01, 2023 11:45 am

1- Ter land, ter zee of in de lucht
13
46%
2- Allround Car Competition
1
4%
3- Sleuren en pleuren
2
7%
4- Trucktrial 62.4
4
14%
5- Iets heel anders, namelijk: (licht toe in een post)
1
4%
6- Ik heb geen mening en wil graag op een knop drukken of de uitslag van de poll zien
7
25%
 
Totaal aantal stemmen: 28
Gebruikersavatar
Mahj
Premium
Berichten: 75
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:08 am
Contacteer:

Er komt weer een meeting aan, en ondergetekende wil graag weer eens een wedstrijd organiseren. De vraag is alleen- wat voor wedstrijd? Omdat jullie ook meedoen dan wel meekijken gaan we de democratie een kans geven. De opties zijn: 

1- Ter land, ter zee of in de lucht. Technisch gezien het meest simpel. Er is éen onderdeel (raak een doelwit, kom over een muur heen, dat soort dingen). Benodigdheden: Éen batterijdoos en éen motor. 
Voorbeelden: 



2- Allround Car Competition. Bouw een auto-achtig voertuig, en voltooi meerdere wedstrijdonderdelen die testen op snelheid, kracht, manouvreerbaarheid etcetera. Benodigdheden: Éen batterijdoos, en 2-3 motoren.
Voorbeeld: 


3- Sleuren en pleuren. Er zijn meerdere vreemd gevormde items die van A naar B moeten worden gebracht. Bouw een voertuig dat allerhande dingen kan oppakken en weer elders kan deponeren. Benodigdheden: Éen batterijdoos, 3-4 motoren. 
Voorbeeld: 


4- Trucktrial 62.4. Sjezen met offroad voertuigen. Geavanceerde bouwsels met vering en met meerdere aangedreven assen. Benodigdheden: Éen batterijdoos, 3-2 motoren, minimaal 4 van deze banden en bijbehorende velgen.
Voorbeeld: 

 
We horen graag wat jullie voorkeuren zijn. Een toelichting of je een wedstrijd graag ziet, of ook daadwerkelijk niet of juist wél meedoet afhankelijk van het type wordt ook gewaardeerd. 
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1487
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Duidelijk ter land, ter zee en in de lucht. Voor iemand met weinig verstand van alle aansturingen goed uit te voeren, waardoor het lekker laagdrempelig is. Daarnaast de meeste ruimte voor creativiteit en vrijwel zeker dat we kunnen lachen om alle zaken die niet gaan zoals ze bedoeld waren.
Gebruikersavatar
ChrisPBacon
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 26, 2023 11:59 am
Contacteer:

ik heb nog wel een andere suggestie, lijkt misschien te veel op de alround car compo, maar een f1/indycar compo. doel: snelle auto maken, 1 of 2 pitstops maken, en zorgen dat je de snelste bent.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1695
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Aangezien ik niet goed ben in het afstand besturen van autos is de meest simpele optie voor mij de beste. (Hoewel ik optie 6 de leukste vind ;) )
Dat kan ook bijna iedereen aan mee doen.
Als je echt een technische wedstrijd wilt dan is de eerste optie niet de beste.
ludo
Premium
Berichten: 113
Lid geworden op: ma jan 04, 2021 9:52 pm

Ter land/zee/lucht lijkt me het leukst en het laagdrempeligste. Heb nog steeds geen afstandsbediening/PU... :(
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

ludo schreef: zo mar 26, 2023 2:37 pm Ter land/zee/lucht lijkt me het leukst en het laagdrempeligste. 


 
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Mijn absolute favoriet!
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 826
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Iets wat mij als niet zo technisch begaafde uitdaagt om toch weer es een poging te doen om mee te doen ,dus 1 of 5.
Plaats reactie