Slow chat
Ik zelf niet maar mijn teams wel. Dus het is een wezenlijk probleem voor reizigers
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Oefenen voor een tentamen.
Misschien nog wat bouwen.
Misschien nog wat bouwen.
Begrafenis van mijn oma, ze werd 99.
Gecondoleerd. Ze heeft een mooie leeftijd bereikt
Wow, respect zo'n leeftijd. Hopelijk in alle rust heen gegaan.
Dat zeker
- Ravelino
- Premium
- Contacteer:
Beterschap Stuifzand, en weer wat geleerd. Ik dacht dat Oktoberfest al geweest was maar blijkbaar vieren we het in ons land nog tot eind van de maand, en als je nog niet genoeg hebt gehad na ruim een maand feesten kan je 12 November nog naar België
Gecondoleerd KlaasK.
Als antwoord op de vraag: Vandaag vooral wat rust pakken, straks even de rommel van de vorige MOC opruimen (lees: bakken en laden terug in kast) en wat priegelen aan een station. Als het droog blijft morgen de tuin een beetje winterklaar maken. Zo niet dan is het mooi weer om wat meer te oefenen met GIMP tussen de wekelijkse klusjes door :P Zondag is nog een raadsel, ligt een beetje aan hoeveel energie ik overhoud.
Gecondoleerd KlaasK.
Als antwoord op de vraag: Vandaag vooral wat rust pakken, straks even de rommel van de vorige MOC opruimen (lees: bakken en laden terug in kast) en wat priegelen aan een station. Als het droog blijft morgen de tuin een beetje winterklaar maken. Zo niet dan is het mooi weer om wat meer te oefenen met GIMP tussen de wekelijkse klusjes door :P Zondag is nog een raadsel, ligt een beetje aan hoeveel energie ik overhoud.
Dank jullie wel!
- Bishons
- Contacteer:
That's very sad Klassk. I myself have a great-grandmother who is passing on in age, I would like to see her before see passes away.
I am up to Lego building this weekend. Working on my castle. Not much else is going on except I will buy some lego today on Bricklink, about 1500 pieces worth. I was also going to clean up my lego room a bit but I don't think that will happen
By the way @Berthil, I didn't know you liked to play squash
I am up to Lego building this weekend. Working on my castle. Not much else is going on except I will buy some lego today on Bricklink, about 1500 pieces worth. I was also going to clean up my lego room a bit but I don't think that will happen
By the way @Berthil, I didn't know you liked to play squash
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Een zeer respectabele leeftijd.
Gecondoleerd KlaasK.
Gecondoleerd KlaasK.
Dank je
- VlieBricker
- Premium
Dit weekend is het familieproject het Leeuwenridders kasteel (10305) afgebouwd. Natuurlijk heeft m'n kleinzoon zijn steentjes bijgedragen maar ook mevrouw Vliebricker vond het steeds leuker om daaraan te bouwen.
Natuurlijk heeft het geven van een bosje LEGO bloemen en een mooie LEGO orchidee vast wel een beetje geholpen.
Nu een volgend project opzoeken......
Nu een volgend project opzoeken......
Vandaag de oude gangkast slopen en het geraamte voor de nieuwe hobbyplek voor mijn vrouw maken. Morgen afwerken.
- Afol71
- Premium
Leuk om met het als familieproject te bouwen @vliebricker. (Titanic leuk als volgend project? )
@Raven en ik zitten in een soort parallelle wereld, ik ben ook in de hangkast aan het klussen (heb het atelier van de misses op een paar restpuntjes klaar)
@Raven en ik zitten in een soort parallelle wereld, ik ben ook in de hangkast aan het klussen (heb het atelier van de misses op een paar restpuntjes klaar)
Mijn vrouw zit vaak aan de eettafel en dat is onhandig. Dus voor haar een plekje beneden zodat haar bureau vrijkomt voor mijn thuiswerken per 1-11. Win-win situatie.
- Afol71
- Premium
Herkenbaar.
De eerste keren thuiswerken met Corona was samen aan de eettafel. Dat werkt dus niet.
Mijn lief is heel creatief met keramiek, schilderen en vilt. Voor haar toen de hele zolder verbouwt tot atelier. Voor mezelf recent een nieuwe thuiswerk (en Lego) kamer gemaakt, alles laten stucen en nu bezig met de laatste afwerkingen. De gangkast komt daar even tussendoor.
Ik hoop vanavond ook de Tallneck af te bouwen
Succes met klussen!
De eerste keren thuiswerken met Corona was samen aan de eettafel. Dat werkt dus niet.
Mijn lief is heel creatief met keramiek, schilderen en vilt. Voor haar toen de hele zolder verbouwt tot atelier. Voor mezelf recent een nieuwe thuiswerk (en Lego) kamer gemaakt, alles laten stucen en nu bezig met de laatste afwerkingen. De gangkast komt daar even tussendoor.
Ik hoop vanavond ook de Tallneck af te bouwen
Succes met klussen!
Dat is een hele leuke build en vooral mooie partspack
- Afol71
- Premium
Als net ontwaakte AFOL haal ik er leuke technieken uit inderdaad.
En goed gedacht, ik heb hem inderdaad ook als partspack gekocht. De game zelf ken ik niet (ben geen gamer) en heb vooral Technic sets gekocht. Nu deze dus om ook wat andere kleuren en onderdelen in de collectie te krijgen.
En goed gedacht, ik heb hem inderdaad ook als partspack gekocht. De game zelf ken ik niet (ben geen gamer) en heb vooral Technic sets gekocht. Nu deze dus om ook wat andere kleuren en onderdelen in de collectie te krijgen.
Zojuist even de nieuwe Store in het centrum van Den Haag bezocht!
Mooie winkel met een ruime layout, verder weinig bijzonders.
Behalve wellicht de ooievaar: Ben je in de buurt dan is het leuk om binnen te lopen
Mooie winkel met een ruime layout, verder weinig bijzonders.
Behalve wellicht de ooievaar: Ben je in de buurt dan is het leuk om binnen te lopen
- VlieBricker
- Premium
Idd een mooi gebouwd vogeltje , heeft de nieuwe Store ook nog 'n aardig gevulde PaB-wall?
Ja er is een muur, niet in detail bekeken.VlieBricker schreef: ↑wo nov 02, 2022 9:47 amIdd een mooi gebouwd vogeltje , heeft de nieuwe Store ook nog 'n aardig gevulde PaB-wall?
Wel zo'n nieuwe, opgebouwd uit transparante bakken.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Weekend staat alweer voor de deur.
Zijn er nog plannen?
Zijn er nog plannen?
Het plan van Aanpak voor mijn eindscriptie afschrijven.
- VlieBricker
- Premium
M'n kleinzoon, die vandaag 1 jaar is geworden , wat Duplo cadeau geven. Je kunt niet vroeg genoeg met LEGO beginnen....
Gefeliciteerd en DUPLO is natuurlijk de basis van alles.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Afgelopen weekend een verjaardag gehad, Fonz nog even geholpen en JeroenD van een last verlost.
Komend weekend hoop ik weer iets te gaan bouwen voor een evenement.
Komend weekend hoop ik weer iets te gaan bouwen voor een evenement.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Leuke VIP set.
- Bijlagen
-
- IMG-20221108-WA0009.jpeg (1.18 MiB) 5699 keer bekeken
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
1. Er zit mogelijk verf op de bovenste. Hoe krijg ik dat het beste er af zonder het te beschadigen? Ik merkte dat het wel lukt door het af te wrijven met mijn duim of de achterkant van mijn tandenborstel met water, alleen heel moeizaam.
2. Aan de bovenkant zit een soort horizontale luchtbubbel vertakking, aan beide kanten. Is dit normaal voor dit onderdeel dat er twee versies van zijn?
Dat 2e zie je niet vaak, maar is volgens mij niet te voorkomen. Het is hetzelfde onderdeel, maar bij de 2e heeft er een luchtbel in gezeten. Persoonlijk heb ik dat vaker gezien bij transparante 4l bars (voor de lightsabers in Star Wars).
Het 1e: daarvoor verwijs ik naar onze collega's, die hopelijk gaan reageren.
Het 1e: daarvoor verwijs ik naar onze collega's, die hopelijk gaan reageren.