Slow chat
So binnen een paar dagen tijd begint het nieuwe forum er al aardig uit te zien als het oude forum. ?
Ja dat ja..
zondag begon het nogal leeg kwa inhoud maar ondertussen is er aardig wat terug gezet of her post
of volledig nieuw
======
We zijn eindelijk bijna klaar met de zolderverbouwing
vanavond de laatste verf actie. dan mag mijn vader nog wat kast deurtjes lakken en hangen
en dan heb ik nog 2 tot 5 weken voor het herinrichten. 2 zolders aan zooi evacueren, dat weer zien op te bergen. Dan lego sorteren en nog een kamer roulette. wij naar zolder kind naar onze huidige slaapkamer en dan de kinderkamer weer terug naar baby kamer en dan komt er als het goed is met kerst een baby. pfffff.
zondag begon het nogal leeg kwa inhoud maar ondertussen is er aardig wat terug gezet of her post
of volledig nieuw
======
We zijn eindelijk bijna klaar met de zolderverbouwing
vanavond de laatste verf actie. dan mag mijn vader nog wat kast deurtjes lakken en hangen
en dan heb ik nog 2 tot 5 weken voor het herinrichten. 2 zolders aan zooi evacueren, dat weer zien op te bergen. Dan lego sorteren en nog een kamer roulette. wij naar zolder kind naar onze huidige slaapkamer en dan de kinderkamer weer terug naar baby kamer en dan komt er als het goed is met kerst een baby. pfffff.
- UrbanErwin
- Contacteer:
@aangord komt er nog een stuiterbal bij? Gefeliciteerd!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
@aangord Dan kan je met kerst weer bouwen.
- swandutchman
- Premium
- Contacteer:
@aangord Oh, wat leuk! Gefeliciteerd! Rond dezelfde tijd verwachten mijn broer en schoonzus ook hun tweede kindje. Ik kijk ernaar uit!
Dat wordt een spannende tijd Aangord, ik wens jullie allebei succes met de laatste loodjes.
En jij ook sterkte met het herverdelen van je zooi, vaak kun je alles nóg compacter wel weer ergens wegstouwen. Je komt jezelf alleen een keer tegen als je ooit gaat verhuizen, dan wil je niet weten wat een zooi je ook al weer had. ?
En jij ook sterkte met het herverdelen van je zooi, vaak kun je alles nóg compacter wel weer ergens wegstouwen. Je komt jezelf alleen een keer tegen als je ooit gaat verhuizen, dan wil je niet weten wat een zooi je ook al weer had. ?
Gefeliciteerd, @aangord
dankjewel allemaal. Hoewel de kleine er nog niet is ?
Mijn huis is straks wel maximaal benut ?
dankjewel allemaal. Hoewel de kleine er nog niet is ?
gefelicteerd :)
een maximaal benut huis, klinkt erg bekend haha ?
Gefeliciteerd Aangord!!! Daar gaat de rest van je (nacht)rust
@aangord mooi nieuws! Sterkte met alle voorbereidingen enz. enz. enz.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Weekend staat alweer voor de deur.
Zijn er nog plannen?
Zijn er nog plannen?
@sanderkoenen The Mandalorian kijken
Was fracking goed weer
Ik vond het ook een geweldige aflevering, waarbij veel van de folklore verhelderd werd.
Ook krijgen we eindelijk veel life-action gezichten te zien bij de geanimeerde personages uit Rebels en Clone Wars.
Ook krijgen we eindelijk veel life-action gezichten te zien bij de geanimeerde personages uit Rebels en Clone Wars.
Met deze avatar wens ik dat we GIF's kunnen gebruiken voor de avatars
Zijn er nog plannen?
Eerste plan is al uitgevoerd. Toets wiskunde A vwo 6 nagekeken. Die zijn nog niet klaar voor het examen. ?
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Zijn er nog plannen?
Het lijkt de goede kant op te gaan met fase 1 van project “mijn legokamer opruimen”, en verder nog iets leuks doen op Lowlug dit weekend :
Het regent, dus ik kan weinig excuses verzinnen om niet te gaan bouwen. Het wordt wel zo langzaamaan tijd om na te denken over extra lades voor lego.
- MOCkingBird
- † In Memoriam †
- Contacteer:
Verder met opruimen van de legokamer. Bijna klaar. Een hoop verplaatst dus hopelijk kan ik het allemaal weer terugvinden als ik ga bouwen.
Moet je wel ruimte hebben om die lades neer te zetten, dat is het grote probleem bij mij dat steeds groter begint te worden...
Komt hier wel goed vooralsnog, maar moet eerlijk bekennen dat er toch jaarlijks veel meer inkomt dan ik denk
Zo. We zijn gisteren verhuisd. Onze slaapkamer verplaatst naar de zolder.
Vandaag verder opruimen.
Vandaag verder opruimen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Vandaag maar eens een aantal foto’s schieten.
Mijn dochter zit nu in groep 5 dus ik mag vanaf volgende week ook weer dichten en knutselen
Mijn dochter zit nu in groep 5 dus ik mag vanaf volgende week ook weer dichten en knutselen
Moet ze dat niet zelf doen?
Jazeker, en toch zal er iemand moeten helpen.