Op groot formaat 2023 - Jubileum Editie
Hij is zeker leuk, en ook duidelijk jouw stijl.
Die van mij is op zich af, morgen hopelijk met daglicht wat fotos en een filmpje maken.
Die van mij is op zich af, morgen hopelijk met daglicht wat fotos en een filmpje maken.
Teravet!
Ik ben reuzenieuwsgierig naar het opkrikmechaniek van de toren.
Ik ben reuzenieuwsgierig naar het opkrikmechaniek van de toren.

Bij deze op de valreep mijn inzending.
Voordat je je speakers gaat testen, er zit geen geluid onder het filmpje. Misschien ga ik daar later nog een keer tijd voor maken, maar daar had ik geen tijd meer voor.
.
Ps: de video gemaild via wetransfer, ik neem aan dat dat geen probleem is?
En het filmpje:Voordat je je speakers gaat testen, er zit geen geluid onder het filmpje. Misschien ga ik daar later nog een keer tijd voor maken, maar daar had ik geen tijd meer voor.
.
Ps: de video gemaild via wetransfer, ik neem aan dat dat geen probleem is?
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Leuk gedaan zo met die grot 

Mailtje gezien. We gaan ze allemaal op het YouTube kanaal plaatsen.
Geen van deze.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Allereerst wil ik alle deelnemers bedanken.
Het was erg lastig om een keuze te maken en dat kan alleen maar betekenen dat de bouwwerken fantastisch zijn.
Leuk om te zien dat veel technic is verwerkt in de bouwwerken.
Er wordt nog achter de schermen gewerkt aan een compilatiefilmpje voor op het LOWLUG YouTube kanaal.
Ik heb twee keer een top 3 gemaakt.
De eerste top 3 is voor het uitbeelden van een avontuur.
1e prijs:

2e prijs:

3e prijs:

1e plaats: Berthil met Hanging Temple of the Big Foot Buddha
2e plaats: Geert_H met Avonturiers
3e plaats: Johlie met Indiana Jones 3.5 scene
Betreft de toegepaste techniek is er een andere top 3.
Leuk om te zien dat iedereen wel een mechanisme had verwerkt, terwijl dat niet perse moest.

Voor het gebruik van techniek
Daar zijn andere prijzen voor.
1e prijs:

2e prijs:

3e prijs:

1e plaats: ID5 met Jungle Pagoda
2e plaats: Aliencat met Rising Lighthouse of Monkey Island
3e plaats: Raven met Hidden Tempel of the Amazone
Neem even met Stuifzand contact op over hoe en wanneer je prijs wilt ontvangen.
Iedereen gefeliciteerd!
Voorlopig zullen er van mijn kant geen wedstrijdjes meer verschijnen op het forum.
Geniet nog maar even van de rust.
Het was erg lastig om een keuze te maken en dat kan alleen maar betekenen dat de bouwwerken fantastisch zijn.

Leuk om te zien dat veel technic is verwerkt in de bouwwerken.
Er wordt nog achter de schermen gewerkt aan een compilatiefilmpje voor op het LOWLUG YouTube kanaal.
Ik heb twee keer een top 3 gemaakt.
De eerste top 3 is voor het uitbeelden van een avontuur.
1e prijs:

2e prijs:

3e prijs:

1e plaats: Berthil met Hanging Temple of the Big Foot Buddha
2e plaats: Geert_H met Avonturiers
3e plaats: Johlie met Indiana Jones 3.5 scene
Betreft de toegepaste techniek is er een andere top 3.
Leuk om te zien dat iedereen wel een mechanisme had verwerkt, terwijl dat niet perse moest.

Voor het gebruik van techniek
Daar zijn andere prijzen voor.
1e prijs:

2e prijs:

3e prijs:

1e plaats: ID5 met Jungle Pagoda
2e plaats: Aliencat met Rising Lighthouse of Monkey Island
3e plaats: Raven met Hidden Tempel of the Amazone
Neem even met Stuifzand contact op over hoe en wanneer je prijs wilt ontvangen.
Iedereen gefeliciteerd!

Voorlopig zullen er van mijn kant geen wedstrijdjes meer verschijnen op het forum.
Geniet nog maar even van de rust.
Ten eerste iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen. Ik geloof gelijk dat het niet makkelijk was om te jureren, ik ben blij dat ik dat niet hoefde te doen. Ik ben ook erg verrast dat ik tweede ben geworden.
Het was vooral ook erg leuk om mee te doen, bij deze een dank aan Sander voor de organisatie.
Het was vooral ook erg leuk om mee te doen, bij deze een dank aan Sander voor de organisatie.
Erg leuke wedstrijd hoor met mooie inzendingen.
Aan de inzenders ook nog dank voor het insturen van de filmpjes voor YouTube. Deze komen in de komende periode natuurlijk op het kanaal.
Aan de inzenders ook nog dank voor het insturen van de filmpjes voor YouTube. Deze komen in de komende periode natuurlijk op het kanaal.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Leuk gedaan allemaal, prijswinnaars van harte gefeliciteerd!!!
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!
- Dennis75
- Premium
- Contacteer:
Gefeliciteerd aan de winnaars!
@sanderkoenen...
Misschien ben ik de winnaar van de derde plaats?.. en niet Johlie.. tenzij hij/zij ook een indy3.5 scene heeft gemaakt en ik die even gemist hebt.
@sanderkoenen...
Misschien ben ik de winnaar van de derde plaats?.. en niet Johlie.. tenzij hij/zij ook een indy3.5 scene heeft gemaakt en ik die even gemist hebt.

Laatst gewijzigd door Dennis75 op ma apr 03, 2023 8:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gefeliciteerd aan alle overige winnaars, het was een leuke wedstrijd, en een goede reden om eindelijk weer eens iets met de avonturiers te maken. 
En ook nog winnen met de eerste keer dat ik iets met een motortje doe is helemaal leuk.

En ook nog winnen met de eerste keer dat ik iets met een motortje doe is helemaal leuk.

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Gefeliciteerd aan alle prijswinnaars! 

Leuke wedstrijd weer Sander!
Neem die prijs voor mij maar mee naar de volgende meeting
Neem die prijs voor mij maar mee naar de volgende meeting

- Johlie70
- Premium
- Contacteer:
Haha, precies ! ik zie het nu ook. Ik deed echt niet mee deze keer
Ik moet even sorry zeggen 
Ik had beloofd van de ingestuurde filmpjes een versie te maken voor op de Lowlugtv youtube pagina. Ik ben echter de laatste paar (iets meer zelfs) weken enorm onder gesneeuwd in mijn werk waardoor ik hier nog niet aan toe gekomen ben.
Omdat ik wel van afspraak is afspraak ben ... baal ik hier enorm van en aangezien ik komende week ook nog eens voor werk in India ben gaat het pas erna worden helaas.
Niet wat ik wil en daarmee gaat het ook mosterd na de maaltijd worden. Maar ik ga het wel doen want filmpjes van mocs (van wedstrijden op lowlug) zijn gewoon gaaf om daar bij elkaar te verzamelen.
Sorry en excuus aan de inzenders. Het komt goed.

Ik had beloofd van de ingestuurde filmpjes een versie te maken voor op de Lowlugtv youtube pagina. Ik ben echter de laatste paar (iets meer zelfs) weken enorm onder gesneeuwd in mijn werk waardoor ik hier nog niet aan toe gekomen ben.
Omdat ik wel van afspraak is afspraak ben ... baal ik hier enorm van en aangezien ik komende week ook nog eens voor werk in India ben gaat het pas erna worden helaas.
Niet wat ik wil en daarmee gaat het ook mosterd na de maaltijd worden. Maar ik ga het wel doen want filmpjes van mocs (van wedstrijden op lowlug) zijn gewoon gaaf om daar bij elkaar te verzamelen.
Sorry en excuus aan de inzenders. Het komt goed.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
We wachten in spanning af. 

*ietsmetschaamroodopdekaken*
Maar dan toch hierbij, natuurlijk zijn er hierboven ook filmpjes geplaatst maar we wilden ze heel graag ook op het Lowlugtv youtube kanaal zetten. Dat heb ik uiteindelijk dan ook gedaan, hieronder de linkjes.
Voor de inzenders, waar mogelijk heb ik de originele muziek laten staan, maar bij 1 filmpje ging dat niet vanwege de auteursrechten.
Maar dan toch hierbij, natuurlijk zijn er hierboven ook filmpjes geplaatst maar we wilden ze heel graag ook op het Lowlugtv youtube kanaal zetten. Dat heb ik uiteindelijk dan ook gedaan, hieronder de linkjes.
Voor de inzenders, waar mogelijk heb ik de originele muziek laten staan, maar bij 1 filmpje ging dat niet vanwege de auteursrechten.
Ik dacht dat er een nieuwe wedstrijd kwam 

Ik ook 

Ik ook
ik ook.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Daar wordt aan gewerkt.