Evenementenkalender - logische rijkwijdte

vortexico
Premium
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 22, 2022 5:13 pm

eti schreef: wo jan 25, 2023 11:14 am Nee, deze site zitten alleen Legohoofdjes in , geen vlaggetjes. Maar we zijn denk ik allemaal volwassen genoeg om in een lijstje van zes evenementen die met (DE) en (BE) als buitenland te herkennen...

 
Ja precies, ik denk dat extra kleurtjes of vlaggetjes niet echt een toevoeging zijn op huidige/vorige format.
Het ging mij meer om afstand (vanaf de grens).

De LAN lijst vond ik ook niet super handig werken, deze lijst is handiger.

Die kaart echter.... super geil (op zijn Duits)
eventueel om het nog beter te maken:
- een soort van scheider maken in de lijst naast de kaart met de maanden (dummy events gepind in de zee?)
- Lowlug's eigen events wel een speciale icon/kleur?
That being said: ik zie dat er geen" lowlug logo" smiley is op het forum :miss:
 
Maar terug on-topic:
(de bedoeling was niet om een lawine te veroorzaken in het format :P)
Grappig om te lezen dat er door een aantal grotere afstanden wordt gereden als exposant t.o.v. bezoeker.
Ik heb nog niet veel evenementen gedaan/bezocht maar tot dusver maak ik daarvoor niet veel verschil in afstand.

Maar dus voor wie nog niet gereageerd heeft: laat vooral weten hoever jullie doorgaans rijden/reizen voor events.
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1474
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Hoe ver ik zou willen rijden hangt van meer factoren af, bijvoorbeeld is het te combineren met iets anders, hoe groot is het tentoonstellingsgedeelte (kopen boeit mij minder), wat moet ik er voor laten om daar bij te zijn? Maar ik ben misschien niet de beste om het aan te vragen, aangezien ik alleen nog maar op lowlug-meetings ben geweest.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Tja, die kaart moet ik dus wel zelf bijhouden, want het lukt niet om die in te stellen op iedereen mag editen. Dus ik hou het mooi zoals het is, met één soort pinnetje in het dorpscentrum, dan blijft het wel te behapstukken.

Zelf ga ik zelden meer als bezoeker naar evenementen, omdat ik al een aantal keer per jaar deelnemer ben. Als deelnemer reis ik tot in Denemarken (maar da's Skærbæk, en verder af en toe naar iets van Byggepladen en dat is omdat ik daar lid ben en de taal aan het leren ben...) en zeker Duitsland/België. Zou ook best een keer naar Engeland willen maar is er niet van gekomen. Portugal of zo zie ik niet zo zitten, geen zin in vliegen of erg lange reis.
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Heel helder zo met de wit regel per maand!
Bedankt voor het bij houden van de Lijst Eti!
Plaats reactie