Ik heb al een paar keer gehad dat ik een mooi verhaal tik als reactie maar dat alles verdwijnt wanneer ik op "verstuur" druk.
Het bericht komt er dan ook niet later op te staan.
Ik vervloek mijzelf dan weer dat ik het niet in notepad geschreven heb maar eerlijk gezegd moet dat niet nodig zijn.
Hebben meer mensen dit?
Is hier iets aan te doen?
Reactie wordt niet geplaatst en verdwijnt
Hmm, op mijn telefoon heb ik hier ook vaker last van.
Ligt niet aan mobi of aan systeem, maar aan mezelf.
Ik denk dan namelijk dat ik het bericht verstuurd heb.
Dat pijltje van "naar boven" ziet mijn grijze massa nogal eens aan voor het pijltje van versturen.
Ligt niet aan mobi of aan systeem, maar aan mezelf.
Ik denk dan namelijk dat ik het bericht verstuurd heb.
Dat pijltje van "naar boven" ziet mijn grijze massa nogal eens aan voor het pijltje van versturen.
Heel soms maar gelukkig enkel als ik een mini verhaal typ
- Ravelino
- Premium
- Contacteer:
Wat Raven zegt. Is overigens wel wat anders, ik krijg dan gewoon dat ik ook echt uitgelogd ben. Is dat bij jou ook, of bedoel je iets anders?
Zo ja dan helpt het soms om even op de back te drukken, vaak onthoudt ie dan wel je bericht (op de pc en ipad in ieder geval) zodat je niet het hele stuk opnieuw hoeft te maken.
Als het miniverhaal nodig is kies ik ervoor om het even extern (kladblok/word) te typen, knippen en vervolgens plakken in het topic zodra ik zeker weet dat ik ingelogd ben.
Zo ja dan helpt het soms om even op de back te drukken, vaak onthoudt ie dan wel je bericht (op de pc en ipad in ieder geval) zodat je niet het hele stuk opnieuw hoeft te maken.
Als het miniverhaal nodig is kies ik ervoor om het even extern (kladblok/word) te typen, knippen en vervolgens plakken in het topic zodra ik zeker weet dat ik ingelogd ben.
Ik heb op deze site altijd dat ik een verhaal typ en dan op 'post reply' klik. Dat werkt niet, dan is je antwoord weg. Je moet de 'submit' knop hebben. (Volgens mij kun je anders met 'back' nog wel terug, maar goed)
Ik heb gewoon Nederlandse knoppen eigenlijk. Ofwel in het "snelle reactie" gedeelte onderaan het topic gebruik ik de knop "Verstuur".
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Ik doe dat zelf ook wel eens, op het verkeerde knopje klikken.
Ik kan aan deze vormgeving zelf niet heel veel veranderen helaas anders zou dat met een kleurtje ofzo wel een optie zijn.
“plaats reactie” is gewoon niet zo’n heel goede vertaling. Voor dat knopje. Vroeger heette dat ook “reageren”.
Ik kan aan deze vormgeving zelf niet heel veel veranderen helaas anders zou dat met een kleurtje ofzo wel een optie zijn.
“plaats reactie” is gewoon niet zo’n heel goede vertaling. Voor dat knopje. Vroeger heette dat ook “reageren”.
Die vertaling valt nog wel mee, het is zo dat onder dit veld waar ik nu in typ één grote opvallende knop zit met 'post reply' dan wel 'plaats reactie', en die is dus níet om je reactie te plaatsen. Daarvoor is het kleine opvallende knopje direct onder het typveld. En als daar niks aan te doen is, dan moeten we daarmee leven. Ik ga nu op het goede knopje klikken. Als dat lukt, kun je dit lezen. Als dat niet lukt, dan lees je dit nu niet.
- Bishons
- Contacteer:
I have had the problem too. I have typed a message and then when I send it says you need to be logged in. When in fact I had just logged on a few minutes ago. I usually copy all my messages now.
In fact it just did it now
At least the message was copied
In fact it just did it now

Lijkt me heel vervelend. Ik heb toch al een paar berichtjes geplaatst maar dit herken ik niet.
Heb je dan aangevinkt dat je ingelogd wilt blijven of doe je dat niet? Op een heel ander forum was dat de oplossing.
Bij mij gebeurde het echt sporadisch. Moet zeggen dat ik er inmiddels al een tijd geen last van heb.