Reactie wordt niet geplaatst en verdwijnt

Dit forum is puur voor vragen/opmerkingen over de werking van het forum. Graag per "issue" een topic. Dit is bèta. Reg Only
Plaats reactie
vortexico
Premium
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 22, 2022 5:13 pm

Ik heb al een paar keer gehad dat ik een mooi verhaal tik als reactie maar dat alles verdwijnt wanneer ik op "verstuur" druk.
Het bericht komt er dan ook niet later op te staan.
Ik vervloek mijzelf dan weer dat ik het niet in notepad geschreven heb maar eerlijk gezegd moet dat niet nodig zijn.

Hebben meer mensen dit?
Is hier iets aan te doen?
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1560
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Ik herken deze verstoring niet, zowel op Windows laptop als iPad. Wel vervelend!
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

Hmm, op mijn telefoon heb ik hier ook vaker last van.
Ligt niet aan mobi of aan systeem, maar aan mezelf.
Ik denk dan namelijk dat ik het bericht verstuurd heb.
Dat pijltje van "naar boven" ziet mijn grijze massa nogal eens aan voor het pijltje van versturen.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Heel soms maar gelukkig enkel als ik een mini verhaal typ
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Wat Raven zegt. Is overigens wel wat anders, ik krijg dan gewoon dat ik ook echt uitgelogd ben. Is dat bij jou ook, of bedoel je iets anders?

Zo ja dan helpt het soms om even op de back te drukken, vaak onthoudt ie dan wel je bericht (op de pc en ipad in ieder geval) zodat je niet het hele stuk opnieuw hoeft te maken.

Als het miniverhaal nodig is kies ik ervoor om het even extern (kladblok/word) te typen, knippen en vervolgens plakken in het topic zodra ik zeker weet dat ik ingelogd ben.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik heb op deze site altijd dat ik een verhaal typ en dan op 'post reply' klik. Dat werkt niet, dan is je antwoord weg. Je moet de 'submit' knop hebben. (Volgens mij kun je anders met 'back' nog wel terug, maar goed)
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Ik heb gewoon Nederlandse knoppen eigenlijk. Ofwel in het "snelle reactie" gedeelte onderaan het topic gebruik ik de knop "Verstuur".
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2090
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

Ik doe dat zelf ook wel eens, op het verkeerde knopje klikken.
Ik kan aan deze vormgeving zelf niet heel veel veranderen helaas anders zou dat met een kleurtje ofzo wel een optie zijn.

“plaats reactie” is gewoon niet zo’n heel goede vertaling. Voor dat knopje. Vroeger heette dat ook “reageren”. 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Die vertaling valt nog wel mee, het is zo dat onder dit veld waar ik nu in typ één grote opvallende knop zit met 'post reply' dan wel 'plaats reactie', en die is dus níet om je reactie te plaatsen. Daarvoor is het kleine opvallende knopje direct onder het typveld. En als daar niks aan te doen is, dan moeten we daarmee leven. Ik ga nu op het goede knopje klikken. Als dat lukt, kun je dit lezen. Als dat niet lukt, dan lees je dit nu niet.
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

I have had the problem too. I have typed a message and then when I send it says you need to be logged in. When in fact I had just logged on a few minutes ago. I usually copy all my messages now.

In fact it just did it now  :notimpressed: At least the message was copied
  
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Lijkt me heel vervelend. Ik heb toch al een paar berichtjes geplaatst maar dit herken ik niet.
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

Could be my browser (Google Chrome). It seems to have a few problems here and there.
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Ik gebruik ook Chrome en heb hier bijna nooit last van.

Alleen wanneer ik het schrijven van de comment heel lang open laat staan....
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1560
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Large schreef: zo dec 18, 2022 10:52 am Alleen wanneer ik het schrijven van de comment heel lang open laat staan....

 
Zonder enige ICT kennis hier, maar zou het kunnen dat je dan inmiddels bent uitgelogd? Volgens mij gebeurd dat best snel op dit forum 
 
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

After 20 seconds of writing a message? Sometimes that's what happens to me.
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2338
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Heb je dan aangevinkt dat je ingelogd wilt blijven of doe je dat niet? Op een heel ander forum was dat de oplossing.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bij mij gebeurde het echt sporadisch. Moet zeggen dat ik er inmiddels al een tijd geen last van heb.
Plaats reactie