Stemtopic LZHHM 60335 trainstation

Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Zes Lowluggers hebben meegedaan aan de LZHHM 60335 trainstation. Nu is het tijd om te stemmen! 

In dit topic (klik) kun je de 6 inzendingen zien. Met een Googleformulier geef je een rangorde aan. De moc die je het meest geslaagd vindt, zet je op 1, de moc die je het minst mooi vindt zet je op plaats 6.

De zes inzenders op volgorde van inzenden zijn:

sanderkoenen
Ravelino
eti
Trijntje
LegoRK
VlieBricker

Stemmen kan tot en met zondag 18 december 2022. Lees in de openingspost van de wedstrijd goed wat de bedoeling van de wedstrijd was en baseer daarop zoveel mogelijk je volgorde. 

De 6 inzenders mogen wat mij betreft ook best stemmen. Als ze zichzelf dan maar op de zesde plaats zetten.

Daarna maak ik de eindstand op. Het is niet zo dat de nummer 1 6 punten per stem ontvangt en de nummer 6 1 punt kan bijschrijven. Er zit een ander systeem achter.

Stemmen doe je hier:
STEMMEN MAAR
 
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Gedaan!  :duim:
 
 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Check
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Gedaan, leuke inzendingen, wedstrijd bij voorbaat geslaagd!
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 436
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Done. Wel jammer dat ik alleen punten kwijt kan, geen uitgebreider 'juryrapport'. Wat misschien maar goed is ook, want ik ben geen jury.
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ingestuurd. Leuke wedstrijd, had er helaas geen tijd voor om mee te doen.
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

YAY! I get to vote! Doing it now :D
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 436
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Dus Lego set 60335 zou een minder goed treinstation zijn. Te saai, te basic. Ik las ook ergens een reviewcommentaar dat het opnemen van TWEE voertuigen teveel van het goede is. Die blokjes hadden beter besteed kunnen worden aan een andere stationsfunctie. Ook opvallend dat het toilet niet ten gunste van de reizigers lijkt te komen; het staat op een wagonnetje!

Kunnen de Lowluggers dit beter? De opdrachtomschrijving is: "Het idee is dat het niet het mooiste station wordt, maar een station dat Lego zou uitbrengen als speelset." Dat vraagt om een andere manier van beoordelen dan een eerste blik 'welke is de mooiste'.

Sander bouwt een klassiek ogend station dat heel zorgvuldig is afgewerkt. Qua kleuren is het niet echt afgestemd op de spelende doelgroep, meer op volwassen bezoekers van Bauspielbahn-Treffen in Schkeuditz. Er is een fietsenstalling, wc, kiosk met voedsel, en een wachtlokaal. Minifigs hebben toegang via een trap. Spelende kinderen via een open achterkant, belangrijk voor een speelset. Er is geen voertuig anders dan de twee geparkeerde fietsen. Jammer genoeg is er ook geen spoor, of een andere aanwijzing welk soort gebouw dit is, behalve het verhoogde perron. En de klok natuurlijk. Op die punten (en de kleurstelling) scoort dit station niet beter dan dat van Lego, al ziet het er veel fraaier uit. Het was voor een speelset beter geweest om het aantal parts dat nu im bijvoorbeeld al die clips op de nok zit, te besteden aan rails of een voertuigje.

Ravelino maakt een moderner, frisser gekleurd station, dat qua detaillering en zorgvuldigheid nauwelijks onderdoet voor Sander's moc. Het past daardoor beter in de huidige City-lijn qua (speelse) uitstraling. De moderniteit blijkt ook uit de tourniquets en incheckpaaltjes, een pin- of kaartjesautomaat en de reclameposters. Er is een fiets, maar geen stalling. In plaats van een wc is er een ouderwetse telefooncel. Op het dak. Hoe kom je daar als minifig? Het perron is via twee verschillende trappen bereikbaar voor figs. Er is een kiosk. Het dak is makkelijk afneembaar, wat de speelbaarheid verhoogt. Opnieuw geen spoor, geen voertuigen. Goddank is er een klok, een grote. Maar ik had toch liever iets simpelers gezien dan al die brickbricks en perronbelijning, en dan de extra parts besteed aan wat rails, of een taxi ofzo.

Eti gooit het over de andere boeg. Speelbaarheid staat voorop, afwerking boeit minder. De ruimtes onder de perrons zien er superhol uit, en dat zijn ze ook. De kleuren zijn vrolijker dan bij Sander, maar of ik tan nou zo goed vind passen bij de rood/groen indeling van treinen en liften, mwah. Die werkende (!!) liften, de loopbrug, en de treinen maken dit tot een speelset waar echt wat gebeurt. Ook hier een kiosk voor versnaperingen, een automaat voor e-zaken naast een traditioneel loket, een wachtruimte, een fotohokje, en een controlekamer. De wc is er, en zit in de trein. De speelbaarheid blijkt ook uit het aantal minifigs, maar liefst tien, en de open achterkant. Hoe minifigs van buiten het station moeten betreden, daar is dan niet over nagedacht. Daardoor sluit het station minder goed aan bij andere city-sets met gebouwtjes of straat. Al met al zou een kleinere trein ten goede kunnen komen aan toegang voor figs, of aan een simpele afwerking (dichtbouwen) van de perrons zelf. Maar goed, er is een klok.

Trijntje maakt een realistisch aandoend station, omdat het zo lang is (ten opzichte van alle andere, inclusief die van Lego zelf). Alleen de kleur is geel, wat voor een 70ies Lego-vibe zorgt. Net als TLC denkt ze aan inclusiviteit met toegang via een trap en een rolstoelhelling. Er zijn maar liefst twee wc's, een loket EN een automaat, een kiosk met -heel realistisch- een meeuwenbende op de loer. En een volkomen lege bovenetage. Die is naar keuze met open of dichte achterwand, om kinderen en AFOL's beide tevreden te houden, en die is makkelijk afneembaar voor speeltoegang tot de begane grond. Het perron lijkt tweezijdig, de overkapping hint erop, maar er loopt maar aan 1 kant spoor. Voertuigen ontbreken, zelfs de fiets. De enorme tweezijdige overkapping en de onbenutte bovenetage met open/dicht-optie gaan ten koste van een meer aangeklede entree voor figs, interieur voor die bovenetage, een voertuig (al was het maar een fiets) of dat invalidentoilet. En dat is jammer. Maar goed, er is wel gedacht aan de klok.

LegoRK moct net als Eti een dubbelspoor/dubbelperronstation. Het is net zo somber gekleurd als die van Sander, al zijn er wat accenten van paaltjes, hekjes, prullenbakken en planten. Toegang voor figs is er via hellinkjes en een overweg. Die slagbomen geven wel meteen extra spoorgevoel mee. Top! Toegang voor spelende kinderhanden is er via de open achterkant. Er is een loket, en een wachtruimte, maar geen kiosk. Wel is er op de bovenetages een appartement met woonkamer en slaapkamer. Dat is een wonderlijke keuze als je een station-speelset moet ontwerpen. Ook jammer dat er geen enkel voertuig is; de fietsenstalling is wegbezuinigd om onder de 1000 parts te blijven. Wat mij betreft dus verkeerde keuzes gezien de opdracht. Echt jammer, juist omdat de perrons er zo goed uitzien met dat bord en bankje. Nouja, er is een klok.

VlieBricker komt zo rond de deadline binnen met een moc die net niet helemaal af lijkt. Waar de stadskant een verzorgde entree biedt, oogt de spoorkant kaler met nauwelijks aankleding op het perron en een onbenutte strook groen. Dit is het derde station in dark red, wat hebben jullie toch met die kleur? Er is een kiosk, geen loket. Er zou een kaartjesautomaat moeten zijn, maar die zie ik niet goed op de foto's. Er is geen extra ruimte voor een wc (of een telefooncel) ofzo. Wel zijn er brievenbussen, en twee fietsen. Ook ligt er spoor. Kinderhanden hebben wat moeilijker toegang omdat het dak niet speciaal makkelijk eraf te halen lijkt. (Geen tiles op de muren met alleen hier en daar 1 nop.) Wat meer tijd en wat minder aandacht voor het aftegelen van alle dekken/vloeren had kunnen resulteren in betere toegang, een breder perron met wat meer aankleding en een kleinere groenstook aan de overzijde van het spoor waar dan wel enkele plantjes staan. Gelukkig... waaat!!! ER IS GEEN KLOK!

Al met al valt het nog niet mee om die officiële set te verbeteren. Als ik kijk naar de inzendingen, dan heeft een top-speelstation:
- een verzorgd uiterlijk maar zonder dat het een ton aan parts kost, het is geen modular
- dat in balans is met speelbaarheid
- toegang voor kinderhanden via OF een open achterzijde OF een afneembaar dak/bovenetage
- voldoende aankleding op/rond de perrons in de vorm van bankje, klok, hekjes, automaat, prullenbak, dieren en planten
- voldoende stationsfuncties in het gebouw zoals loket, kiosk, wc (Telefooncel en wachtruimte zijn minder dringend vanwege mobieltjes en dat je buiten op het bankje kan wachten. Waarom heeft geen enkele kiosk tijdschriften?)
- logische toegang voor minifigs tot station/perron
- een voertuig om het overstappen op de trein (die niet voor je huis stopt) logisch te maken, dit verhoogt het speelplezier enorm. Een fiets (of twee) is het minimale. Een trein hoeft niet perse, daar zijn andere Legosets voor.
- een klein stukje spoor, want het is geen winkel of busstation
- een kleurenschema dat voor volwassen ogen waarschijnlijk te fris en vrolijk is

Elke inzending scoort op sommige punten goed en faalt op andere jammerlijk. Nee, het valt echt niet mee set 60335 te verbeteren. Die onderhoudsauto met aanhangwagen schrappen, de wc in het gebouw integreren en parts inzetten voor een fatsoenlijke kiosk. De rest van het station en de bus zou ik zou houden. Hij is best goed.
 
 
 
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

The middle brother has also cast his vote :) Note @vertmaori his forum username is Minoboy's brother. I was also inspired by coffee moc to right a report on what I liked :D

Eti: I really loved the cozy train and the elevator. That really inspired me and I love your use of pieces around the place. Perhaps the only inprovement would be to use a few more tiles instead of leaving studs showing
LegoRK: Awesome! I loved the colour scheme and the interior. Looks very fun and playable, especially as I love the boom-gates :D
Ravelino: The main reason that I liked your moc is because of the detailed front with the train sign and other accessories. The main thing to improve on is probably the backside. It looks a big bland and without the minifigures, pretty bad.
VlieBricker: The colour scheme really struck me with this one. The dark red is beautiful with the windows and colour bikes out front. I understand it wasn't finished but a garden would have been nice on the other side of the train tracks :D
Sander: Again I love the dark red (seemed to be the popular colour scheme for the station). The interior is nice but overall I didn't see any details that really stood out to me. And there wasn't very many play functions, although TLG should really add a toilet haha!
Trinitie: Nice!! But I think for play functions there should have at least been an interior. The yellow also looked a bit rich and for it's size wouldn't make the best train station for it's price.

I would like to buy eti's the best :D
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

@Koffiemoc, ik snap dat je tan geen goede kleur vindt voor een city-set. Mijn station is dan ook niet tan, lijkt dat zo op de foto? Het is mediumlightdarknogwattesnougat! Nou ja, dat bleke kleurtje waar tot nu toe vooral heel veel gezichtjes en handjes van waren.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik was overigens van plan om als deelnemer niet te stemmen, maar heb nu inderdaad mijn stem uitgebracht met mezelf op plek 6, da's nog leuker!
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Ik heb gestemd
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Iedereen kan hier zijn opmerkingen plaatsen. Ik wilde voorkomen dat de stemmen van de één invloed hebben op een latere stemmer.
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

eti schreef: di dec 06, 2022 10:17 am Ik was overigens van plan om als deelnemer niet te stemmen, maar heb nu inderdaad mijn stem uitgebracht met mezelf op plek 6, da's nog leuker!

 
Als iedere deelnemer stemt, zou het leuk zijn. Als maar een deel van de inzenders stemt… vul zelf maar in. 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Tja, als er een deelnemer is die écht graag zelf wil winnen, dan stemt die maar lekker niet! 
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Leuk om jouw analyse te lezen, Koffiemoc.  :duim:
 
 
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Gestemd. Leuk 'wedstrijdverslag' koffiemoc!

Bishons jij ook bedankt voor je motivering :duim:
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Gestemd!

Leuk om de terugkoppeling van @Koffiemoc en @Bishons te lezen inderdaad
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

Gestemd!
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 436
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

@eti: aha, ik zat al te twijfelen tussen tan en light nougat. Voor mijn smaakgebonden oordeel dat het niet zo past bij rood, groen en zwart maakt dat niet uit.
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Ook gestemd, is minder werk dan mee doen  :lurk:
 
 
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Ik heb inmiddels 19 stemformulieren binnen. Daar kunnen er nog meer bij. Tot en met zondag 18 december kan er worden gestemd.

Een update over de puntentelling: er worden punten geteld zoals in het oude Formule 1 systeem van voor 1990. Destijds kregen de eerste 6 finishende auto's punten. Dat aantal komt dus perfect uit met deze wedstrijd. De nummer 1 krijgt 9 punten, de nummer 2 ontvangt er 6. Vanaf plek 3 tot en met 6 is het 4 punten aflopend naar 1 punt.

Voor wat betreft de prijs. Hierbij vraag ik de winnaar wat geduld te hebben. Stuifzand verzorgt de prijs, en zoals we allemaal weten is haar gezondheid op dit moment niet 100%. Dus als zij er t.z.t. aan toe is, zal de prijs bekend worden gemaakt. Met de winnaar wordt dan afgesproken hoe de prijs wordt uitgereikt.
 
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

@ Koffiemoc
Leuk dat je de moeite hebt genomen voor zo'n uitgebreid juryrapport.

Motivatie voor mijn keuzes:
Geel als hoofdkleur: een heel bewuste knipoog naar de oude stations. Nu Lego zelf met allerlei remakes komt (castle, space) kon naar mijn mening een station ook niet ontbreken.
Lege bovenetage: ik zat echt aan de limiet met het aantal stenen, daarom maar gekozen voor het verhaal dat het interieur net werd vervangen en het nieuwe nog niet geleverd was. 
Achteraf gezien, kijkende vanuit jury ogen, had ik beter andere een andere keuze moeten maken. Als ik het overnieuw moest doen, zou ik die optionele achtermuur dan toch maar weg  laten en daarvoor in plaats wel een interieur op de bovenverdieping neerzetten.
Met bouwen voor een wedstrijd vergeet ik wel eens dat anderen er ook nog iets van moeten vinden  :lookaround:
 
Inmiddels zelf ook gestemd. 
 
 
 
 
 
 
Gebruikersavatar
VlieBricker
Premium
Berichten: 273
Lid geworden op: za jan 16, 2021 12:55 pm
Locatie: Vlieland

Gestemd.

@KoffieMoc: Ik had eerlijk gezegd niet direct de intentie een betere speelset dan LEGO zelf te maken. Want dat lijkt me best wel een erg grote uitdaging. Ik weet ook niet welke criteria de LEGO makers hiervoor zelf hanteren qua speelbaarheid. Een keer meedoen met een bouwwedstrijd stond bij mij voorop.

De kleur New Dark Red vind ik persoonlijk een mooie kleur die de kleur van standaard bakstenen goed benadert. En ik had er toevallig een flink aantal grotere elementen van wat mooi meetelde in het maximaal te gebruiken stenen. 😉
En, ja, die klok.... waarschijnlijk was ik daarom formeel ook iets te laat met indienen: niet meer naar de klok gekeken.😂
Bedankt voor je scherpe blik die je wierp op de inzendingen en de opbouwende kritieken. 😃👍

@ Vertmaori: Jij bedankt voor het ”hosten” van deze wedstrijd, jammer dat er niet meer hebben meegedaan. Voor mij persoonlijk de eerste keer dat ik ”op tijd” een mocje klaar had. 🤪
Gebruikersavatar
The_Blue_Budgie
Premium
Berichten: 82
Lid geworden op: ma jun 28, 2021 2:21 am
Locatie: Breda
Contacteer:

Gestemd!
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Er kan nog 5 dagen worden gestemd. Tot op heden heb ik 28 stemformulieren binnengekregen.

Hieronder de puntenstand zonder daarbij te zetten om welke moc het gaat.

1. 160 punten
2. 130 punten
3. 119 punten
4. 116 punten
5. 107 punten
6. 68 punten

Wat valt op: de moc met 119 punten die nu 3e staat is tot nu door niemand op de derde plaats gezet in de persoonlijke rangschikking. Verder hebben alle mocs alle posities minstens een keer gehaald.
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Leuke statistieken @vertmaori , ik hoop dat er aan het einde nog meer van te delen is.
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Er is de laatste dagen niet meer gestemd... 28 Lowluggers hebben de moeite gedaan hun stem uit te brengen. Tijd om de stand op te maken dus. Het aantal punten leek al bekend, helaas had ik een telfout gemaakt. Dat heeft geen gevolgen voor de volgorde van de eindstand. Als een moccer op de eerste plaats was gezet door een stemmer leverde dat 9 punten op, een tweede plaats was 6 punten. Vanaf plek 3 is het 4, 3, 2 respectievelijk 1.

1. LegoRK 160 punten (9x9, 8x6, 3x4, 5x3, 1x2, 2x1)
2. sanderkoenen 130 punten (4x9, 8x6, 6x4, 4x3, 4x2, 2x1)
3. eti 122 punten (7x9, 3x6, 0x3, 9x3, 5x2, 4x1)
4. Trijntje 116 punten (5x9, 3x6, 7x4, 3x3, 6x2, 4x1)
5. Ravelino 107 punten (2x9, 5x8, 8x4, 5x3, 4x2, 4x1)
6. VlieBricker 65 punten (1x9, 1x6, 4x4, 2x3, 8x2, 12x1)

Het valt op dat LegoRK gemiddeld gezien veel 1e en 2e plaatsen scoort. eti is bijna  'love or hate' te noemen. Veel eerste plaatsen, maar dan weer weinig tweede plaatsen en geen enkele derde plaats.

Leuk om te zien dat iedereen minstens een keer de eerst plaats heeft behaald.

LegoRK is de best wel afgetekende winnaar. Ik neem in het nieuwe jaar contact op met stuifzand voor de prijs. We gaan haar nou niet lastig vallen voor een prijs. Ergens in het nieuwe jaar komt dat wel op zijn pootjes terecht.

Ik dank hierbij alle moccers en stemmers, tot een volgende LZHHM!
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bedankt voor het organiseren!  :duim:
 

LegoRK, gefeliciteerd! :feest:
 
 
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Gefeliciteerd LegoRK!
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Voor de statistici: als we een telling hadden gedaan met 6 punten voor een eerste plaats, 5 punten voor een 2e etc., dan was de uitslag niet heel veel anders geweest.

LegoRK had dan 126 punten gehad. sanderkoenen 110, eti en Trijntje beiden 98 (dat was dus een ex aequo geworden), Ravelino 96 en VlieBricker 61
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

@LegoRK: van harte gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Gefeliciteerd LegoRK! En bedankt voor het organiseren vertmaori!
 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

gefeliciteerd!!!
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

LegoRK gefeliciteerd! :duim: 

Alle stemmers bedankt en Vertmaori bedankt voor de organisatie.
Leuk om alle eindstanden gespecificeerd te zien.

Persoonlijk vind ik deze manier van stemmen leuker (en spannender) dan open en bloot op het forum.
Het was leuk om weer eens wat te "moeten" bouwen. Alleen dat steentjes tellen: dat doe ik dus nooit meer.
Vergalt bij mij aardig het bouwplezier als ik er een kladblok bij moet houden met alle optel en aftreksommetjes. 
In elk geval weer eens iets gebouwd wat al 12 jaar in mijn hoofd zat. Er volgt nog wel een verbouwing om het station zonder restricties helemaal naar mijn zin te krijgen. 
 
 
 
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 634
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

LegoRK, gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Dit was een leuke wedstrijd om te volgen. Leuk georganiseerd

En gefeliciteerd @LegoRK
Gebruikersavatar
Bishons
Berichten: 1049
Lid geworden op: vr jan 28, 2022 9:20 pm
Locatie: Australia (same residence as MinoBoys)
Contacteer:

Congratulations LegoRK! Did sanderkoenen's come second? Congratulations to him/her as well! I loved seeing everyone's entries!
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Wow! Dat had ik niet verwacht. Tof om te zien dat mijn bouwwerk in de smaak valt. :D
Het was een leuke wedstrijd om aan mee te bouwen, bedankt voor het organiseren!
Plaats reactie