Ik heb op 25 nov. een bestelling geplaatst maar die is nog niet geleverd. Hij zou bij een pick up point worden bezorgd. Bol.com geeft in ‘mijn bestellingen’ aan dat het is bezorgd, maar bij PostNL staat bezorgtijd onbekend.
Moet ik nog even wachten ivm drukte omtrent Black Friday? Of toch even contact opnemen?
Bol.com ervaringen
- Stuifzand
- Site Admin
- Berichten: 2004
- Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
- Locatie: Meijel
- Contacteer:
Wat raar dat Bol dat zegt aangezien zij toch de status van PostNL weer overnemen denk ik.
“Bezorgtijd onbekend” betekende vorig jaar tijdens die totale ellende in de praktijk dat het nog ergens op een rolcontainer in een depot stond.
“Bezorgtijd onbekend” betekende vorig jaar tijdens die totale ellende in de praktijk dat het nog ergens op een rolcontainer in een depot stond.
Ik heb ook weleens gehad dat het stiekem toch al op het pakketpunt lag. Wanneer het niet te grote moeite is om daar even langs te gaan kan dat lonen.
Ik ben al 2x langsgaan om te vragen of het er al ligt maar zij zeggen van niet.
Ik hoop niet dat de bezorger het stiekem ergens in de straat bij iemand heeft afgegooid want dan moet ik alle huizen af. Zal denk ik niet, meestal gaat het wel goed als je zegt dat het naar een pickup point moet, helemaal bij het bestellen.
Ik hoop niet dat de bezorger het stiekem ergens in de straat bij iemand heeft afgegooid want dan moet ik alle huizen af. Zal denk ik niet, meestal gaat het wel goed als je zegt dat het naar een pickup point moet, helemaal bij het bestellen.
- WvdP
- Site Admin
- Berichten: 655
- Lid geworden op: wo nov 04, 2020 5:08 pm
- Locatie: in de buurt van Leiden
Even contact opnemen. Bij mij betekende dit de vorige keer dat het was kwijtgeraakt…ggj schreef: ↑ma dec 05, 2022 2:11 pm Ik heb op 25 nov. een bestelling geplaatst maar die is nog niet geleverd. Hij zou bij een pick up point worden bezorgd. Bol.com geeft in ‘mijn bestellingen’ aan dat het is bezorgd, maar bij PostNL staat bezorgtijd onbekend.
Moet ik nog even wachten ivm drukte omtrent Black Friday? Of toch even contact opnemen?
Ik heb net de klantenservice gebeld (was nog even goed zoeken naar dat nummer!!
). Ze gaven aan dat het pakket waarschijnlijk zoek is maar daar moest eerst een onderzoek naar worden ingesteld. Indien het zoek was kon het bedrag worden gecrediteerd of opnieuw besteld en het prijsverschil vergoed in de vorm van bol.com tegoedbonnen.. Ik hoop dat ze het kunnen vinden want ik heb geen zin in tegoedbonnen. Maar nog even afwachten dus.

Ja dat is me wat altijd met die pakketdiensten
Ik heb zojuist Bol.com nog eens gebeld om te vragen hoe het zit maar mevrouw gaf aan dat ze niets kon doen omdat het geld al terug is gestort. Ik kan het wel opnieuw bestellen maar dan wel tegen de huidige prijs.
Wat slecht zeg!
Wat kan ik nu doen? Ik word gewoon afgewimpeld door die tent (de verbinding werd ook snel verbroken)
Wat slecht zeg!
Wat kan ik nu doen? Ik word gewoon afgewimpeld door die tent (de verbinding werd ook snel verbroken)

- Stuifzand
- Site Admin
- Berichten: 2004
- Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
- Locatie: Meijel
- Contacteer:
Als het pakket niet retour is vind ik dat behoorlijk coulant van Bol.
Of dat nou wel of niet is is me niet duidelijk (meer).
Enig idee hoeveel mensen de boel flessen op deze manier?
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat GGH het product alsnog tegen de actieprijs wil ontvangen.
Of dat nou wel of niet is is me niet duidelijk (meer).
Enig idee hoeveel mensen de boel flessen op deze manier?
Waar ik een beetje moeite mee heb is dat GGH het product alsnog tegen de actieprijs wil ontvangen.
Ik heb het naar een pickup point laten verzenden en daar is het nooit aangekomen. De track en trace gaf dat ook nooit aan. Maar nu heeft bol.com het retour geboekt en geeft de t&t aan dat het ineens wel opgehaald en retour is. Daarmee zeggen ze ineens dat ik het pakket niet heb opgehaald en hebben ze mijn geld teruggestort. En nu willen ze het niet meer leveren (tenzij tegen actuele prijzen). Die gang van zaken vind ik dus niet goed en al helemaal niet coulant. Hoe dat dan? Dat ik bij een vermist pakket mijn geld terug krijg? Dat vind ik heel normaal.
- Stuifzand
- Site Admin
- Berichten: 2004
- Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
- Locatie: Meijel
- Contacteer:
Het is vervelend.
Maar ik vind niet dat je als klant kunt eisen dat een winkel levert tegen een actieprijs terwijl de actie voorbij is.
Ik denk dat Bol.com zo’n beetje per uur z’n prijzen wijzigt.
Deze verwachtingen in het algemeen zijn trouwens precies de oorzaak van het failliet van onze retail. Mensen denken dat alles kan.
Stel, jij koopt iets van 100€ en dat raakt kwijt. Dat kost jou uiteindelijk niks, maar de webshop kost het dus 100€ + verzendkosten + arbeid + verpakking. Dat is gewoon onhoudbaar. De marges zijn daar echt veel te klein voor.
Maar ik vind niet dat je als klant kunt eisen dat een winkel levert tegen een actieprijs terwijl de actie voorbij is.
Ik denk dat Bol.com zo’n beetje per uur z’n prijzen wijzigt.
Deze verwachtingen in het algemeen zijn trouwens precies de oorzaak van het failliet van onze retail. Mensen denken dat alles kan.
Stel, jij koopt iets van 100€ en dat raakt kwijt. Dat kost jou uiteindelijk niks, maar de webshop kost het dus 100€ + verzendkosten + arbeid + verpakking. Dat is gewoon onhoudbaar. De marges zijn daar echt veel te klein voor.
Je vergeet nog dat verzendkosten geen drol mag kosten liefst gratis, "want dat zijn we gewend vanuit China"
Dus niet heel ongebruikelijk dat een deel van de verzendkosten al van de marge afgaat
Maar niettemin een rare gang van zaken. Maar is Bol verantwoordelijk voor die (vermoedelijk onderbetaalde) winkelmedewerker die waarschijnlijk bij ontvangst van het pakket, de boel fout heeft ingescand?
Dus niet heel ongebruikelijk dat een deel van de verzendkosten al van de marge afgaat
Maar niettemin een rare gang van zaken. Maar is Bol verantwoordelijk voor die (vermoedelijk onderbetaalde) winkelmedewerker die waarschijnlijk bij ontvangst van het pakket, de boel fout heeft ingescand?
De medewerker zei dat er bijna geen pakketjes meer lagen toen ik daar de laatste keer was. Ik zei nog dat ik 3 dozen had besteld dus dat het 1 heel grote doos was of meerdere grotere. Die lagen er niet.
En als we bij ons op het werk zoiets aan de hand hebben komen we hier ook niet mee weg hoor. Dan moeten wij het alsnog leveren tegen de bestelde prijs. Zou wat zijn als we dat zouden doen, raken we een hoop klanten kwijt.
En verzendkosten betaal ik gewoon, bestel verder nooit iets uit China.
En als we bij ons op het werk zoiets aan de hand hebben komen we hier ook niet mee weg hoor. Dan moeten wij het alsnog leveren tegen de bestelde prijs. Zou wat zijn als we dat zouden doen, raken we een hoop klanten kwijt.
En verzendkosten betaal ik gewoon, bestel verder nooit iets uit China.