Om naar meer activiteit te streven.

Voor mij geldt hetzelfde... Misschien is de posterij gewoon te druk met de kerstkaarten, al vind ik het nu wel erg lang duren.. Hopelijk krijgt iedereen toch z'n pakjes op uiteindelijk binnen!VlieBricker schreef: ↑ma dec 26, 2022 1:25 pm Van het door mij getrokken lootje waarvoor ik op 6 dec iets verstuurd heb, zag ik hier op het forum ook nog niets langs komen.........
Is nog niet aangekomen heb ik ingefluisterd gekregen...VlieBricker schreef: ↑ma dec 26, 2022 1:25 pm Van het door mij getrokken lootje waarvoor ik op 6 dec iets verstuurd heb, zag ik hier op het forum ook nog niets langs komen.........
Is toch al twee weken geleden verstuurd begreep ik....
Is toch echt verstuurd naar het adres dat ik heb opgekregen van mijn lootje nadat ik er extra anoniem naar had gevraagd omdat die het niet zelf had aangegeven bij de beschikbare gegevens in lootjestrekken.nl.....workfromtheheart schreef: ↑di dec 27, 2022 2:27 pmIs nog niet aangekomen heb ik ingefluisterd gekregen...VlieBricker schreef: ↑ma dec 26, 2022 1:25 pm Van het door mij getrokken lootje waarvoor ik op 6 dec iets verstuurd heb, zag ik hier op het forum ook nog niets langs komen.........
Is toch al twee weken geleden verstuurd begreep ik....