Nieuw evenement in Baarn, 4/5 maart> Exposanten gezocht?

Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Hallo Lowluggers, laatst was ik op een klein Lego-evenement hier in de buurt, met een heel enthousiaste organisator. Hij is nu van plan een iets groter evenement te houden in een sporthal in Baarn, en wel op 4/5 maart. Hij heeft mij gevraagd om de aanmelding van exposanten te regelen.

Het wordt niet de zoveelste Legorommelmarkt. Hij wil met name activiteiten. Hij doet zelf mindstormsworkshops, hij heeft sets te leen om op te bouwen, hij heeft koffers met escaperoomachtige spellen erin... en natuurlijk vrij bouwen.

Hij wil wel verkopers hebben - daar bleek veel vraag naar te zijn bij bezoekers - en heeft contact met mensen die dat kunnen regelen, en hij wil dus ook graag een goeie MOC-tentoonstelling hebben. En hij wil dat het voor alle deelnemers een gezellig evenement wordt, toen ik zei dat er vaak een afolavond (wat te eten en iets van een spelletje of zo) is werd hij daar enthousiast van.

Dus heb ik nu twee vragen: 
1. Wie wil er eventueel komen om te exposeren? laat het hier even weten of het je leuk lijkt, en hoe groot je ongeveer aan denkt. Voor 11 november wil hij graag weten wat hij ongeveer kan verwachten.
Met name GBC ziet hij ook heel graag, ik heb al contact opgenomen met het GBC-clubje.

2. Wie wil er tijdens het evenement een workshop geven voor bezoekers? Dat zouden ze ook heel leuk vinden daar.


Voor mij is het duidelijk, een evenement met veel activiteiten en hopelijk mocs, en niet in de eerste plaats commercieel gericht, daarvan zijn er in Midden-Nederland niet zo gek veel. Graag dus! Ik hoop dat we hier met een leuk clubje lowluggers heen kunnen. 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Het gaat de goede kant op, een aantal mensen die ik hier al over gesproken had wil inderdaad komen, We zijn al met een man of vijf, zes die heel wat mocs meenemen. En de gbc'ers komen misschien ook. Maar er kunnen er zeker nog meer bij!
Gebruikersavatar
Legopapa
Premium
Berichten: 235
Lid geworden op: za nov 14, 2020 12:04 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Op zich heb ik wel interesse. Baarn is hier dichtbij.
Moc zou 3 x 2 XL baseplates zijn.

Maar onder voorbehoud. Weet nog niet precies hoe mijn agenda eruit ziet tegen die tijd.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Absoluut onder voorbehoud. We zijn nu aan het kijken of er genoeg moc'ers , verkopers en weet ik veel komen. Inschrijving volgt later.
XL baseplates = 48x48?
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ken jij grotere?  :raiseone:
 
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Nee, maar ik heb ook niet eerder gehoord dat iemand een moc in XL baseplates afmeet
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

50x50........

Ik ga de agenda eind nov vullen voor Q1 en Q2 komend jaar. Kom er zsm op terug.
Gebruikersavatar
Legopapa
Premium
Berichten: 235
Lid geworden op: za nov 14, 2020 12:04 am
Locatie: Almere
Contacteer:

eti schreef: za okt 29, 2022 7:57 pm Nee, maar ik heb ook niet eerder gehoord dat iemand een moc in XL baseplates afmeet

 
Dat doe ik altijd  :duim:
 
 
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 523
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Ik had al aangegeven wel mee te willen doen. Space Layout kan mee maar dan is mijn voorwaarde wel dat beide uiteinde van de monorail erbij zijn (Griffon en mij dus).

Verder neem ik nog een eigen MOC mee. Maten had ik je al gegeven.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ja, ik ben aan het inventariseren, met de space layout zijn jullie met zijn drieën momenteel. Inmiddels zijn we met tien die wel willen komen plus waarschijnlijk de GBC.
Gebruikersavatar
sparhawk
Premium
Berichten: 85
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:38 am
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Ik heb ook aangegeven te willen komen.
Ik neem dan in ieder geval m'n fort mee, kan zijn die die wat groter is dan. En verder eventueel een stukje straat met auto's, schaal 1 op 10. Mocht het nodig zijn, dan heb ik nog wel wat meer MOC's tegen die tijd.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Wat meer mocs zijn waarschijnlijk welkom! Ik ben heel blij dat we al met 10+ man zijn, maar het zullen natuurlijk niet zomaar even 50 exposanten worden... Ik hoor na 11 november of het doorgaat en hoeveel ruimte we hebben.
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Ik wil ook wel komen. Dat zal wat (broodnodige) druk op Felucia zetten. De MOC is nu 85x69 (wordt waarschijnlijk 80x96) en ik kan ook nog wat ander werk meenemen als dit mag.

Workshop geven lijkt me ook wel leuk, maar weet niet goed wat de doelgroep daarvoor zou zijn en dus hoe ik dit zou kunnen invullen.
Gebruikersavatar
UrbanErwin
Premium
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:23 am
Contacteer:

Ik (en wat andere treinen bouwers) zullen waarschijnlijk ook wel wat neer gaan zetten
Gebruikersavatar
Griffon
Premium
Berichten: 234
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:49 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

SamtheChemist schreef: zo okt 30, 2022 10:55 am Ik had al aangegeven wel mee te willen doen. Space Layout kan mee maar dan is mijn voorwaarde wel dat beide uiteinde van de monorail erbij zijn (Griffon en mij dus).

Verder neem ik nog een eigen MOC mee. Maten had ik je al gegeven.

 
Ik heb mij al opgegeven bij ETI met mijn deel van de Space layout  :D, verder nog mijn trucks en ik bedenk mij nu ook dat ik nog twee Castle mocs heb staan (elk net iets meer dan een 32x32 basseplate). Het is even afhankelijk van de plannen van Aangord aangaande de Castle layout of deze twee moc's niet voortijdig gereïncarneerd gaan worden.
 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Voor ons zijn de plannen zo goed als rond om een B&B in de buurt te nemen met de kids en dan zelf de beurs te doen en de dames winkelen. Dus op mij kun je rekenen met mijn kasteel layout. deze is 3 baseplates diep en een stuk of 10 breed. Indien er meer nodig is moet je het zeggen dan kan ik altijd kijken om iets mee te brengen.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Leuk, Raven. zoals gezegd: nog even afwachten of het ook doorgaat. Maar aan ons zal het niet liggen.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik houd dit even in mijn achterhoofd (ik zeg nog niks toe).
Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 261
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

Klinkt leuk. Tegen die tijd moet mijn mozaïek zeker klaar zijn. Dus als er een muur vrij is waar ik een 192x192 mozaïek kan ophangen, ben ik wel bereid om te komen. Hopelijk is de lokatie niet ver van het NS station !!!!
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Ik zal nog niets boeken dan maar. Maar dan kan wellicht mijn kasteel in eider geval nog ergens geëxposeerd staan.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

HoodedOne schreef: di nov 08, 2022 11:52 am Klinkt leuk. Tegen die tijd moet mijn mozaïek zeker klaar zijn. Dus als er een muur vrij is waar ik een 192x192 mozaïek kan ophangen, ben ik wel bereid om te komen. Hopelijk is de lokatie niet ver van het NS station !!!!


 
Gedurfd. Als ik zo de nieuwsberichten mag geloven is het tegenwoordig geen pretje met de trein. Overvolle treinen, treinen die uitvallen e.d. Wellicht is er iemand die je met de auto van het station kan ophalen?
Helaas moet ik zaterdag werken maar zondag kom ik wellicht als bezoeker.
 
Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 261
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

mikebrix schreef: wo nov 09, 2022 4:39 pm
HoodedOne schreef: di nov 08, 2022 11:52 am Klinkt leuk. Tegen die tijd moet mijn mozaïek zeker klaar zijn. Dus als er een muur vrij is waar ik een 192x192 mozaïek kan ophangen, ben ik wel bereid om te komen. Hopelijk is de lokatie niet ver van het NS station !!!!



 
Gedurfd. Als ik zo de nieuwsberichten mag geloven is het tegenwoordig geen pretje met de trein. Overvolle treinen, treinen die uitvallen e.d. Wellicht is er iemand die je met de auto van het station kan ophalen?
Helaas moet ik zaterdag werken maar zondag kom ik wellicht als bezoeker.
 

 
De huidige situatie met de treinen, hoeft niet de situatie in maart 2023 te zijn. 
En ik zorg er wel voor dat het mozaïek in een koffer/rugzak past. Dus een stukje lopen hoeft geen probleem te zijn.
vortexico
Premium
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 22, 2022 5:13 pm

Ik heb afgelopen weekend gehoord dat dit evenement toch niet doorgaat.
Klopt dit?
Zo nee:
is er een slaapplek te regelen? Hoe groot en duur is die B&B Raven?
Is er beveiliging 's nachts?
Dan wil ik wel komen met de kerst layout. Die is nu 102 x 153cm
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Count me in als het door gaat!!!
Kan ik tenminste lekker in m'n eigen bed slapen!!! En ben ik misschien niet helemaal op aan het einde van het weekend ;-)
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

De geplande grote beurs kan inderdaad nog niet doorgaan, maar we gaan wel een kleinere Legoshow organiseren. Ik stuur vanavond iedereen die interesse heeft getoond bericht.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Nou, volgens mij heeft iedereen die interesse heeft getoond van mij bericht gehad nu. Het wordt dus een beperktere legoshow in een kleiner zaaltje, de verkoop gaat eruit. Wel bouwtafels en een paar activiteiten/workshops. De gezelligheid is er hopelijk niet minder om.
Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 261
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

Aanmelding is ingevuld en verstuurd.
Hopelijk gaat het lukken i.v.m. met o.v.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Gezien de ruimte is mijn grote layout dan wel gewenst?
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ja, we hebben plek voor alle aangemelde grote layouts. Misschien niet voor extra mocs die mensen ook nog hebben.
Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

Ik heb me van de week ook aangemeld, iig met mijn deel van de space layout
Gebruikersavatar
Peet
Premium
Berichten: 80
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:17 am
Contacteer:

Dit staartje gemist, zou er nog plek zijn om de space layout 2 baseplates te verbreden?
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik denk dat dat gaat lukken Peet, ik stuur jou even een berichtje
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 634
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Hoe gaat het eigenlijk met de opbouw? Is dat een dag van tevoren of op dezelfde dag?
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Dag van te voren en de (vroege) ochtend. Je kan ook vrijdagavond nog terecht tot 10 uur.
 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

OK nou aangemeld en wel, zie ik 2 min na het indienen dat er weer geracet wordt dat weekend..... ach ja dan maar af en toe de update checken :-P
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Raven schreef: wo nov 23, 2022 2:01 pm OK nou aangemeld en wel, zie ik 2 min na het indienen dat er weer geracet wordt dat weekend..... ach ja dan maar af en toe de update checken :-P

 
Dat is met 23 races bijna een kans van 50%
Dan kun je bijna niets meer plannen. Als die hard race fan skip ik ook wrl eens een wedstrijdje om iets anders leuks te doen. Dan maar de samenvatting kijken.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Raven schreef: wo nov 23, 2022 2:01 pm OK nou aangemeld en wel, zie ik 2 min na het indienen dat er weer geracet wordt dat weekend..... ach ja dan maar af en toe de update checken :-P

 
En dan heb je regen en dan is het weer 5 uur uitgesteld.
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 523
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Raven schreef: wo nov 23, 2022 2:01 pm OK nou aangemeld en wel, zie ik 2 min na het indienen dat er weer geracet wordt dat weekend..... ach ja dan maar af en toe de update checken :-P

 
Ik neem mijn laptop wel mee kunnen we live kijken ;-)
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Prima :-)
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 634
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Gaat voor mij niet lukken om als exposant aanwezig te zijn. Hopelijk als bezoeker op een van de twee dagen.
Plaats reactie