Friends 2023

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Friends krijgt een grote makeover! Andrea, Emma, Mia, Olivia en Stephanie zijn nu volwassen vrouwen en LEGO introduceert een nieuwe groep van 8  vrienden; 5 meiden en 3 jongens.
Introducing LEGO Friends 2023! | Brickset: LEGO set guide and database
Meet the new LEGO Friends! | Brickset: LEGO set guide and database

-Aliya is zeer slim en behulpzaam naar haar vrienden toe;
-Autumn (Mia's dochter) is geboren zonder linkerhand. Maar desondanks ze is ze, net als haar moeder, een echt buitenmens. Ze houdt van dieren, maar ook van klimmen in bomen;
-Leo is een keukenprins. die zich afvraaagt of zijn hobby wel 'cool genoeg' is;
-Zac (Aliya's neef) is een geboren ster: knap, blinkt uit in meerdere sporten en hij kan ook nog aardig zingen. Een beetje een opschepper, maar wel iemand die het spotlicht graag met zijn vrienden deelt;
-Liann: vrolijk, energiek, chaotisch, houdt van skaten en tekenen/schildren, maar heeft ook een concentratieprobleem;
-Olly: een harde werker, die graag dingen organiseert, van mode en naaien houdt en zijn eigen YouTube-filmpjes opneemt en nabewerkt;
-Paisley: een wat verlegen meisje, dat zich niet op haar gemak voelt in grote groepen, maar wat heeft ze een stem! Olly probeert haar aan te moedigen haar muzikale talent met anderen te delen, maar daarvoor moet Paisley eerst aan haar zelfvertrouwen werken. Een goede luisteraar en zeer opmerkzaam, dus vrienden komen wel snel bij haar voor een luisterend oor en/of goede raad;
-Nova: een social media persoonlijkheid met meer dan 500.000 volgers en een zeer bekend game streamer. Maar in het echt is ze heel anders. Met haar droge humor en haar directe wijze om zichzelf uit te drukken, kan ze overkomen als onbeleefd of gemeen, voor wie haar niet kent. Maar ze is een zeer behulpzame vriendin, als je technische problemen hebt.

Ik heb hier zin in! In de 1e link staan al 5 sets met foto. Ik ben benieuwd naar de rest! :omg:
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

En nog meer sets voor 2023:
https://brickset.com/sets/theme-Friends/year-2023
Zitten leuke sets tussen. :duim: 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Erg leuke sets moet ik zeggen.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4124
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

zeker, en ook leuke parts
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1622
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Die 41732: Downtown Flower and Design Stores is erg leuk, vooral die schuine rand in verschillende paars-tinten. Die berk op de hoek vind ik dan weer een beetje jammer, lijkt wel een aangeklede lantaarnpaal.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1510
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Nieuwe Friends-set voor de zomer, 41737 Beach Adventure Park (klikbaar):

Afbeelding

Bron
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1622
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

dat is eigenlijk best een leuk setje
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1475
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

En ik zie dat de varen-blaadjes ook in het lime uitkomen, hopelijk volgen er nog een paar kleuren.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1510
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Volgens mij komt de curved slope 2x1x2/3 (onderdeel 11477) in het trans-lichtblauw en trans-geel, dus weer extra MOC-mogelijkheden. :omg:
 
 
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

De 1e afbeelding voor de zomerlichting van Friends:
https://brickset.com/article/95215/imag ... ets-emerge!
-De Friends-otters zijn schattig!! :omg:  Normaal hou ik niet van de Friends-dieren, maar bij de otters past het prima.
-Die oranje catamaran spreekt mij ook aan.
-De botanische tuinen: die ontwerper is los gegaan op de planten!! :drool:   Tan saxofoons, groene bontkragen, donkerroze kikkers... Dit had bijna een Icons-set kunnen zijn.
 
 
 
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1475
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Vergeet bij die set ook niet de Plant Stem with 3 Leaves on Bar in het donkerrood, daarvoor zie ik ook wel toepassingen in bomen.
Plaats reactie