Barthezz Brick moc's

Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2340
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Gaaf schip! Ook mooi die achtergrondinfo erbij, goede studie van gemaakt
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1563
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Ja, zeker leuk met de achtergrond informatie erbij. Mooi uitgewerkt, en als ik al die verschillende delen van je Venetië lay-out zo zie dan krijg is steeds meer respect voor de bouwtijd.
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 438
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Dat mooie scheepje, en vooral die vlag waren me al opgevallen. En nu als bonus de achtergrond-informatie! Een karveel is een mooie keus als scheepstype voor die plaats en tijd. Alleen die boegspriet, die lijkt me minder passend voor dit type schip en tuigage.
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

koffiemoc schreef: di dec 20, 2022 7:58 pm Dat mooie scheepje, en vooral die vlag waren me al opgevallen. En nu als bonus de achtergrond-informatie! Een karveel is een mooie keus als scheepstype voor die plaats en tijd. Alleen die boegspriet, die lijkt me minder passend voor dit type schip en tuigage.

 
Thx! Haha, klopt. Ik had het schip beter de Pinocchio kunnen noemen 😂
Gebruikersavatar
VlieBricker
Premium
Berichten: 273
Lid geworden op: za jan 16, 2021 12:55 pm
Locatie: Vlieland

Alles bij elkaar toch 'n fraai schip zo 😉👍. Ik vind vooral de manier waarop de zeilen en de masten zijn gedaan erg goed gelukt. Zijn die zeilen opgebonden met rubber bandjes? 🤔
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

VlieBricker schreef: do dec 22, 2022 10:09 am Alles bij elkaar toch 'n fraai schip zo 😉👍. Ik vind vooral de manier waarop de zeilen en de masten zijn gedaan erg goed gelukt. Zijn die zeilen opgebonden met rubber bandjes? 🤔

 
Klopt, die zitten met de rubberbandjes vast aan de mastconstructie (of hoe zoiets ook mag heten  :lookaround:)
 
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

Al langer liep ik met de gedachte om eens een keer wat in te sturen voor LEGO Ideas. Al heb ik nooit de intentie gehad om er speciaal iets voor te maken. Nu heb ik voor Venetië verschillende gondels gemaakt en dat leek mij de perfecte inzending om het eens te proberen.

De gondel zou het goed kunnen doen als GWP tijdens het zomerseizoen of als kleine set/souvenir na een bezoek aan Venetië deze zomer (dromen mag).

Vind je het een leuk idee, dan mag je natuurlijk altijd stemmen  > Click hier om te stemmen

AfbeeldingVenice 1486 - Gondola (main) by Barthezz  Brick, on Flickr
AfbeeldingVenice 1486 - Gondola (side 1) by Barthezz  Brick, on Flickr
AfbeeldingVenice 1486 - Gondola (Side 2) by Barthezz  Brick, on Flickr
 
Gebruikersavatar
VlieBricker
Premium
Berichten: 273
Lid geworden op: za jan 16, 2021 12:55 pm
Locatie: Vlieland

Barthezz_Brick schreef: do dec 22, 2022 7:44 pm
Vind je het een leuk idee, dan mag je natuurlijk altijd stemmen  > Click hier om te stemmen


 
Ik heb m'n stem voor je uitgebracht 🤞😉; maar waarom heb jij nog maar 54 dagen de tijd? Je hebt deze toch nog niet zo lang bij ideas ingebracht, toch? Andere projecten hebben veel meer dagen de tijd om stemmen te pakken, lijkt het.
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4109
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Volgens mij moet je eerst een grens halen in de eerste x dagen.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4125
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Klopt en dan krijg je weer meer tijd voor de volgende stint. Om te voorkomen dat er 10.000 projecten op blijven staan met 12 stemmen.
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

Eerste mijlpaal is 100 stemmen en dat gaat al moeizaam, dus het blijft bij proberen 😂
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 438
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Ook gestemd. Ik was 102. Die eerste mijlsteen heb je dus gehaald. :duim:
Als ik die gondola als GWP erbij zou krijgen was ik erg blij. Een hele goeie voor een GWP.
 
 
Gebruikersavatar
UrbanErwin
Premium
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:23 am
Contacteer:

Heel erg leuk, ik hoop dat je het haalt. De gondola zou heel goed in de huidige lijn passen met internationaal herkenbare modellen!
Gebruikersavatar
swandutchman
Premium
Berichten: 525
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:25 pm
Contacteer:

Ook meteen gestemd! Ik vind het jammer dat LEGO nauwelijks nog kleinere IDEAS setjes uitbrengt en wat mij betreft brengt deze gondola daar verandering in. :klappen:
 
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Leuke close ups!

Mijn stem heb je voor de gondola, al vrees ik dat TLG 'm flink gaat vereenvoudigen.
Jelego
Berichten: 11
Lid geworden op: ma dec 27, 2021 8:11 pm

Afgelopen week eens rustig de tijd genomen om deze geweldige MOC eens te bekijken. Hij is GEWELDIG. Steeds weer nieuwe details die je ziet en ook origineel onderdelengebruik. Rookworst in kraaienest van de karveel? Ook dank voor het delen van enkele bouwtips/instructies.
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

Jelego schreef: ma jan 02, 2023 6:18 pm Afgelopen week eens rustig de tijd genomen om deze geweldige MOC eens te bekijken. Hij is GEWELDIG. Steeds weer nieuwe details die je ziet en ook origineel onderdelengebruik. Rookworst in kraaienest van de karveel? Ook dank voor het delen van enkele bouwtips/instructies.

 
Thx, altijd leuk om te horen uiteraard!
 
En het zijn reddish brown worsten in het Kraaiennest inderdaad. Dat blijkt gewoon netjes te passen  :D
 
En de rest uiteraard bedankt voor het stemmen  :duim:
Ben ondertussen alweer gestart aan een volgend project wat dit jaar nog klaar moet zijn (hopelijk voor lowlugxl) en anders neem ik Venetië nog mee wellicht... #zoek nog sponsoren voor het vervoer  :lol:
 
 
Gebruikersavatar
Johlie70
Premium
Berichten: 182
Lid geworden op: zo mar 21, 2021 4:23 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

Gestemd! Succes.

dat koopvaardij schip mag van mij ook wel een set worden, trouwens.
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

Johlie70 schreef: di feb 28, 2023 7:03 pm Gestemd! Succes.

dat koopvaardij schip mag van mij ook wel een set worden, trouwens.

 
Thx!

Mmm, nou deze doet al weinig. Dus heb er weinig vertrouwen in dat dit wel gaat werken...
Gebruikersavatar
Godric
Berichten: 13
Lid geworden op: di mei 16, 2023 9:35 pm
Locatie: hellevoetsluis
Contacteer:

Wat een geweldige builds in deze topic  :love: echt mooi om te zien
 
Plaats reactie