Bricks and More Geel (BE) 12-13 november 2022

Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Hoi!

Gaat er iemand naar Bricks and More in Geel Belgie op 12-13 november?
Als Exposant of als bezoeker? Mijn inschrijving is Approved!
En uiteraard zou het gezellig zijn als er meer mensen (die ik ken) komen  :D
 

Nog een paar vragen voor iedereen die er al eens geweest is; toevallig een hotel tip? 
Sta je achter de tafel of bij je build? Zijn er 's avonds nog AFOL activiteiten nadat de beurs sluit?
vortexico
Premium
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 22, 2022 5:13 pm

Sinds afgelopen week heb ik gehoord dat ik als exposant naar BaM mag komen.
Dit wordt mijn eerste keer dus ik ben heel erg benieuwd.

Ze werden enthousiast van mijn foto's van mijn winter/trein MOC.
Ik ga proberen iets waardigs neer te zetten.

Ik ben pas net nieuw met een account op lowlug, maar is het gebruikelijk om iets herkenbaars van lowlug bij de MOC neer te zetten?
 
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Ik ben drie jaar terug als exposant een keer in Geel geweest, leuk evenement. Volgens mij was het een universiteitsgebouw waar het evenement werd gehouden. Ik heb niet echt een suggestie voor een hotel.

In principe staan er gewoon allemaal tafels en sta je een beetje naast, achter of voor je layout, dit zal waarschijnlijk per tafel verschillen Uiteraard kun je ook gewoon een rondje lopen en andere dingen bekijken. We hadden toen een afol-zaterdagavond met een soort legobingo en wat te eten.

Betreft de lowlug-herkenbaarheid zijn er waarschijnlijk op dit moment niet veel meer opties dan wellicht een lowlugbadge aanschaffen en die opspelden, mocht je dit willen.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Er waren eerder toch ook Lowlug t-shirts? Ik kan ze zo niet meer vinden.