Bricks and More Geel (BE) 12-13 november 2022

Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 361
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Gisteren als bezoeker geweest, verslagje in andere topic geplaatst.
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 545
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Ik ga zometeen naar binnen :)

En ik ben binnen :duim:
 
vortexico
Premium
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 22, 2022 5:13 pm

Ik vond het een zeer geslaagd weekend maar kwam wel helemaal gesloopt terug.
Het was grappig dat de organisatie mij naast Mama'sBricks had ingedeeld als mede Lowlugger. (toevallig? of wisten ze dit?)
Er werd in de rustige vlagen van publiek dan ook genoeg gekwebbeld achter de stand en heb het heel gezellig gehad met haar en haar stand maatje (sleepswithlego op instagram).
We konden beiden niet stoppen met de interactie met het publiek.
Beiden hadden we zoek en raad opdrachten in onze lay-outs gestopt en wij vonden het enthousiasmeren van publiek veel te leuk.
Dit had wel tot effect dat we onszelf soms bij de stand weg moesten trekken voor lunch of soep en dat na 2 dagen we helemaal gesloopt waren.
Het deed mij speciaal goed dat er een aantal actieve zoek groepjes waren die dan ook perse alles wilden vinden, heel leuk om te zien.
Ook Klaartje en haar zus vielen in deze categorie :)
Bij de mensen ernaast stond een meisje en ik zag haar opzij kijken met grote ogen en denken: "maar dat is toch Klaartje?"

Veel mooie bouwwerken uiteraard maar een deel herkende ik net als vertmaori van BaM 2021

Dit was voor mij de 3e Lego beurs ooit waarvan de eerste keer als exposant en ik moet zeggen dat het wel naar meer kriebelt.
Al wil ik de volgende keer ook wel een maatje regelen zodat ik ook naar een workshop of zo kan :P
Maar eerst even een tijdje de focus op andere dingen dan Lego.
 
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 198
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Mooi gezegd @Vortexico!!!
Ik vond het een SUPER gezellige beurs!!
Super gezellig om naast Vortexico te staan en hem te leren kennen maar ook zeker Sparhawk die regelmatig kwam kletsen omdat hij af en toe toch daglicht wilde zien en z'n oren even rust moet geven ;-)
Verder super leuk om andere LowLUGgers te spreken die gezellig langs kwamen om te kletsen!!!
Vooral wel komen kletsen, @Afol71! gewoon nog een keertje langs lopen, de bezoekers komen in vlagen!
Bedankt voor je compliment! Hij viel erg in de smaak bij alle kleine bezoekers ;-)
Uiteraard ook erg veel andere leuke mensen ontmoet en leuke gesprekken gehad! Oja, en natuurlijk genoten van de fantastische BrickINGO!!! Leuke andere versie van BINGO op z'n Belgisch.
Mooi formaat beurs, goede sfeer, veel bezoekers, erg veel Lego Master deelnemers aanwezig!
Top weekend gehad!!!
Plaats reactie