Als ik er op klik krijg ik alleen een minifig van Stranger Things te zien en niet hoe je Lester te pakken kunt krijgen.
Hebben jullie dat ook? E

n weet iemand een/de oplossing hiervoor?
vannacht klaar om de VIP aankoop van het jaar te doen. Is hij niet op voorraad, tot gisteren stond hij op naleveren ? . Ik had mij zelf de Titanic beloofd van de eerste huuropbrengst van mijn vastgoed aankoop.....
vannacht klaar om de VIP aankoop van het jaar te doen. Is hij niet op voorraad, tot gisteren stond hij op naleveren ? . Ik had mij zelf de Titanic beloofd van de eerste huuropbrengst van mijn vastgoed aankoop.....
Hier hetzelfde. Bijna €900,- klaar staan hebben ze zoals gewoonlijk weer niks op voorraad.
Ach, als je nog een maandje uitknijpt betalen je huurders de korting die je misloopt wel.
? ?
@ Aangord/Raven Als ik naar de legostore zou gaan ben ik de korting ook wel kwijt.....Uithuizen (kop van groningen) naar utrecht of amsterdam.... ?
Afgelopen weekend een bestelling gedaan bij b&p, van ongeveer €55. Omdat ik daarvoor verzendkosten kreeg, ook maar een zakje xtra mee besteld met etenswaren dat ik toch nog wilde hebben. Toen had ik dus geen verzendkosten meer, dan valt de prijs voor zo'n zakje helemaal mee.
Krijg ik bericht dat dpd vandaag langs komt met een pakketje, met daarin alleen dat zakje xtra. Wanneer iedereen dit gaat doen, denk ik dat het voor Lego veel interessanter is om vanaf €55 bij b&p ook gratis te verzenden. Of ben ik de enige die zo denkt?