Ervaringen Shop@Home

Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Alles staat nog in het magazijn.
Ik denk dat het nog wel even gaat duren.  :(
 
 
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

swandutchman schreef: di nov 22, 2022 6:53 pm
 
Oké dus jij moet die zak nu terugsturen naar Polen/Denemarken? Vraag me af of de andere klant dan veel langer moet wachten op zijn order of dat dit weer terug gegoten gaat worden in de voorraad door de retour afdeling. Als TLG slim is het laatste maar dan is er dik kans op een 10% afkeur met al die reisschade.

Snap zelf niet precies hoe dit door controle is gekomen, ik denk een hoop nieuwe mensen. Ik heb vroeger wel op de eindlijn van zo’n proces gezeten en je keek echt niet elk onderdeel van elke order na met +-1000 orders op een dag, variërend van 3 onderdelen tot noem maar op. Maar je keek in ieder geval even of de boel een beetje strookte met de paklijst voordat je de doos/zak/pallet sluit en het verzend label erop plakt.

Ja eigenlijk zijn er nu meer dan twee mensen de dupe,jij en die andere klant het zwaarst omdat ze hun onderdelen niet (op tijd) hebben, de medewerkers omdat ze op hun flikker krijgen (overigens terecht) en de sfeer daar niet beter wordt en de FOL wereld beetje omdat we een jaar moeten wachten op je mooie kerst MOC  :P
 
Gebruikersavatar
Chef_NL
Premium
Berichten: 311
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:28 am
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Ik weet wel zeker dat die onderdelen de bak ingaan, of in ieder geval worden ze gewoon opnieuw gepicked en naar de klant gestuurd.

Ik heb nu ook al meerdere malen problemen gehad met B&P. Eenmaal kreeg ik mijn bestelling dubbel, eerst moest dit terug, en later mocht ik het gewoon houden (de klantenservice gaf aan dat het niet opnieuw verkocht wordt).

Maar nu ook al een keer of drie waarbij er gewoon veel mist, verkeerde onderdelen, of verkeerde aantallen. Ik was nooit zo van alles specifiek controleren, maar dit is bij B&P echt wel aan te raden! Het wordt altijd netjes opgelost hoor, geen kwaad woord, maar het duurt dan vaak erg lang voordat je je benodigde onderdelen binnen hebt.
Gebruikersavatar
swandutchman
Premium
Berichten: 525
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:25 pm
Contacteer:

Vreemd genoeg moet het pakje onderdelen retour naar het distributiecentrum in Geel in Belgie. Voor zover ik weet doen ze daar alleen sets versturen. Ook vertelde een medewerker van de klantenservice me jaren geleden dat ze onderdelen nooit terugnemen omdat het controleren en uitsorteren ze teveel geld kost en dat daarom praktisch vaak wordt besloten dat de klant de onderdelen mag houden. Mogelijk is dat beleid nu verandert of is er sprake van willekeur in wie de klacht afhandelt. Nou ja, ik heb vanochtend het pakje afgegeven bij DPD (heen en terug weer een uur moeten fietsen voor dichtsbijzijnde punt :notimpressed:) en wat ze in Geel ermee doen bekijken ze maar. Voor de zekerheid foto's van de inhoud en pakje gemaakt en het verzendbewijs bewaar ik ook goed, want LEGO had mijn betaling al binnen.
 
Gebruikersavatar
HoodedOne
Premium
Berichten: 261
Lid geworden op: wo jan 13, 2021 2:54 pm

Heb met B&P eigenlijk nooit problemen gehad. Wel eens een onderdeeltje te veel of te weinig, maar niet dat ik verkeerde dingen kreeg.
Lego zal het wel goed oplossen, maar wel vervelend dat je nu langer moet wachten op je onderdelen Swandutchman.
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Ik heb wel eens een ontbrekende lot gehad. En inderdaad vandaar dat ik me afvroeg wat ze ermee gingen doen want ik had dat dacht ik al eens gelezen dat ze het niet terugnemen ivm kosten en tijd werknemers.

Wat in principe onzin is als ze gewoon een retour afdeling hebben, dat is gewoon onderdeel van het werk en kan best snel als je er eenmaal getraind in bent (ook ervaring mee). Afhankelijk van hoeveel fouten er gemaakt wordt is dat 1 of 2 fte (vaak niet eens) per dc en die mensen zijn ook inzetbaar voor andere functies (quality control inkomende goederen, vullen, picken, controle+pack, expeditie) als ze een rustige dag/week hebben.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Chef_NL schreef: wo nov 23, 2022 11:47 am Maar nu ook al een keer of drie waarbij er gewoon veel mist, verkeerde onderdelen, of verkeerde aantallen. Ik was nooit zo van alles specifiek controleren, maar dit is bij B&P echt wel aan te raden! Het wordt altijd netjes opgelost hoor, geen kwaad woord, maar het duurt dan vaak erg lang voordat je je benodigde onderdelen binnen hebt.

 
bedankt voor de tip, ik denk dat ik mijn laatste bestelling toch nog ga controleren. Alles zit gelukkig nog in de doos.
swandutchman schreef: wo nov 23, 2022 11:53 am Nou ja, ik heb vanochtend het pakje afgegeven bij DPD (heen en terug weer een uur moeten fietsen voor dichtsbijzijnde punt :notimpressed:)

 
Respect, ik had me wat minder makkelijk opgesteld en verteld dat ik niet makkelijk te been ben en het om die rede ook thuis laat bezorgen. Als TLG het terug wil, kunnen ze het ook door een koerier op laten halen. Ik weet dat dat tegenwoordig mogelijk is, en als DPD dat niet doet is dat toch echt een probleem van TLG, zij kiezen voor DPD.
 
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Laatste tijd ook hier foute aantallen en ontbrekende lots, bestellingen zijn wel sneller binnen uit Denemarken maar daar liggen ook de fouten, bij de Standaard bricks.
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Mijn laatste bestelling was wel compleet en redelijk snel binnen.
Maar ik heb ook een keer gehad dat ik een foute bestelling had gekregen. Maar de ene medewerker zei dat ik m kom houden en de andere dat ik m terug moest sturen. Dus dat is behoorlijk willekeurig.
Gebruikersavatar
swandutchman
Premium
Berichten: 525
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:25 pm
Contacteer:

Nog even een update: Lego heeft toch prioriteit gegeven aan het order picken van de juiste onderdelen en ze zijn nu al op de post :duim:. Ze worden in 7-10 werkdagen geleverd, dus er is nog hoop dat ik toch nog mijn Kerst moc kan bouwen. Nu maar hopen dat er alle juiste onderdelen in zitten :lookaround:.
 
 
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Ik zal voor je duimen.
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Vanwege de drukte kun je momenteel alleen bestseller onderdelen bestellen, tot januari. Voorlopig hoef ik dus niet meer te controleren of er nieuwe onderdelen beschikbaar zijn gekomen uit het leeuwenkasteel.
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

ik dacht laat ik nog 1 bestelling plaatsen op het huidige adres, maar komt volgend jaar wel
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Dat het druk is, had ik al gemerkt. Ik heb op 6 november een bestelling geplaatst. Die had dus uiterlijk gisteren moeten worden bezorgd. Is niet gebeurd (en vandaag ook niet). Wel kreeg ik donderdag een nieuwe factuur voor eigen administratie in de mail, alsof ze daarmee de besteldatum hopen te verzetten. Dadelijk maar eens een berichtje naar LEGO doen, want ik heb die bestelling vooraf moeten betalen en de freedbies heb ik 3 weken geleden al mogen ontvangen. Een beetje vaart erachter zou zeer gewaardeerd worden.
RECTIFICATIE: besteltermijn bij Bricks & Pieces kan 28 WERKdagen zijn. Ik moet nog 2 weken geduld hebben, voor ik 'de ontevreden klant' ga uithangen.
 
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Mijn ervaring is dat je na het krijgen van de factuur het nog een kleine week duurt voordat je de onderdelen in de bus krijgt. Op dat moment hebben ze namelijk alle onderdelen al verzameld en veel kans ook in een bubbelenveloppe zitten. Wanneer je onderdelen mist op je factuur die je wel hebt besteld, houd dat in dat die op nalevering staan.

Ik had dat een tijdje terug met een B&P-bestelling. Een aantal onderdelen stonden niet op de factuur en na 14 weken stond het nog steeds open, en door een telefoontje naar Lego kreeg ik te horen dat 1 van die onderdelen niet meer leverbaar waren. Ik had gelukkig niets vooraf betaald en het waren een paar onderdelen die leuk waren om te hebben, maar niets waar ik niet zonder kon. De rest had ik daarna binnen een week in huis. Ter compensatie heeft hij er nog wat bijgedaan wat doorgaans niet los te bestellen is, maar waarvan ik wel had gevraagd of ik het los telefonisch kon bestellen. En het mooiste was nog dat ik weer 4 weken later alsnog een enveloppe op de mat vond van Lego met daarin het laatste onderdeel.
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1471
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

@bricknook, heb je ze ondertussen binnen. Ik had afgelopen maandag een factuur via de mail gekregen, en gisteren kwamen de onderdelen binnen. Dit ging trouwens over standaard onderdelen.
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Toevallig vandaag bezorgd. Ik heb net de levering gecontroleerd.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Op zondag 30 oktober losse onderdelen besteld nadat ik op discord door iemand op werd geattendeerd dat 10x10 netjes slecht 0,01 euro kosten. Ik wacht nu 30 werkdagen op deze bestelling van standaard onderdelen. Geen geld terug gestort gekregen zoals bij iemand anders het geval was. Ik weet even niet meer wie dat was, excuus. De GWP was heel snel binnen en de best sellers na een week ofzo. Dat is allemaal goed gegaan. Morgen maar eens bellen....
 
Gebruikersavatar
padrini
Premium
Berichten: 61
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:01 pm
Locatie: Emmen

@mikebrix dat was bij mij, ondertussen staan de netten weer in mijn bestelling met het nieuwe onderdeel nummer en krijg ik ze gratis. Echter wacht ik nog net zoals jij op de gehele bestelling, alleen de netjes staan bij mij op de status in magazijn en de rest lijkt niet echt een status te hebben nu.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

ik heb gisteren gebeld, de beleefde dame die ik sprak vertelde mij dat de bestelling half november al verstuurd was en dus allang aangekomen had moeten zijn. ze vermoed dat het bij de bezorger kwijt is geraakt aangezien er ook geen track en trace aan gekoppeld was. Ze gaat de bestelling opnieuw versturen met een verwachte levertijd tot 28 werkdagen.
wordt vervolgd dus......
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Ik heb nu twee B&P/PaB bestelingen binnen gekregen, waarvan een paar onderdelen de aantallen niet kloppen.
Deze worden nog nagestuurd.
Een onderdeel is nu niet op voorraad en dat wordt pas januari.
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

zouden al deze fouten de oorzaak zijn dat ze weer ouderwets B&P hebben gesloten met de feestdagen?
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Dat en de extra orders die ze tijdig willen uitsturen rondom kerst. Elk jaar hetzelfde dus ik ga in januari wel weer zitten voor leuke bricks. Als de bricks van oa het kasteel er nu eindelijk allemaal inzitten. En ook viking sets waren niet te bestellen qua parts. En zo vergeet ik langzaam al die leuke parts te bestellen omdat er zoveel tijd tussen zit.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Zaterdag 17 december heb ik de bestelling binnen gekregen, drie dagen later, super snel dus. Aantallen klopte, achteraf allemaal goed gekomen dus. En de netjes zaten erbij  :cool:
 
 AfbeeldingIMG_20221217_141025 by mike bax, on Flickr[/img]
 
 
 
 
 
 
Gebruikersavatar
Iook
Premium
Berichten: 244
Lid geworden op: za nov 14, 2020 4:11 pm
Locatie: Uithuizen

3 januari zowel sets als pick a brick bestellingen geplaatst.
Gisteren al ontvangen en eigenlijk had het zaterdag al gekund.
Dat was dus een hele snelle. De bestelling vanuit Polen was zelfs eerder verzonden.
Gebruikersavatar
padrini
Premium
Berichten: 61
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:01 pm
Locatie: Emmen

Gisteren eindelijk mijn PAB bestelling binnen gekregen met de netjes welke vorig jaar besteld waren.
Er is het nodige mis gegaan met de bestelling, o.a. eerst kwam deze niet goed door in het backend systeem van lego, daarna werden de netjes van de order verwijderd.

Na contact met de klantenservice bleken de netjes een nieuw onderdeel nummer te hebben gekregen, hierop is hij weer toegevoegd aan mijn bestelling onder het nieuwe nummer. Hierna is er nog een aantal keer wat met de order geweest in de zin van dat de status was dat er contact met de klantenservice opgenomen moest worden o.a.

Maar uiteindelijk waren ze vorige week maandag verstuurd en gisteren dus geleverd.
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Toch netjes!
Gebruikersavatar
padrini
Premium
Berichten: 61
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:01 pm
Locatie: Emmen

Helemaal netjes omdat ze het bedrag van de netjes hadden terug gestort en ze deze nu dus kosteloos hadden bijgevoegd bij de bestelling.

Soms kan er wat mis gaan, maar ze lossen het wel goed op.
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

KlaasK schreef: wo jan 18, 2023 12:18 pmToch netjes!
Ba-dum-tsss... Haha  :P
 
Maar fijn dat het geregeld is, altijd vervelend om zo lang op een order te moeten wachten... :lookaround:
 
Bij mij ging er laatst iets mis met het inwisselen van VIP punten; ik had deels betaald met een VIP voucher en deels met PayPal, maar ze hadden het bedrag van de VIP voucher niet van het totaal afgetrokken. 
Mails gestuurd naar de klantenservice en nu is het uiteindelijk gefixt en heb ik het geld wat ik teveel had betaald teruggestort gekregen.  :)
 
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Dat het ik ook al een paar keer met betalen met paypal gehad, dat neemt ie toch het hele bedrag zonder korting. Afgelopen week was dat ook nog zo, dus nog steeds niet opgelost.
Gebruikersavatar
Barthezz_Brick
Premium
Berichten: 396
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:19 am
Contacteer:

padrini schreef: wo jan 18, 2023 10:50 am Gisteren eindelijk mijn PAB bestelling binnen gekregen met de netjes welke vorig jaar besteld waren.
Er is het nodige mis gegaan met de bestelling, o.a. eerst kwam deze niet goed door in het backend systeem van lego, daarna werden de netjes van de order verwijderd.

Na contact met de klantenservice bleken de netjes een nieuw onderdeel nummer te hebben gekregen, hierop is hij weer toegevoegd aan mijn bestelling onder het nieuwe nummer. Hierna is er nog een aantal keer wat met de order geweest in de zin van dat de status was dat er contact met de klantenservice opgenomen moest worden o.a.

Maar uiteindelijk waren ze vorige week maandag verstuurd en gisteren dus geleverd.


 
Prettig dat jij ze wel geleverd hebt gekregen. Lego weigerde bij mij permanent om die netjes te leveren. Order werd zonder pardon geannuleerd zonder communicatie. Moest er zelf ook achteraan door die systeemfouten van ze. Naleveren onder het nieuwe id was niet meer mogelijk blabla. Krijg je 3000 gratis punten voor het ongemak, maar dat was het ook. Niet echt een fair en rechtlijnig beleid daar.

Ik had ze niet eens voor mezelf besteld maar voor hier op LL voor de.community. Mocht ie er 100e hebben en niet gebruiken wellicht in je ruilbak en andere blij maken?
 
 
Gebruikersavatar
padrini
Premium
Berichten: 61
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:01 pm
Locatie: Emmen

Heel aparte gang van zaken dat jij ze dan niet geleverd kunt krijgen.

Ik zat namelijk met iemand van de klantenservice aan de telefoon toen ze uit mijn order waren verdwenen en ze begon erover of ze nog op de PAB stonden (ik wist dat ze eraf waren), dus ik kijken, en zag ik dat de netjes dus weer online stonden met een nieuw nummer.
Dit aangegeven direct en toen was het wel even moeilijk doen, want het prijs verschil was toch wel erg groot. Hierop ging ze overleggen met der manager, daarvan niets meer gehoord.

Maar opeens stonden ze in mijn order en kreeg deze de status dat ik contact moest opnemen met de klantenservice.
Dit gedaan en de medewerker heeft toen de netjes doorgezet, omdat hier dus de status van contact opnemen weg kwam.

Betreffende het ruilbak deel enzo, zou ik graag wat van doen, alleen nog nooit op een meeting geweest en qua locaties voor dit jaar is dat ook erg twijfelachtig of dat gaat gebeuren... 
Maar zat er wel al wat over na te denken om er wat mee te doen ook qua community hier, alleen daar moet ik nog een leuk idee voor hebben (en eerst uit een verbouwing zijn die alle lego blokkeert).
 
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Kun je vipkortingcodes ook voor verzendkosten gebruiken?
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Nee, dat dacht ik niet.
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Zojuist mijn eerste bestelling gedaan :) Maar ook hier werkt de korting niet bij PayPal. Maar in vertrouwen dat ik mijn geld terug krijg toch maar besteld en meteen melding gedaan van het niet goed verwerken van de korting.
Het is mij gelukt om voor 25,01 euro te bestellen, met 25 euro aan korting ;)
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

De truc zit hem in niet de "express" checkout gebruiken dan gaat het wel goed.
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2339
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Volgens de klantenservice gaat het goed komen. Binnen een paar minuten had ik een mail terug :)
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

Er kunnen geen VIP punten meer bij S@H worden ingewisseld als je betaalt per bankoverschrijving.
(wanneer je niet over een creditcard of PayPall beschikt)


Als dit bij iedereen al algemeen bekend was, sorry, dan heb ik dat even gemist, voor iedereen die het nog niet in de gaten had dan toch maar dit bericht.

Afgelopen weekend keek ik op de site van S@H, er viel me op dat die er wat anders uitzag dan ik gewend was.
(ik vul wel vaker boodschappenmandjes zonder uiteindelijk te bestellen)

Zoekend naar de voorwaarden van de betaalmethoden, zag ik dat naast creditcard en PayPall (en ook Apple Pay), de "betaling per bankoverschrijving" ontbrak.

Dan is er alleen nog de optie "op factuur".
En daar staat bij:

"Als je op factuur betaalt, wordt contante betaling niet geaccepteerd en kan je geen LEGO cadeaubon of VIP punten gebruiken. We behouden ons het recht voor om voor iedere bestelling betaling vooraf te eisen, via een creditcard of op andere wijze. Het product is niet uw eigendom totdat u het volledige bedrag aan ons hebt betaald. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de extra kosten die uw bank mogelijk in rekening brengt voor internationale transacties."

OK.
Ik heb geen creditcard, geen PayPall en ook geen Apple Pay.
Al meer dan 10 jaar betaal ik altijd per bankoverschrijving, op verzoek van Lego enkele keren voordat mijn bestelling verzonden werd, en de eerdere keren moest ik altijd achteraf betalen.
Kon altijd VIP punten inleveren. 
Maar zo te zien nu dus niet meer.
Als trouwe klant voel ik me dan behoorlijk aan de kant gezet als ik nu alleen nog maar punten via de fysieke winkels kan inleveren.
Nu heb ik het geluk, dat ik voor mijn werk nog wel eens in de buurt van zo'n winkel kom, maar volgens mij zullen er genoeg klanten zijn die ook geen creditcard of PayPall hebben en erg ver van een Legowinkel wonen.
(reiskosten wegen dan niet op tegen de korting op de VIPpunten)

Ik heb navraag gedaan bij de klantenservice; en helaas, het is echt zo. (en waarom geen IDEAL??)

Antwoord klantenservice:

Hartelijk dank voor uw bericht!
Het spijt me om te horen dat u zich aan de kant gezet voelt, dat is zeker onze intentie niet.
Helaas moet ik u wel laten weten dat u de nieuw regels wel goed heeft begrepen en de VIP-punten inderdaad niet meer te gebruiken zijn voor een bestelling op nabetaling.
Dit komt omdat dit in het verleden te vaak mis is gegaan waardoor de betaling niet goed verwerkt wordt.
Ik snap zeker dat het moeilijker word als u geen bank kaart of Paypal heeft om mee te betalen en u nu de punten alleen in de winkel zou kunnen gebruiken.
Ik heb het nog even na gevraagd en ons team is erg druk bezig om IDEAL te installeren op onze website, maar helaas duurt dit langer dan verwacht. 
Tot die tijd zou u de punten toch in de winkel moeten gebruiken of een kaart van een vriend of familie lid gebruiken als u deze samen met de VIP-punten wil bestellen.
Ik heb een duidelijke notitie gemaakt van uw bericht en zal dit ook zeker meteen door geven aan onze financiële afdeling die hier naar zullen kijken. 
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u alvast super veel bouw plezier.


Ik weet niet of ik een uitzondering ben, of dat er op Lowlug nog meer lieden zijn die alleen via bankoverschrijving kunnen betalen. En als je door de afstand, bijna nooit in een winkel komt, is het misschien een idee om bij Lego te melden dat je ook niet blij bent met deze verandering.
 
 
 
 
Gebruikersavatar
Large
Premium
Berichten: 761
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:05 pm
Locatie: Berkel

Ach, dat is wel vervelend zeg  :( Tot ik aan de CC ging betaalde ik ook altijd met bankoverschrijving.

Maar dat ik bij leven nog mag mee gaan maken dat ik op S@H met IDeal kan betalen vind ik dan wel weer een opsteker  ;)
 
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

Dat is vervelend, Trijntje. :(
Hopelijk komen ze dan snel met de implementatie van iDeal op S@H.

Maar mag ik vragen waarom je geen PayPal-account aanmaakt als alternatief?  :lookaround:

Vroeger gebruikte ik vaak mijn creditcard als betaalmiddel op S@H, maar tegenwoordig bijna altijd PayPal.
Ik heb mijn PayPal-account gekoppeld aan mijn bankrekening waardoor het bedrag van mijn bankrekening wordt afgeschreven, en ik geen PayPal-tegoed meer hoef te 'opwaarderen'. Dus in de praktijk werkt het dan bijna hetzelfde als betalen met iDeal.
Misschien heb je er iets aan, misschien ook niet. Het is in ieder geval goed bedoeld advies.  :)
 
Plaats reactie