Skærbæk Lowlug ruilcadeautje.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

De afgelopen jaren hebben we een paar keer een minibouwwerkje in tig exemplaren gemaakt. Eén keer een molentje en één keer een grachtenpandje. Dit omdat in Skærbæk heel veel mensen met een weggevertje en/of sigfig rondlopen om uit te wisselen met elkaar. 

Toen ik het bericht over de eventsteen las, bedacht ik dat we nog geen weggevertjes hebben dit jaar.  Ik heb dus vandaag even iets gemaakt. Ik zit eraan te denken om eventstenen te bestellen om samen met het wagentje weg te geven.

Afbeelding

Inmiddels is het design nog iets aangepast naar twee 2x2 tiles bovenop. De onderdelen voor deze wagentjes kan ik bij Bricklink bestellen voor ca. 90 cent per stuk. 

Een alternatief zou nog zijn een 2x4 plate boven op het vrachtwagentje en dan een tegeltje met naam erop. Dat is wel goedkoper, bv bij Bedrukjeblokje, maar ik weet niet hoe snel die kunnen leveren.

Mijn vraag hier: Zijn er mensen geïnteresseerd in tig exemplaren van dit vrachtwagentje voor in Skærbæk? 
 
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik ben momenteel in gesprek met een steentjesbedrukker. Zit te denken aan een bedrukt tegeltje bovenop, of een 2x4 plate bovenop met tegeltje tussen de noppen, met mijn naam en/of Lowlug logo, als dit mag.
 
Plaats reactie