Space shuttle still in orbit?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

Ik las net iets over topics die niet helemaal of helemaal niet zijn migreert van het oude forum naar het nieuwe forum. Wellicht geldt dit ook voor het topic over de Space Shuttle, die door meerderen was aangekocht, een rondje langs de meeste deelnemers zou maken en dan naar een goed doel zou gaan. Hoe is het daarmee? Is de ronde al klaar en zo ja, waar is de Space Shuttle geland uiteindelijk?
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4105
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Dat was een topic in premium only dacht ik
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

Dat zou de oorzaak kunnen zijn dat ik het niet meer zie, want ik ben geen premium meer in 2022.
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

sanderkoenen schreef: za aug 20, 2022 6:22 pm Dat was een topic in premium only dacht ik


 
Is inderdaad een topic in premium (titel : Bouw een Spaceshuttle)
 

En in principe is alles gemigreerd van oud naar nieuw, maar er zijn een paar topics waar het niet helemaal ok is gegaan. Kan gebeuren.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

Waar het mij om ging, als mede-donateur, was of de set uiteindelijk op een goede plek terecht is gekomen. Gewoon nieuwsgierig/belangstellend, maar ik vertrouw dan maar op de goede afloop en hebben nu mensen/kinderen er plezier van, die het anders zich niet zouden kunnen veroorloven om zo'n relatief grote en dure set te kopen. Want daar ging het om.
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Dat is nog niet bekend maar zal zeker goedkomen. De shuttle is nu naar de laatste persoon onderweg om gebouwd te worden.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

dank voor de update
Gebruikersavatar
thomassio
Premium
Berichten: 420
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 pm
Contacteer:

Hij is op dit moment bij mij. Na mij is er nog een iemand aan de beurt en dan wordt bedacht wat de eindbestemming wordt.
Gebruikersavatar
Jourianbax
Premium
Berichten: 73
Lid geworden op: do nov 12, 2020 6:58 pm
Contacteer:

Schiet m gewoon de lucht in ofzo, met een zelfgemaakte raket
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Jourianbax schreef: wo aug 24, 2022 2:13 pm Schiet m gewoon de lucht in ofzo, met een zelfgemaakte raket

 
Wel een video van maken dan, liefst met drone erbij :)
 
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

thomassio schreef: zo aug 21, 2022 9:44 pm Hij is op dit moment bij mij. Na mij is er nog een iemand aan de beurt en dan wordt bedacht wat de eindbestemming wordt.

 
We zijn inmiddels bijna een jaar verder en wat is the status op dit moment: iedereen al gebouwd en is het al op een (eind)bestemming gearriveerd?
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 597
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Iedereen heeft gebouwd, ik heb de Shuttle op de vorige meeting in ontvangst genomen met het doel deze mee terug te nemen naar Jalkow, die het hele rondje begon. Daar is de Shuttle nu terug, en er wordt driftig nagedacht wat nu een goede bestemming voor de Shuttle zou zijn.
Gebruikersavatar
Henk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:55 am

Heeft het driftig nadenken al een bestemming opgeleverd, anders weet ik een goede bestemming.
Plaats reactie