Winkelvoorraad Wijnegem controleren?
Via de site van Lego krijg ik de winkelvoorraad van Wijnegem niet gecontroleerd, omdat hij alleen de Nederlandse winkels meeneemt... Weet iemand hoe ik dat wel kan doen?
Volgens mij kun je bovenin je land veranderen naar België.... of was dat heel vroeger.
Als je ze dan toch belt even apart laten leggen op VIP-nummer
Morgen maar eens bellen dan, in mijn beste Belgisch
amai, dat komt zeker en vast goe
- swandutchman
- Premium
- Contacteer:
Wablief?
Amai, mijn mooie Belgische accent was niet genoeg de verkoopster te vermurwen tot een aardige actie...
Dat wordt dan zaterdag wel een gokje vrees ik...
Dat wordt dan zaterdag wel een gokje vrees ik...
Gezien de winkelbezetting toen ik er de laatste keer was en de drukte die er op zaterdag kan zijn, lijkt mij het ook niet dat je vooraf kunt reserveren voor dan. Reserveren lijkt me meer voor wanneer je doordeweeks belt en binnen een uur ophaalt. Je zou vrijdag tegen sluitingstijd nog eens kunnen bellen voor de voorraad en er dan zaterdag met openingstijd zijn.
Is nu inderdaad mijn plan
Jeps
De bewuste vrijdagavond waren er nog heel wat op voorraad en zaterdag stond ik in het rijtje bij openingstijd, maar gelukkig moest niet iedereen voor me ook dezelfde doos hebben
De bewuste vrijdagavond waren er nog heel wat op voorraad en zaterdag stond ik in het rijtje bij openingstijd, maar gelukkig moest niet iedereen voor me ook dezelfde doos hebben
Ik heb wel eens gehad dat ik fysiek in de winkel was, een set had gevraagd om achter te zetten, en toen was ik beneden een halfuurtje in de winkel bij de minifiguur bakken, hadden ze hem al weer terug gezet