Lowlug XL 2022: Carpooltopic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Met wie kan ik eventueel meerijden naar Meijel?

Ik woon in Papendrecht, Zuid-Holland, en afhankelijk van mijn chauffeur ben ik er 1 of 2 dagen bij, inclusief eventuele maaltijd.
Het liefst zou ik beide dagen gaan, maar ik heb me nog niet ingeschreven en ook heb ik nog geen overnachting geregeld.
Ik heb geen MOC's bij me, hooguit waarschijnlijk spullen voor sets verdelen (in een krat/doos die ik eventueel op mijn schoot kan houden) en een rugtas met mijn lunch, versnaperingen en drinken.
Als iemand in de buurt woont of langs mij komt (via de N3), dan zou ik graag willen carpoolen. 
Mocht niemand zich willen aanmelden, kan ik altijd met de bus en/of trein gaan, maar vooralsnog heeft meerijden de voorkeur.  
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Ik rij op zaterdagochtend vanuit de regio Arnhem naar Meijel, ik ben daar zaterdag overdag en in de avond, rij daarna terug. Ik heb plek voor eventuele passagiers en hun mocs.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Inmiddels ben ik voor de zondag voorzien van een chauffeur.
Blijft alleen nog de zaterdag over. Met wie zou ik eventueel kunnen meerijden?
Gebruikersavatar
JoepMeloen
Premium
Berichten: 243
Lid geworden op: wo aug 11, 2021 5:01 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Ik rij op zaterdag van Oosterhout (NB) naar Meijel toe. Mocht iemand (met MOC) mee willen rijden, let me know!
Gebruikersavatar
BrickChamps
Berichten: 148
Lid geworden op: zo nov 29, 2020 1:14 am
Contacteer:

Hoi ik woon in Eindhoven en ben inclusief een verhuisdoos kleine MOCs op zoek naar een chauffeur voor zaterdag.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

TAFOL schreef: do jun 30, 2022 9:12 pm Inmiddels ben ik voor de zondag voorzien van een chauffeur.
Blijft alleen nog de zaterdag over. Met wie zou ik eventueel kunnen meerijden?

 
Kleine verandering van plannen: In plaats van zondag ben ik nu voor de zaterdag voorzien van een chauffeur, maar alleen voor de heenweg.
Wie oh wie kan mij eventueel weer na de AFOL-avond terugbrengen en op zondag weer ophalen (en weer thuis afzetten)?
Of indien iemand ergens overnacht, dan zou ik het niet erg vinden om een tweepersoonskamer te delen.  
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ik ga vrijdagmiddag/avond al naar Meijel, waarschijnlijk met de trein, maar misschien is er iemand die toevallig ook dan al gaat en me kan oppikken.
Ik woon in Hardenberg. Maar Zwolle is zeker ook mogelijk.
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

BrickChamps schreef: di jul 05, 2022 11:20 am Hoi ik woon in Eindhoven en ben inclusief een verhuisdoos kleine MOCs op zoek naar een chauffeur voor zaterdag.

 
Hoi Brick Champs,

Ik ga zaterdagavond slapen in Eindhoven, dus wellicht ben ik op de terugweg een optie voor je.
Of ik je voor de heenreis kan ophalen hangt nog van wat dingen af...
Wellicht kun je me in een PB aangeven in welke wijk je woont dat helpt me met bedenken of het haalbaar is.
Ik kom vanuit Utrecht, slaap zaterdag in Eindhoven en ga zondagochtend weer terug en zondag eind van de dag weer naar Utecht.
 
Gebruikersavatar
BrickChamps
Berichten: 148
Lid geworden op: zo nov 29, 2020 1:14 am
Contacteer:

Mama'sBricks schreef: wo jul 27, 2022 3:11 pm
BrickChamps schreef: di jul 05, 2022 11:20 am Hoi ik woon in Eindhoven en ben inclusief een verhuisdoos kleine MOCs op zoek naar een chauffeur voor zaterdag.


 
Hoi Brick Champs,

Ik ga zaterdagavond slapen in Eindhoven, dus wellicht ben ik op de terugweg een optie voor je.
Of ik je voor de heenreis kan ophalen hangt nog van wat dingen af...
Wellicht kun je me in een PB aangeven in welke wijk je woont dat helpt me met bedenken of het haalbaar is.
Ik kom vanuit Utrecht, slaap zaterdag in Eindhoven en ga zondagochtend weer terug en zondag eind van de dag weer naar Utecht.
 

 
Bedankt voor je reactie! Ik heb een PB verstuurd.
Gebruikersavatar
deKeet
Berichten: 28
Lid geworden op: zo jun 27, 2021 12:01 am
Locatie: Best

BrickChamps schreef: do jul 28, 2022 12:06 pm
Mama'sBricks schreef: wo jul 27, 2022 3:11 pm
BrickChamps schreef: di jul 05, 2022 11:20 am Hoi ik woon in Eindhoven en ben inclusief een verhuisdoos kleine MOCs op zoek naar een chauffeur voor zaterdag.



 
Hoi Brick Champs,

Ik ga zaterdagavond slapen in Eindhoven, dus wellicht ben ik op de terugweg een optie voor je.
Of ik je voor de heenreis kan ophalen hangt nog van wat dingen af...
Wellicht kun je me in een PB aangeven in welke wijk je woont dat helpt me met bedenken of het haalbaar is.
Ik kom vanuit Utrecht, slaap zaterdag in Eindhoven en ga zondagochtend weer terug en zondag eind van de dag weer naar Utecht.
 


 
Bedankt voor je reactie! Ik heb een PB verstuurd.

 
Hallo BrickChamps,

Als dit aanbod toch minder goed uitpakt is er een tweede optie voor je. Ik woon vlak boven Eindhoven, en kan dóór die stad rijden i.p.v. eromheen. Ik ga beide dagen heen en weer.
Gebruikersavatar
BrickChamps
Berichten: 148
Lid geworden op: zo nov 29, 2020 1:14 am
Contacteer:

Hallo deKeet, bedankt voor je aanbod. Ik zou zaterdag graag met je heen willen rijden. Terug ben ik al voorzien van een lift door Mama'sBricks. Ik zal je later op de dag een PB sturen.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

TAFOL schreef: za jul 09, 2022 2:35 pm
TAFOL schreef: do jun 30, 2022 9:12 pm Inmiddels ben ik voor de zondag voorzien van een chauffeur.
Blijft alleen nog de zaterdag over. Met wie zou ik eventueel kunnen meerijden?


 
Kleine verandering van plannen: In plaats van zondag ben ik nu voor de zaterdag voorzien van een chauffeur, maar alleen voor de heenweg.
Wie oh wie kan mij eventueel weer na de AFOL-avond terugbrengen en op zondag weer ophalen (en weer thuis afzetten)?
Of indien iemand ergens overnacht, dan zou ik het niet erg vinden om een tweepersoonskamer te delen.  
 

 
Mijn vraag staat nog steeds. Met het annuleren van LEGO World en meer mensen die nu naar Lowlug XL komen hoop ik dat er minstens eentje tussen zit die mijn chauffeur zou willen zijn. Uiteraard deel ik mee in de benzinekosten.
 
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Inmiddels kan ik eventueel overnachten in Sevenum met een groepje mede-Lowluggers, mits ik op de terugweg met iemand mee kan rijden.
Het liefst zou ik in Papendrecht weer afgezet willen worden. Maar indien dit niet haalbaar is, zou ik het ook niet erg vinden om op bijvoorbeeld Eindhoven Centraal of Utrecht Jaarbeursplein afgezet te worden, zodat ik met de trein naar huis kan.
Dus wie oh wie vind het niet erg om op zondagavond mijn chauffeur te zijn? Uiteraard deel ik in de benzinekosten.
Alvast bedankt voor de reacties. 
 
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Nog even een oproepje: Ik zoek nog steeds iemand die mij op zondagavond in Eindhoven of Utrecht af kan zetten. 
Ik heb hooguit 1 krat met spullen mee, die ik makkelijk op mijn schoot kan houden.
Dus wie oh wie wil mijn chauffeur zijn voor de zondagavond? Alvast bedankt voor de reacties.
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Wie kan mij zaterdag ná de AFOL-avond afzetten in Nuenen (tussen Eindhoven en Helmond) en ij zondagochtend weer oppikken? Ik heb niet veel bij, omdat de bulk op locatie blijft overnachten.
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

TAFOL schreef: vr aug 19, 2022 3:16 pm Nog even een oproepje: Ik zoek nog steeds iemand die mij op zondagavond in Eindhoven of Utrecht af kan zetten. 
Ik heb hooguit 1 krat met spullen mee, die ik makkelijk op mijn schoot kan houden.
Dus wie oh wie wil mijn chauffeur zijn voor de zondagavond? Alvast bedankt voor de reacties.

 
Ik denk dat je zondagavond wel met mij mee kunt rijden. Ik moet toch naar het noordwesten, dus Eindhoven of Utrecht maakt mij niet uit. 
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Ik lees dit topic nu pas weer 😅

@Bricknook Ik hou savonds niet zo van binnendoor rijden op plekken waar ik nog nooit ben geweest 😅 maar als je niemand kunt vinden wil ik je wel naar Nuenen brengen.

@TAFOL, ik zou je zondag in Utrecht af kunnen zetten, mocht het handiger zijn dan met Human mee rijden.
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Mama'sBricks schreef: za aug 20, 2022 10:41 pm @TAFOL, ik zou je zondag in Utrecht af kunnen zetten, mocht het handiger zijn dan met Human mee rijden.

 
Dat zou misschien wel handiger zijn, aangezien Human het nog niet zeker wist. 
Alvast bedankt. :duim:
 
 
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Zou iemand zondag na de meeting mij kunnen brengen naar Venlo, den Bosch, Eindhoven of Nijmegen -station?

Scheelt mij heel veel overstappen enzo.
Uiteraard wil ik een bijdrage leveren aan de verstookte brandstof daarheen.
Gebruikersavatar
Bricknook
Premium
Berichten: 428
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:02 am

Mama'sBricks schreef: za aug 20, 2022 10:41 pm@Bricknook Ik hou savonds niet zo van binnendoor rijden op plekken waar ik nog nooit ben geweest 😅 maar als je niemand kunt vinden wil ik je wel naar Nuenen brengen.
 
No worries, ik laat je mij niet recht voor de deur afzetten, maar aan de rand van de wijk. En als je morgen aangeeft in welke hoek van Eindhoven je moet wezen, dan kan ik je ook nog op weg helpen.
Gebruikersavatar
L-space
Premium
Berichten: 309
Lid geworden op: ma nov 23, 2020 11:01 am
Contacteer:

LegoRK schreef: zo aug 21, 2022 5:16 pm Zou iemand zondag na de meeting mij kunnen brengen naar Venlo, den Bosch, Eindhoven of Nijmegen -station?

Scheelt mij heel veel overstappen enzo.
Uiteraard wil ik een bijdrage leveren aan de verstookte brandstof daarheen.

 
Eindhoven of Den Bosch moet wel lukken als het nog nodig is.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Heel graag @L-space ! :D
(Als het om het even is graag naar station den Bosch.)
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1656
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

O ja, ik heb wel een grote koffer bij me. Dat was ik nog vergeten er bij te zetten.
Plaats reactie