Fun.be ervaringen

Plaats reactie
ovlov
Berichten: 45
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 9:26 pm

Gisteren voor het eerst een order van Fun ontvangen maar de fun was er snel vanaf.
De verzenddoos was in redelijke staat (al zat er wel GLS hersteltape omheen) maar de doos van de 10297 kan regelrecht de prullenbak in. Verder lag ook de gratis sleutelhanger los in de doos. Het leek erop alsof het zo in de doos was gegooid. Inmiddels maar een mailtje gestuurd maar Fun.
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Ik heb daar een paar jaar terug wel eens wat besteld en dat ging toen goed.

Klinkt alsof ze bij het vervoeren te ruw zijn omgegaan met de doos.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Ik heb ook ooit bestel was prima in orde.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Het zal inderdaad aan de vervoerder liggen. Ik heb ook een paar keer daar wat besteld en dat was prima voor mekaar.
ovlov
Berichten: 45
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 9:26 pm

Ik had nog geen ervaring met Fun dus het is wel fijn om zoiets te kunnen checken op een forum. In ieder geval bedankt.
Gebruikersavatar
mtvgn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo nov 18, 2020 12:58 am

Een keer in 2019 en een keer in 2021 wat besteld daar, was beide keren prima. Vervoerder was bij die twee bestellingen ook al GLS
Ik zou haast denken dat je pech had met een ontevreden werknemer die net jouw pakket 'inpakte' ...
ovlov
Berichten: 45
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 9:26 pm

Fun heeft het goed opgelost. Ik krijg een deel van mijn geld terug.
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Zelf heb ik 2x eerder besteld, beide keren prima in orde. Vandaag weer een bestelling geplaatst. Naar aanleiding van hun jubileum krijg je 20% kassa korting (online). Het is dus even rekenen maar uiteindelijk zijn het mooie prijzen op het moment. Scheelt 37% ten opzichte van lego.com. De actie is alleen dit weekend (vandaag en morgen).
Mijn bestelling: 
Material handler 42144
Emma's art school 41711
Passenger train 60337
Zodra het binnen is zal ik het in De buit van vandaag posten.
 
Plaats reactie