Uitnodigingen van de oosterburen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Op Bricks am Meer zijn we een paar keer aangeschoten door mensen die een evenement organiseren (daarvan zijn er ook nogal wat in Duitsland natuurlijk) en die ons daar graag zouden verwelkomen als deelnemer. Ik heb die evenementen aan de kalender toegevoegd, maar ik geef bij dezen dan even de boodschap door:

- De lug Schwabenstein houdt van 17-20 november hun evenement in Stuttgart. Eerlijk gezegd verbaast het me een beetje dat ze gelijktijdig zitten met Bricking Bavaria, dat hun (zeer grote )jaarlijkse evenement tegelijkertijd houdt in Neurenberg.
Maar Schwabenstein is ook een week later (26-27 november) op Comic Con vertegenwoordigd onder de naam Comic Stein. Mocs die aan het eerste evenement meedoen, worden bewaakt opgeslagen en gaan (als je dat wilt) een week later ook mee naar Comic Stein. Je kunt ook alléén aan de Duitse Comic Con meedoen, maar dan is het wel een vereiste dat je bouwwerk past in het thema van het evenement.
Je kunt je aanmelden of informatie krijgen via de website www.schwabenstein.com

Dan liep er iemand rond uit Keulen die exposanten zoekt voor Bricks @nd friends  van Rheinland Bricks. Het vindt plaats in Motorworld, volgens mij een automuseum. Hij wilde graag onze space layout hebben, maar hij begreep ook wel dat zo precies tussen Skærbæk en Legoworld voor ons niet de beste timing was.

En tenslotte Marcel van Lug Connected. Die organiseert de Hildesheimer Steinwelten op 4 en 5 maart in Hildesheim bij Hannover. Je kunt Marcel bereiken via Info@hildesheimer-steinwelten.de. Deze lijkt mezelf eigenlijk wel leuk om mee te doen omdat het niet zo dicht op andere grote evenementen zit en niet al te ver weg is.

 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Bricks and Friends heeft me preciezere info gestuurd over hun beurs in Keulen , pm me voor info
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 523
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Die Hilsdeheimer Steinwelten lijkt me ook wel leuk op zich
Plaats reactie