Amazon ervaringen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Ik wil een paar sets bestellen op Amazon.de. Daar zie ik bij 2 sets in de winkelwagen ‘geoptimaliseerde verpakking’ staan. Begrijp ik nou goed dat ze dan het verzendlabel direct op de Lego doos plakken en zo versturen? Dat heb ik liever niet maar ik kan ook niet vinden waar ik het kan aanpassen. Bij het betalen staat het er weer niet bij. Weten jullie hoe het zit?
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Tot nu toe heb ik Lego besteld bij Amazon wel verpakt ontvangen. Dus ik ga er vanuit dat ze het verzend label niet zo op de doos plakken en versturen.
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Dat is bij mij tot nu toe ook altijd zo geweest, maar ik zie het nu zo staan en lees her en der dat ze dan het verzendlabel zo op de set doos plakken.
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Ja, dat heb ik wel eens gehad ja.
Maar zou niet kunnen heugen of daar vooraf iets over bij stond.

Betekend het niet gewoon dat ze het in één pakket willen verzenden in plaats van allemaal losse pakketten?
Gebruikersavatar
alois
Premium
Berichten: 224
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:37 am
Locatie: VELP GLD
Contacteer:

Ik heb ook wel eens een legodoos ontvangen zonder verdere verpakking en met een enorme sticker erop die niet zonder beschadiging was te verwijderen. Maar dat is alweer jaren geleden.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Het is natuurlijk "bouwspeelgoed" he. De doos kan bij het oud papier  :miss:
 
 
Gebruikersavatar
Chef_NL
Premium
Berichten: 311
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:28 am
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Volgens mij krijg je dan geen omdoos inderdaad. Ik geef persoonlijk ook niets om de doos, maar het is natuurlijk wel fijn als je set in redelijke staat aankomt (In ieder geval de inhoud). Het risico dat de doos open gaat is natuurlijk wel groter
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Nou, dat valt wel mee.
Die dozen van LEGO zitten goed dichtgelijmd...
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Bij het bestellen stond er dat het allemaal vrijdag zou worden geleverd maar ik kreeg net een mail dat 1 set morgen al wordt bezorgd. Dat is er een waar geoptimaliseerde verpakking bij stond. Ben benieuwd... Hopelijk wel in een normale doos.
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2090
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

workfromtheheart schreef: di mei 24, 2022 11:06 am Nou, dat valt wel mee.
Die dozen van LEGO zitten goed dichtgelijmd...

 
Niet altijd is mijn ervaring. 
Maar over het algemeen wel natuurlijk. 
Gebruikersavatar
Chef_NL
Premium
Berichten: 311
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:28 am
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Ik heb in het verleden wel een paar keer een Legodoos met label gehad zonder omdoos. (Volgens mij van Bol maar ook Amazon), maar die keren waren de dozen redelijk gehavend. Al is dit wel afhankelijk van de verzenddiensten. Al met al ben ik niet heel gerust als ze de Lego dozen zonder bescherming versturen.
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 435
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Hoe is dat afgelopen met die geoptimaliseerde verpakking? Voor herhaling vatbaar?
Gebruikersavatar
ggj
Berichten: 544
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:27 am

Oja, die bleek gewoon in dozen te zitten. Was geleverd in 2 delen; 1 doos met een set en een doos met de andere sets (2 verschillende verzenddatums)
Plaats reactie