[minimeet] Tweede Minimeet Midden-Nederland: Utrecht vrijdag 17 juni , 20:00 uur

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Na een succesvolle eerste minimeet op de zondagmiddag (er waren vier lowluggers met het e.e.a. aan aanhang) is het tijd om nummer 2 te plannen. Het idee is om het nu eens in de avond te houden, in de stad. Vrijdag 17 juni komt mij in ieder geval goed uit, vanaf een uur of acht tot ??? 

Je kunt het hier laten weten als je komt.... je kunt ook niks laten weten en alsnog langskomen. 

De vraag is alleen nog waar, wie weet er een leuke plek? Rotsoord (überhip), Ledig Erf (gezellig), Neude (heel centraal maar misschien wat druk)? Andere suggesties? Ergens waar je met een man of 5 à 10 redelijk makkelijk plek vindt zou handig zijn.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Even een bumpje. Ik stel Ledig Erf voor als ontmoetingspunt - maar komt er iemand? Het verbaast me een beetje, nadat iedereen in het vorige topic zo enthousiast was over regelmatige informele minimeets, dat het nu zo stil is hier... we hebben toch heel wat leden in Midden-Nederland. Heeft er iemand zin om te komen? Anders blazen we het wel af, natuurlijk.
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Ik moet even checken in mijn agenda (lees: rondvragen of ik niks anders heb die dag) anders ben ik wel aanwezig. Vermoed overigens dat er ook een hoop niks lieten/laten weten en toch komen als het lekker weer is. Dat is toch wel een belangrijke factor!
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Oké leuk, dan gaat het alvast door (als ik er in m'n eentje zit ga ik er namelijk niet zitten...)
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ledig Erf oke of weet je betere plek? Is het daar stampensvol of valt het mee?
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Weet waar het is maar ben er al jaren niet wezen zitten dus of het druk(vast wel) of leuk (ook vast nog wel) is kan ik niet zeggen maar van wat ik me kan herinneren loopt het aardig door qua gasten dus als we eenmaal een hoekje hebben is uitbreiden (mocht dat nodig zijn) geen probleem.

Ik heb nog wel wat kennissen (die erg bekend zijn) in Utrecht dus mocht drukte echt een probleem zijn voor iemand kan ik navraag doen naar wat onbekendere pareltjes.
 
 
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Centrum Utrecht is voor ons sowieso niet handig (dure trein of idiote parkeerkosten), daarnaast zit ik komend weekeinde in de Ardennen
 
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

vertmaori schreef: ma jun 13, 2022 9:35 am  daarnaast zit ik komend weekeinde in de Ardennen

 
Jammer (voor mij) ik had graag wat woorden met je gewisseld over het congres van afgelopen zaterdag, veel plezier!

Wat parkeren betreft weet ik nog wel wat plekken in de buurt van Ledig Erf die a: dichter bij zijn dan de standaard parkeer opties van centrum en b: ook een stuk goedkoper. Dat kan je zo op een kaart niet zien.
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Het beste is natuurlijk de trein als je van buiten komt, evt. parkeren bij een station iets verder uit de stad. Maar vanuit de Ardennen is het wel wat ver....
Gebruikersavatar
Ravelino
Premium
Berichten: 707
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:13 pm
Locatie: Culifornia
Contacteer:

Ik ga inderdaad treinen, voornamelijk zodat ik niet op water hoef te draaien op een vrijdagavond. Maar goed ik ben dan ook iets meer kwijt aan een retourtje Utrecht CS dan vertmaori voor een enkeltje zou moeten betalen vanuit zijn woonplaats. Om niet te zeggen een derde van de tijd.

Soms vergeet ik hoe centraal ons ‘dorpje’ twintig km onder Utrecht stad eigenlijk ligt. Voor mij zijn alleen de uithoeken en de wat lastiger bereikbare plekken van ons land meer dan 2 uur met het openbaar vervoer (mits er geen vertraging is).
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Omdat er niemand lijkt te komen behalve Ravelino en ik hebben we de minimeet gecanceld.
Plaats reactie