In memoriam: Ineke de Laat (MOCkingbird)

Gebruikersavatar
Legopapa
Premium
Berichten: 235
Lid geworden op: za nov 14, 2020 12:04 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Jemig wat een vreselijk bericht. Op de afgelopen meeting was er nog de beterschapskaart die we hebben ingevuld met mooie wensen. En nu blijkt het universum toch een andere mening te hebben gehad.

Ik kende Ineke als een stille persoon maar altijd oprecht geinteresserd in je bouwkunsten. Ook altijd bewapend met haar camera.

Rust zacht in de eeuwige bouwhoek in de hemel.
Gebruikersavatar
alois
Premium
Berichten: 224
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:37 am
Locatie: VELP GLD
Contacteer:

Och wat een naar bericht. Ineke was altijd zo'n vaste kracht op de Lowlugbijeenkomsten. Ik heb haar op de meeste bijeenkomsten waar we waren wel eventjes gesproken om dat ze, met haar fototoestel, altijd erg geïnteresseerd was in ieders bouwwerk. En zelf kon ze er ook wat van. Vooral de straat in Oss waar ze mee bezig was vond ik erg goed.
Ik hoorde pas van haar ziekte op de laatste bijeenkomst maar dat het zo snel zou gaan...
Rust zacht Ineke.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik ken haar alleen op het forum, niet int echt ontmoet. Een hele klap om haar te verliezen, vooral als ik lees wat ze nog meer deed en betekende dan wat ik aan mooie MOCs op het forum zag.
Heel veel sterkte en troost gewenst aan iedereen om haar heen.
Gebruikersavatar
LegoMathijs
Premium
Berichten: 273
Lid geworden op: vr nov 27, 2020 10:15 pm
Contacteer:

Hier word ik even stil van....

Ineke was altijd aanwezig op een meeting. Met de camera in de hand om de meeting op foto vast te leggen.
Was altijd erg geïnteresseerd in de MOC's van iedereen.
Ook bouwde ze zelf erg mooie MOC's.

Rust zacht Ineke.
HJR.Holland
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 03, 2022 6:45 pm

Ik ben alweer een tijdje uit beeld in het hele AFOL gebeuren (was schijnbaar ook mijn login kwijt) maar wilde hier toch even reageren.

Ineke was één van de pioniers van de LOWLUG crew en al sinds de 1e meeting erbij, wat schijnbaar zo goed beviel dat ze er zélf verschillende in Oss heeft georganiseerd. Ze was een bijzonder rustig iemand, kon superleuk bouwen en is vooral in de beginjaren er altijd bijgeweest op Nederlandse en buitenlandse beurzen. Met de camera in de aanslag wist je in ieder geval dat nà de meeting van alle relevante bouwwerken er fotografisch bewijs was. Ik vond haar bibliotheek op de site ook altijd superhandig.

Ze zal gemist worden
Plaats reactie