Meeting Lelystad 10-4-2022: Bouw/Tinkerhoekje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

Hoi allemaal!

Ik hoop dat jullie net zo zin als ik hebben in de meeting morgen! :klappen:
 
Ik wou nog snel even wat aankondigen voor iets wat ik mee zal nemen, en waar ik nog wat mensen voor zoek die het leuk lijken uit te proberen! :))
 


Voor mijn studie heb ik nu een keuzevak "Mastering Tinkering", waarbij ik een kleine workshop setting moet inrichten om mensen een beetje te stimuleren creatief mee bezig te gaan. Dit kan met karton, knutselmateriaal, of natuurlijk, LEGO!! 3 keer raden wat ik heb gekozen... ;)

Ik zou graag mijn setting een beetje uitproberen met wat proefpersonen, om het te testen & te kunnen verbeteren. Als het je leuk lijkt, kom dan even langs bij mij op de meeting :D

Ik heb een Lidl/Aldi sorteerkastje mee met een breed assortiment aan onderdelen. Ik zal wat prompts geven, zodat één iemand iets kan bouwen, en ondertussen zal ik wat notities maken. Achteraf zal ik wat vragen stellen. Het idee is dat de deelnemers er zelf iets uithalen door te tinkeren met het zorgvuldig gekozen assortiment aan onderdelen, en zo nieuwe technieken tegenkomen of op nieuwe ideeën voor MOCs kunnen komen! Ik kan bijna garanderen dat je in ieder geval één iets nieuws leert!

Alvast bedankt!


Ik weet ook niet waarom ik hier studiepunten voor krijg, maar ik klaag niet, ik vind het hartstikke leuk om te doen! :omg:

Tot morgen :)
 
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Nog een rede om naar de meeting te komen
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

mikebrix schreef: za apr 09, 2022 8:59 pm Nog een rede om naar de meeting te komen

 
:))

:klappen:
 
 
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4104
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Leuk!
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

sanderkoenen schreef: za apr 09, 2022 9:35 pmLeuk!
:duim:
 
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Met lego klooien wie wil dat nou niet...
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 435
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:

Tinker tailor soldier spy.
Moet ik toch nog eens lezen.
Gebruikersavatar
OwnGaming
Premium
Berichten: 117
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 12:23 am

Super tof, altijd fijn als je, je hobby kan combineren met schoolprojecten :omg:
 
 
Plaats reactie