LEGO World Utrecht 2022

Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

Ik vind het ook erg jammer, alleen heb ik zelf geen mail gehad vanuit de stuurgroep. Wel was ik bevestigd ls deelnemer en heb alle andere mails wel gehad. Waarom deze niet bij mij is gekomen, geen idee..
Maar de opgegeven redenen zoals ik heb gehoord, vind ik ook erg vaag en deze nodigen ook echt uit tot allerlei gespeculeer, wat Lego juist meer kwaad kan doen.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Wat Barthez zegt, lullig voor ons en nog veel lulliger voor de stuurgroep.
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Mociain schreef: do aug 04, 2022 10:45 am Ik vind het ook erg jammer, alleen heb ik zelf geen mail gehad vanuit de stuurgroep. Wel was ik bevestigd als deelnemer en heb alle andere mails wel gehad. Waarom deze niet bij mij is gekomen, geen idee..
 
Ik had hem ook niet gehad, de rest van de mails wel hoor, misschien foutje in de maillijst of zo.
Maar goed, het nieuws bereikt ons toch wel...
 
Gebruikersavatar
Peet
Premium
Berichten: 80
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:17 am
Contacteer:

Nog maar te zwijgen over die duizenden bezoekers. Denk dat die ook wel wat teleurgesteld zijn. (vraag me af wat voor verhaal die te horen krijgen..)
Na 3 jaar niks heb je ook een behoorlijk gat in de fanbase, aangezien kids Lego soms best snel ontgroeien.
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Er waren nog geen bezoekers want er zijn nog geen kaartjes verkocht toch ? Volgens mij was het nog niet aangekondigd naar het publiek toe dat het weer door zou gaan
Gebruikersavatar
mikebrix
Premium
Berichten: 86
Lid geworden op: di mar 22, 2022 11:24 am
Locatie: Beverwijk

Op de website legoworld.nl staat nog steeds reclame of je ook naar LW 2019 komt. Je krijgt wel een popup met de melding dat LW is uitgesteld naar herfstvakantie 2022. Online kan ik er maar weinig informatie over vinden, ik moet hier vernemen dat het dus is afgelast. Erg jammer is het wel, ook ik kijk er al een tijdje naar uit. Maar zoals eerder al gezegd: het is wat het is. We leven nu eenmaal in een tijd dat het zeker is, dat niets zeker is. Misschien een mooie rede om LowLUG minimeeting XL in Utrecht te organiseren  :klappen:
 
 
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2090
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

Ik moet zeggen dat ik dat risico niet zou durven nemen voor dan :lookaround:
 
Gebruikersavatar
LegoMathijs
Premium
Berichten: 273
Lid geworden op: vr nov 27, 2020 10:15 pm
Contacteer:

Zeer jammer dat LEGOworld niet doorgaat.. Had me er erg op verheugd weer naar LEGOworld te kunnen gaan en een week lang LEGO, leuke gesprekken met bezoekers en mede-AFOLS.

De zin "vinden wij het risico op een evenement dat geen eer doet aan het LEGO merk te groot" vind ik erg ongelukkig geformuleerd en roept veel vraagtekens op.


We zullen even moeten afwachten...
Ben wel benieuwd wat het nieuwe concept in gaat houden.

Voor de stuurgroep is het bericht vanuit LEGO ook heel vervelend. De stuurgroep steekt er ieder jaar weer veel tijd en energie in.
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:

Heel erg jammer dat het is afgelast, en helemaal op deze manier en zo kort van tevoren. Ik had er alweer helemaal zin in en was al een eind op weg met mijn MOC.

Ik vind het ook vooral balen voor de stuurgroep, want die waren natuurlijk ook al op stoom.

Maar vooral het waarom is me niet duidelijk adhv de vaag geformuleerde e-mail van LEGO Benelux. Echt geen stijl.

Ik hoop wel dat we weer welkom zullen zijn in de Fan Zone wanneer het evenement wordt gehouden. En zo niet, dan moeten we LowLUG XL nog maar verder uitbouwen..
Gebruikersavatar
Mama'sBricks
Premium
Berichten: 196
Lid geworden op: vr mar 18, 2022 11:10 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Wat ontzettend jammer dat het is afgelast!!!

Petje af voor de stuurgroep!

Erg balen voor iedereen die z'n plannen er helemaal op aangepast heeft, hopelijk komt het goed met vakantiedagen!
Ik vind de formulering erg krom! Ze moeten eens een nieuw iemand aannemen voor communicatie....

Laten we hopen op 2023!
Gebruikersavatar
alois
Premium
Berichten: 224
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:37 am
Locatie: VELP GLD
Contacteer:

Ik lees trouwens vandaag dat de beurs Bikemotion, die in de Jaarbeurs gepland stond op hetzelfde moment als Legoworld, ook is afgelast. Met een concretere reden, dat wel, maar toch denk ik dan: toeval?
Plaats reactie