Aankondiging LOWLUG XL 2022

Plaats reactie
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Aankondiging LOWLUG XL 2022
Achter de schermen wordt er al een tijdje aan gewerkt en jullie wisten al dat het op de agenda zou komen, maar bij deze kunnen we aankondigen dat we ervan uitgaan dat LOWLUG XL in 2022 gewoon door kan gaan in Meijel.

We gaan er dit jaar proberen een tweedaags evenement van te maken, namelijk op zaterdag 27 en zondag 28 augustus. Met de zaterdag een besloten meeting, met hopelijk aansluitend een AFOL-avond met eten en op zondag grotendeels een openstelling voor het publiek.

De precieze details over aanmelding, kosten en invullen maken we later bekend. Voor nu is vooral de datum belangrijk, zodat mensen alvast kunnen gaan nadenken of ze twee dagen willen komen en dan wellicht (met een groepje) een accommodatie* willen boeken. Het gaat ook mogelijk worden om je voor één van de twee dagen op te geven, maar we hopen natuurlijk op een tweedaags LOWLUG-festijn met heel veel van jullie.   :duim:
 

*=11.05pxaccommodatie
Binnen redelijke afstand vind je een aantal parken met huisjes, zoals Stille Wille of De Leistert.
Ook zijn er genoeg groepsaccommodaties, B&B's, AirBnB's en dergelijke in de omgeving. 
Zit je liever op loopafstand in een hotel, dan is Grand café Goejje om de hoek.
Dus of je nou alleen of met een groepje wilt overnachten, mogelijkheden genoeg. 
 
 
 
Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 634
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Geweldig!

Voor het er nu naar uitziet, kom ik beide dagen.
Gebruikersavatar
SamtheChemist
Premium
Berichten: 527
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
Locatie: Woudenberg
Contacteer:

Ahh zin an! Gelijk hier maar eens bespreken hoe en wat!
Gebruikersavatar
Mociain
Premium
Berichten: 187
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:28 pm
Contacteer:

In de agenda gezet, ik hoop te komen, even overleggen met de moeder van mijn kinderen, zorgen dat we weekenden opmdraaien
Gebruikersavatar
Silvio
Premium
Berichten: 81
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 6:39 pm
Contacteer:

Voor nu bekend komen we beide dagen
Gebruikersavatar
WillVssn
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mar 07, 2022 9:22 am
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Wij zitten dan in Zeeland voor onze zomervakantie, dus ik weet niet of het gaat lukken dan.
Gebruikersavatar
FLEXiGON
Premium
Berichten: 22
Lid geworden op: di nov 24, 2020 2:03 pm

Leuk! Ik zet het in de agenda :)
Gebruikersavatar
KlaasK
Premium
Berichten: 2340
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 9:56 am
Locatie: Tholen
Contacteer:

Dit had ik tot nu gewoon gemist. Ga eens kijken of ik de zaterdag vrij kan houden.
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 873
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

In de agenda gezet voor beide dagen!
Dus ben van plan beide dagen te komen.

CMF Battle winnaars zouden we dan ook graag de eerste dag bekend maken, we nemen de prijzen mee.
 
Plaats reactie