Meeting: Lelystad - 10-04-2022
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Kom anders even langs.
- BrickJohannes
- Contacteer:
Je bent me een slag voor, ik wou bijna deze opmerking maken. Zonder gekheid, op een of andere manier blijft bij mensen altijd de eerste indruk van een persoon hangen. Die wordt niet altijd of niet vaak bijgesteld. Daardoor heeft men wel eens voor oordelen. Ik zal de laatste zijn om dit te ontkennen, want er zijn ook genoeg voorbeelden over mij, of hoe men over mij denkt....wat zo Johannes is die x jaren jonger was en niet wie hij nu is.....maar he daar moeten we mee leven!
Laten we er leuke, gezellige meeting van maken!
- Bishons
- Contacteer:
I'd really love to come, just I bit expensive (I mean the plane flight )sanderkoenen
Otherwise come by.
"Kids: Lowlug is a follow-up event. The A stands for Adult. This means that we do not organize anything for children at meetings. If you absolutely want to bring children, you can, but you are expected to entertain them yourself, without disturbing other people." By the way, I'd entertain myself by bringing all my GBCs and trains.
- Stuifzand
- Site Admin
- Contacteer:
Brickjohannes schreef:
Daarnaast kan ik me een aantal zeer luidruchtige (recente) online sessies herinneren waarbij ik me helemaal verloren heb gemute op discord. Dus helemaal uit de lucht vallen komt het niet.
Dat is allemaal niet van jaren terug.
De één houdt z'n mond, de ander zegt er wat van.
Maar het is opgelost denk ik, dus ik stel voor om dit onderwerp nou af te sluiten.
Oké, ik heb hier een opmerking over gemaakt en dat komt ook omdat die regel van "je kinderen niet meenemen" door veel mensen steeds ruimer geïnterpreteerd wordt. Eerst was het "ja maar hij is 11" en toen zag ik ineens peuters rond lopen. Ik heb niks tegen dat mensen kinderen willen hebben, maar we hebben ooit heel bewust een keuze gemaakt om het echt een 14+ gebeuren te laten zijn.Zonder gekheid, op een of andere manier blijft bij mensen altijd de eerste indruk van een persoon hangen.
Daarnaast kan ik me een aantal zeer luidruchtige (recente) online sessies herinneren waarbij ik me helemaal verloren heb gemute op discord. Dus helemaal uit de lucht vallen komt het niet.
Dat is allemaal niet van jaren terug.
De één houdt z'n mond, de ander zegt er wat van.
Maar het is opgelost denk ik, dus ik stel voor om dit onderwerp nou af te sluiten.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Nice! Ben erbij. Hoop die dag mijn MOC voor BaM (Bricks am Meer) mee te nemen zodat ik nog wat feedback kan krijgen en tips voor eventuele aanpassingen.
Ziet er uit als een mooie nieuwe locatie!
Ziet er uit als een mooie nieuwe locatie!
Ik zou het ook leuk vinden om langs te komen en kennis te maken. Word dan wel pas 's middags.
Nou vooruit....
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Niet handig van mij........
Helemaal vergeten vrij te regelen voor aanstaande zondag
Uiteraard al weken geleden thuis aangegeven dat ik naar een meeting ga.
Alleen heb ik er bij het krijgen van de planning op het werk er niet bij stil gestaan dat ik 10-04 ingepland sta van 12:00 tot 17:00
Ik heb een collega gevraagd de dienst te ruilen, maar kans zit er zeker in dat ik helaas deze keer moet overslaan..
Helemaal vergeten vrij te regelen voor aanstaande zondag
Uiteraard al weken geleden thuis aangegeven dat ik naar een meeting ga.
Alleen heb ik er bij het krijgen van de planning op het werk er niet bij stil gestaan dat ik 10-04 ingepland sta van 12:00 tot 17:00
Ik heb een collega gevraagd de dienst te ruilen, maar kans zit er zeker in dat ik helaas deze keer moet overslaan..
- Mama'sBricks
- Premium
- Contacteer:
Super leuk! Het ziet er naar uit dat ik kan komen zondag! Eerste meeting!
Ik lees dat als newbie een MOC meenemen handig is.
Verder nog iets meenemen behalve een goed humeur en nieuwsgierigheid?
je zwemkleding
En koekjes
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Veel mensen nemen ook een ruilbak mee. Vol met onderdelen die je zelf niet persé nodig hebt, maar anderen wellicht handig vinden.Mama'sBricks schreef: ↑di apr 05, 2022 9:30 am Super leuk! Het ziet er naar uit dat ik kan komen zondag! Eerste meeting!
En dan lekker ruilen met anderen (verkoop doen we op een meeting niet).
- The_Blue_Budgie
- Contacteer:
Heel fijn dat ik niet de enige n00b ben. Nou ja, vorige keer was ik er ook even, maar ik denk niet dat ik opgevallen ben. Hoop je zondag te zien.Mama'sBricks schreef: ↑di apr 05, 2022 9:30 am Super leuk! Het ziet er naar uit dat ik kan komen zondag! Eerste meeting!
volgens mij was jij 1 van de 3 vrouwen op de meeting, dus dat valt wel op tussen een zaal vol kerels
- The_Blue_Budgie
- Contacteer:
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Ja, ik heb die van mij ook gevonden!
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Mocht je overigens de meetingbijdrage digitaal willen voldoen, dat kan vanaf nu met deze link.
Uiteraard is contant bijdragen ook geen probleem.
Uiteraard is contant bijdragen ook geen probleem.
- Mama'sBricks
- Premium
- Contacteer:
Koekjes, ruilbak, bingokaart!
Thanks voor de tips! Ik ga het regelen!
Dank jullie!!!
Thanks voor de tips! Ik ga het regelen!
Dank jullie!!!
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Even hoe je er moet komen...
Dat kan wellicht een beetje lastig zijn, aangezien de boel nog nieuw is en zo, veel mensen komen nog uit bij een van de oude scholen die er naast staan.
Het adres is De Campus 9
Aanrijden is over de Middendreef, Google Maps heeft er nog wat moeite mee, maar je moet inrijden bij de gekleurde containerhuisjes. Dan is er een verplichte rijrichting rechtsom en dan kom je vanzelf uit op een groot parkeerterrein. We gaan aan de linkerkant van het ronde gebouw, NIET direct het schoolplein op, maar even langs de hekken.
Ik zet dan het hek open en dan kun je buiten de gebouwen om lopen, eerste gebouw voorbij, fietsenstalling voorbij, tweede gebouw voorbij en dan is er een deur, die open is!
Omdat het best een eindje lopen is, mag je met de auto het schoolterrein even oprijden voor laden en lossen (pas op de bankjes en pannakooi, die geven weinig mee), daarna graag de auto op het parkeerterrein zetten.
Nog even met een luchtfoto: Hoop dat het zo duidelijk is?
Dat kan wellicht een beetje lastig zijn, aangezien de boel nog nieuw is en zo, veel mensen komen nog uit bij een van de oude scholen die er naast staan.
Het adres is De Campus 9
Aanrijden is over de Middendreef, Google Maps heeft er nog wat moeite mee, maar je moet inrijden bij de gekleurde containerhuisjes. Dan is er een verplichte rijrichting rechtsom en dan kom je vanzelf uit op een groot parkeerterrein. We gaan aan de linkerkant van het ronde gebouw, NIET direct het schoolplein op, maar even langs de hekken.
Ik zet dan het hek open en dan kun je buiten de gebouwen om lopen, eerste gebouw voorbij, fietsenstalling voorbij, tweede gebouw voorbij en dan is er een deur, die open is!
Omdat het best een eindje lopen is, mag je met de auto het schoolterrein even oprijden voor laden en lossen (pas op de bankjes en pannakooi, die geven weinig mee), daarna graag de auto op het parkeerterrein zetten.
Nog even met een luchtfoto: Hoop dat het zo duidelijk is?
Bedankt voor de uitleg, gaat vast wel lukken! Anders meld ik me wel op discord ofzo
Gewoon de gevallen blokjes volgen. Ik laat vast wel iets vallen.
Willie Wortel en ik moeten toch helaas de meeting overslaan.
Jammer, want we keken er al heel lang naar uit.
Jammer, want we keken er al heel lang naar uit.
kwam Aangord nog? Hij is opvallend stil. Ik ben namelijk benieuwd naar zijn idee
Oeh..... spannend
Als de popcorn klaar is, dus het is aan Sanderkoenen
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer: