Nu we weer op PhpBB zitten dark. Het werkt nu weer naar behoren, dat was met de vorige software toch niuet altijd zo.
Het forum werkt ook weer op een lekker tempo, geen trage nonresponsive shit meer.
Ik ben er nog niet over uit. Ik vind dark de bom, maar in sommige gevallen pak ik dan toch light. Het switchen ertussen is wel supersnel met dat knopje bovenin.
Dat laatste dus, sommige sites staan op wit maar ik merk iedere keer dat ik dat minder prettig vind. Sowieso is de standaard dark mode van dit forum erg goed vind ik.
Idem hier . Waar ik kan kiezen voor een dark mode doe ik dat veelal wel inderdaad. Ook staan mijn device’s op night shift, dus minder blauw in de avond. Veel lekkerder kijken voor mij. De dark mode op dit forum is super!
Ik gebruik hier light theme, maar kies op andere websites ook vaak voor dark. Bij Lowlug ben ik lichte achtergrond gewend, maar misschien maar eens proberen hoe het eruit ziet met darl
Ik gebruik overal Dark Theme en waar niet ondersteund door de website zelf, gebruik ik Dark Reader. Wat in sommige gevallen beter werkt dan de native Dark Themes (maar meestal niet).