Novemburcht 2021
@ID5, I like your hanging candles idea. You should use the Boat steering wheel ( 4790) then stick a candle into a 11090 bar holder with clip. Really nice moc!
leuke inzending
Bedankt allemaal voor de positieve reacties, leuk dat jullie het zo geslaagd vinden, ik zelf ook namelijk, dat spookt maakt het idd mooi af, een last minute ingeving toen ik foto's aan het maken was.
@minoboys, ja dat kan ook, dat heb ik wel eens eerder gezien met zo'n stuurrad.

@minoboys, ja dat kan ook, dat heb ik wel eens eerder gezien met zo'n stuurrad.
Er wordt in de openingspost ook met geen woord gerept over de middeleeuwen...![]()
Wel tactische verwoord. Het is geen vraag.
En @large leuke wedstrijd, leuke openingspost!

CASTLE!

- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
CASTLE!![]()
Ik dacht dat je een inzending had gepost!
I've got my entry for the 32x32 category done. I've just got to take the pictures.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Nice!

- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Leuk geworden!
The curved roof was really hard to do, and also the angled tower. But it was lots of fun and well worth it!
Leuke inzending
Dat wordt mythisch ;)
Daarin worstel ik nog met een aantal kwinkslagen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Aparte vorm. Ik ben benieuwd!
Thanks Large!
Nou mijn deadline voor morgen (zelf gesteld) ga ik niet halen. Na een vlotte start liep ik 4 dagen geleden tegen een muur (pun intended) op. Gelukkig weer wat schot in de zaak en morgen nog even eraan "zitten". Gelukkig in November net gestart.
Ik heb een burcht gebouwd en voor 30 november plaats ik hier 3 foto's.
Het is een inzending in de 48x48 categorie.
Een foto met een echt novemberachtergrond:
En dan nog eentje van nog een andere kant:
Hier mag je maar drie foto's plaatsen volgens de jury, maar op Flickr kun je er nog meer vinden
.
Het is een inzending in de 48x48 categorie.
Een foto met een echt novemberachtergrond:
En dan nog eentje van nog een andere kant:
Hier mag je maar drie foto's plaatsen volgens de jury, maar op Flickr kun je er nog meer vinden

Erg mooi gemaakt.
Inderdaad, ik ben er nog niet over uit wat nu de beste foto van het kasteel is, maar het is in ieder geval wel een mooi gemaakt kasteel.
Dat de toren en een ander deel scheef staan ten opzichte van de rest ziet er ook goed uit, net wat dynamischer.
Dat de toren en een ander deel scheef staan ten opzichte van de rest ziet er ook goed uit, net wat dynamischer.
Dat was een van de twee basisgedachten voor mijn kasteel.
Het moest op een rots staan en dus in een hoek. Allebei zijn gelukt.
Het moest op een rots staan en dus in een hoek. Allebei zijn gelukt.
Vandaag weer "grote" stappen gemaakt. Als mijn LBG voorraad het nog red moet ik eind November een heel eind komen.
(youngest brother). I've started an entry, although I don't think I'll have time to build it within the deadline

Er zijn al een aantal mooie inzendingen binnen gekomen! Waarvoor dank!
Toch moet ik mij beroepen op de openingspost en de wedstrijd hernoemen naar Decemburcht.
Dit om nog een aantal deelnemers de kans te geven iets moois in te zenden.
Nieuwe deadline, einde van 2021.

Toch moet ik mij beroepen op de openingspost en de wedstrijd hernoemen naar Decemburcht.
Dit om nog een aantal deelnemers de kans te geven iets moois in te zenden.
Nieuwe deadline, einde van 2021.
Yes, genoeg tijd voor mijn tweede inzending. Heb ik nog tijd voor een interieur en fatsoenlijk tijd om foto's te maken.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Misschien kan ik zelfs nog meedoen.

Misschien dat ik nog mee ga doen. Een vignette of 32x32 zou toch moeten lukken.
Kijk dit maakt dan toch een fijne tweede kerstdag. Anders verveel ik me zo
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:

@minoboys, leuk gedaan, de steiger en het trappetje er naar toe zien er goed uit.
Het ronde gedeelte ziet er ook goed uit, jammer dat de boven kant wat lastig is met die tegeltjes, misschien had een muurtje/hekje dat wat opgelost/verborgen.
De huisjes zien er ook leuk uit, maar zou het torentje niet iets hoger moeten zodat je over de huisjes uit kan kijken?
Het ronde gedeelte ziet er ook goed uit, jammer dat de boven kant wat lastig is met die tegeltjes, misschien had een muurtje/hekje dat wat opgelost/verborgen.
De huisjes zien er ook leuk uit, maar zou het torentje niet iets hoger moeten zodat je over de huisjes uit kan kijken?
I've now posted some more photos on my MOC page for those who want to see them. https://lowlug.com/forum/bouwwerken-en-mocs-showcase/minoboys-mocs/paged/4/#post-15670
I was thinking about that but I decided it was good the way it was. I also started to run out of parts.
shouldn't the tower be a little higher so that you can look out over the houses?
I was thinking about that but I decided it was good the way it was. I also started to run out of parts.

- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Hierbij mijn inzending voor de 16*16 categorie. 
Een stuk muur met een geheime gang en een afdak dat de ridders voor inkomende pijlen moet beschermen. Achter de muur schenkt één van de knechten een strijdros nog s bij.

Een stuk muur met een geheime gang en een afdak dat de ridders voor inkomende pijlen moet beschermen. Achter de muur schenkt één van de knechten een strijdros nog s bij.
Leuk dat hij ook open kan erg levendig geheel zo samen.