Meeting Meijel - 29 augustus 2021

Gebruikersavatar
Legopapa
Premium
Berichten: 235
Lid geworden op: za nov 14, 2020 12:04 am
Locatie: Almere
Contacteer:

Was weer als vanouds gezellig. Mooie mocs, leuke mensen, een vrolijke horeca-dame, perfecte locatie (wat een takke eind rijden ??) maar vooral heel veel lol en plezier.
Dank Tafol voor de Brickhead die ik mocht ontvangen als dank voor alle keren duivels  bakjes vullen voor het setverdelen. Deze is in een goed huis terecht gekomen.
Heb mij weer heerlijk vermaakt ??







Gebruikersavatar
OrangeSpaceman
Premium
Berichten: 634
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 10:57 am
Contacteer:

Hele leuke meeting! Het was goed om jullie gezien te hebben. Mooie MOCs ook, fijn om ze in het echt te mogen bewonderen. Bedankt voor de gave en inzichtvolle gesprekken en ruilsels die heel goed van pas gaan komen.
Gebruikersavatar
Minoboys
Berichten: 779
Lid geworden op: di mar 30, 2021 12:25 pm
Locatie: Australia!
Contacteer:

Looks like lots of fun! I didn't know that there were so many of you guys! Or are there people there who aren't here on the forum?
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Goed om te zien wat ik gemist heb . (Bedankt @MOCKingBird voor de foto’s, wat had ik graag die The Ancient Gate of Qarava van @Aliencat graag live gezien  )
Een volgende meeting probeer ik aan te haken  
Gebruikersavatar
The_Blue_Budgie
Premium
Berichten: 82
Lid geworden op: ma jun 28, 2021 2:21 am
Locatie: Breda
Contacteer:

Dank jullie wel. Ik was er maar even. Beetje spannend en onzeker of ik er wel tussen paste. Ik heb heel veel moois gezien. Ik hoop een volgende keer zelf iets kleins mee te kunnen nemen. 
Gebruikersavatar
rene.kok
Premium
Berichten: 101
Lid geworden op: di dec 01, 2020 10:22 am

Nu zie ik doorgaans pas later op de foto's wat er allemaal op de meeting (waarbij ik aanwezig was) te zien is geweest, maar dit is toch een wel een bruut potje MOC-geweld van ongekende proporties!!!
Voor alle deelnemers, een welgemeend: !!!FANTASTISCH!!!

René
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:


Geplaatst door: @wvdp


Geplaatst door: @aangord

Euhm. Die Aldi kastjes staan al bij mij thuis  

Was erg gezellig mensen. Mooie dingen gezien, weer niet iedereen gesproken. Bedankt iedereen en de organisatie.

Ja, jij was er als de kippen bij om die te kapen... sorry Raven! Krijg je onderdelen van mij, kun je ze nergens opbergen...  


Ik heb vanmorgen bij de Lidl 20 kastjes gescoord dus ik ben voorzien.  
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:

Dank aan de organisatie en iedereen die aanwezig was. Het was een gezellige dag met veel moois om te bewonderen.
De ACC was ook weer spectaculair.
Vermoeiend dagje, maar was het zeker waard.
Op naar de volgende meeting!
Gebruikersavatar
vertmaori
Premium
Berichten: 357
Lid geworden op: zo nov 15, 2020 9:59 am
Locatie: Heveadorp
Contacteer:

Was weer prima voor elkaar! En inderdaad te weinig tijd om met iedereen bij te praten. ACC totaal gemist... was te druk met ruilbakken, kletsen en broodjes kroket/frikandel eten. Wel heel veel mooie mocs die we alleen van plaatjes kenden live mogen zien. Die van Aliencat, Barthezz en L Space zijn in het echt nog indrukwekkender dan op de plaatje. En @eti die zei dat zijn solopolis tot 5 modules hoog te bouwen was? 8 ging ook prima! Zijn moc kon er strak uitzien als je een beetje op de kleuren lette, maar kon net zo goed een orgastisch, kleurrijk spektakel worden.

Periodieke systeem van @koffiemoc vond ik ook geslaagd, zijn Dame Ednabril heb ik maar niet getest.
Gebruikersavatar
koffiemoc
Premium
Berichten: 438
Lid geworden op: ma nov 09, 2020 12:54 pm
Contacteer:


Geplaatst door: @minoboys

Looks like lots of fun! I didn't know that there were so many of you guys! Or are there people there who aren't here on the forum?

Only a very few. My spouse doesn't have a forum account. Willie Wortel - son of Trijntje - has, but did not post anything yet.
Ondanks dat we aan de late kant waren vonden ook wij het enorm gezellig. Goed om iedereen weer eens in het echt te zien en te spreken. Nouja, iedereen, ik heb conform meeting-traditie sommigen niet gesproken. Toch tijd tekort. En ondanks dat ik veel mocs en ook wips ken van de foto's, een aantal toch beter kunnen bekijken en bewonderen.     Heb er in ieder geval een moc-idee aan overgehouden, en weer extra motivatie om mijn Legokamer op orde te krijgen.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Over bril gesproken, ik denk dat mijn gele legobril is achtergebleven. Deze had ik bij WftH op de tafel gelegd voor de beruchte foto. Als iemand hem heeft zie ik hem wel een keer teug. Is ie weg, dan is ie weg.
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:


Bedoel je deze bril? Aan het eind van de dag lag die nog steeds bij mijn tafeltje, dus ik denk dat die wel ergens bij mij in een doosje is beland.
Gebruikersavatar
Aliencat
Premium
Berichten: 597
Lid geworden op: za nov 07, 2020 12:24 pm
Contacteer:

Het was weer alsvanoud gezellig   wat heb ik dat gemist de afgelopen anderhalf jaar.
Goed om weer met veel mensen bij te praten, maar toch kom je dan als je naar huis gaat weer mensen tegen waarvan je denkt oh kak die heb ik vandaag nog helemaal gesproken  
Het niveau aan MOCs was weer torenhoog. Nu zijn we dat natuurlijk wel gewend zijn van Lowlug, maar er stonden me een paar bouwtechnische hoogstandjes daar bij elkaar in d'n Binger...
Gebruikersavatar
FLEXiGON
Premium
Berichten: 22
Lid geworden op: di nov 24, 2020 2:03 pm

Ziet er geslaagd en goed georganiseerd uit mensen! Hopelijk kan ik een volgende keer wel komen.
Gebruikersavatar
Brick_Rebel
Premium
Berichten: 392
Lid geworden op: di nov 10, 2020 1:26 pm
Contacteer:


Geplaatst door: @aliencat

Het was weer alsvanoud gezellig   wat heb ik dat gemist de afgelopen anderhalf jaar.
Goed om weer met veel mensen bij te praten, maar toch kom je dan als je naar huis gaat weer mensen tegen waarvan je denkt oh kak die heb ik vandaag nog helemaal gesproken  
Het niveau aan MOCs was weer torenhoog. Nu zijn we dat natuurlijk wel gewend zijn van Lowlug, maar er stonden me een paar bouwtechnische hoogstandjes daar bij elkaar in d'n Binger...

Hier sluit ik me volledig bij aan! Het was weer ouderwets leuk, en de dag is voorbij gevlogen! 
Leuk om alle MOCs van de afgelopen tijd 'live' te kunnen zien, om oude bekenden te spreken en ook een paar nieuwe leden te ontmoeten ? 
Hopelijk volgt de volgende meeting snel, want dit smaakte naar meer ? 
Gebruikersavatar
Trijntje
Premium
Berichten: 363
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 4:25 pm
Contacteer:


Geplaatst door: @koffiemoc


Geplaatst door: @minoboys

Looks like lots of fun! I didn't know that there were so many of you guys! Or are there people there who aren't here on the forum?

Only a very few. My spouse doesn't have a forum account. Willie Wortel - son of Trijntje - has, but did not post anything yet.


Willie Wortel is very dyslexic. 
Building is easier for him than writing.
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

En met z'n eendje rijden gaat hem ook goed af!

Gebruikersavatar
Koolin
Premium
Berichten: 69
Lid geworden op: di apr 13, 2021 2:26 pm

Was een toffe meeting en veel toffe dingen gezien, nieuwe dingen geleerd, en natuurlijk gezellig geklets. Een volgende meeting ben ik er zeker bij voor mijn tweede meet-up. Tot die tijd lekker uitkijken naar SFW en mogelijk dat ik daar een aantal weer mag tegenkomen.
Bedankt iedereen voor de open ontvangst en tot vaker.
Gebruikersavatar
Griffon
Premium
Berichten: 234
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 12:49 pm
Locatie: Drachten
Contacteer:

Het was mij een waar genoegen om een groot aantal bekenden weer in levende lijve te spreken sinds lange tijd en niet via Discord o.i.d. en natuurlijk ook om mooie MOC's te bewonderen. De ACC was ook erg leuk om aan mee te doe ook al gaat het besturen van een dergelijk voertuig mij niet eenvoudig af. Hulde aan de organisatie en op naar de volgende meeting. 
Gebruikersavatar
TAFOL
Premium
Berichten: 1510
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 3:49 pm
Contacteer:

Het was weer een gezellig ouderwetse live-meeting en ik kan niet genoeg benadrukken hoe veel ik dat gemist heb. Het beeldbuizen via Skype/Discord heeft zijn voordelen, maar niets gaat er mijns inziens boven het in levende lijve zien van bekende mensen, het slap lullen over van alles en nog wat zonder webcam en het ontmoeten van nieuwe gezichten zonder dat de verbinding wegvalt.

Ik heb volop kunnen genieten van allerlei toffe MOC's en bij het sets verdelen heb ik nog coole onderdelen gescoord. 
Ook het besturen van WorkfromtheHeart's triceratops-wagen was erg leuk. Als er een prijs was voor het total loss rijden van een voertuig waarbij de onderdelen in het rond vlogen, dan was ik waarschijnlijk een grote kanshebber.  

Hopelijk komt er snel weer een meeting, want ook deze was weer veel te snel voorbij.
Bedankt allen die deze dag mogelijk hebben gemaakt.  
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Inderdaad dat was die ja, dan komt het vast wel weer eens richting zaandam.
Gebruikersavatar
deKeet
Berichten: 28
Lid geworden op: zo jun 27, 2021 12:01 am
Locatie: Best

Dat was met recht een welbestede zondag.
Organisatie bedankt voor, nou ja, de organisatie.

Ik ben blij dat het weer een keer mogelijk was om bouwwerken in levende lijve te aanschouwen. Er stonden diverse MOCs van (m.i.) episch niveau her en der in die zaal. Ik heb genoten van de creativiteit, de interessante concepten, maar vooral ook van de gesprekken met andere liefhebbers. Het was heel leerzaam, en ik ben weer met nieuwe inspiratie naar huis afgereisd. Snel nieuwe steentjes bestellen om de nieuwste* (en ook wat oudere) ontwerpen te kunnen bouwen. Benieuwd wanneer we weer bij elkaar komen, en wat ik tegen die tijd heb kunnen realiseren.
@MOCkingBird bedankt voor de foto's. Leuk dat je mijn eenvoudige creaties als "foto van het album" hebt gebruikt. Ik hoop de volgende keer meer van dat spul te hebben. (En ik zal dan alles controleren alvorens het neer te zetten: er ontbrak een steentje; dat zat nog in mijn tas.)

* Ja, ik heb al één ontwerp(je) n.a.v. zondag helemaal klaar en hoef daar alleen maar de stenen voor te verzamelen. De uitdaging van @Legopapa is ook al opgepakt en (in een eerste versie) reeds voor driekwart ingevuld. Dat kan vast nog wel verbeterd worden, maar een eerste versie is een versie.
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Zijn er toevallig mensen die foto's hebben gemaakt van mijn test layout op het podium?
Dat ben ik zelf gewoon vergeten  
Gebruikersavatar
Barman
Premium
Berichten: 25
Lid geworden op: vr nov 20, 2020 10:54 pm

Zo, daar was ik echt even aan toe. Heerlijk om weer eens een meeting bij te kunnen wonen na 1,5 jaar Corona (maatregelen).
Lekker genoten van de mooie MOCs en weer even bij kunnen kletsen met bekenden en nieuwe gezichten.
Hier mijn foto's op Flickr.

Iedereen super bedankt voor een zeer mooie zondag en mijn hartelijke dank aan de organisators. Was goed geregeld allemaal!
Gebruikersavatar
sanderkoenen
Kopen!
Berichten: 4109
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:14 am
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Het was weer een fijne meeting.
Ik heb niet iedereen kunnen spreken, maar dat is iets wat ik de laatste 4 meetings al zeg.
Voor het eerst meegedaan aan de ACC. Dat was echt lachen.
Mijn wagen was veel te zwaar (en te traag). 
Bij de laatste uitdaging ging de voorkant ook nog eens kapot.  
Setverdelen was weer ouderwets gezellig en Legopapa had weer zich lekker uitgeleefd.
Raven en Aangord blijven daarin een komisch duo.
De bouwwerken waren echt fantastisch. Ik denk niet dat je ergens anders in Nederland zoveel bouwwerken ziet van hoge kwaliteit (op Lego World na).
Ook leuk dat er bouwwerken van verschillende wedstrijden waren te zien. :  
Bedankt allemaal voor de fijne dag.  
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 873
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ik sluit mij aan bij de rest van de opmerkingen, fijne meeting was het en genoten van alle bouwsels.
Wie is de bouwer van dit mooie bouwwerk? Heb de tafel in de gaten gehouden maar helaas gemist van wie die is en heb hem niet voorbij zien komen in een MOC draadje (als die er is).
Gebruikersavatar
workfromtheheart
Site Admin
Berichten: 753
Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
Contacteer:

Die is van @Elderon.
Net klaar voor de meeting, dus nog geen foto's.
Gebruikersavatar
Rinse
Premium
Berichten: 10
Lid geworden op: wo nov 11, 2020 10:40 pm
Contacteer:


Geplaatst door: @workfromtheheart

Bedoel je deze bril? Aan het eind van de dag lag die nog steeds bij mijn tafeltje, dus ik denk dat die wel ergens bij mij in een doosje is beland.

Op een doosje zelfs. Die heb ik nog naar de auto gedragen  
Gebruikersavatar
Minoboys
Berichten: 779
Lid geworden op: di mar 30, 2021 12:25 pm
Locatie: Australia!
Contacteer:


Geplaatst door: @koolin

Until then, I'm looking forward to SFW and maybe I'll meet a few there again.

What is the SFW?
Gebruikersavatar
aawsum
Premium
Berichten: 2334
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:


Geplaatst door: @minoboys

SFW

Skaerbaek Fan World?
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Weekend, verder wel goed inderdaad.
Gebruikersavatar
Mahj
Premium
Berichten: 74
Lid geworden op: za nov 14, 2020 11:08 am
Contacteer:

Het was weer enorm gezellig. Nog altijd veel te veel te doen, veel te veel mensen te spreken om in éen dag te krijgen- maar ontzettend genoten.
Hartelijk dank aan de organisatie, en zeker ook aan alle deelnemers van de ACC- het was een gigantische opkomst, met ontzettend veel hoge kwaliteit voertuigen- prachtig om te zien.
Gebruikersavatar
Twan
Premium
Berichten: 682
Lid geworden op: di nov 10, 2020 2:31 pm
Contacteer:

Het was erg leuk weer een keer een echte meeting te doen! Het was mijn 2e meeting, maar het voelde alsof ik er al meer heb gehad en we eindelijk het oude meetingschema weer kunnen hervatten  
Leuk met iedereen gesproken te hebben, maar jammer dat er dan toch zo weinig tijd blijkt te zijn, ik wou nog met zo veel meer mensen spreken!!
Ook bedankt voor de foto's @MOCkingBird en @Barman !
Net ook de opbrengst van mijn ruilbak gesorteerd/bekeken, wat een mooie dingen allemaal! Ben ik erg blij mee, bedankt, ik hoop dat jullie er ook net zo blij mee zijn!!

En natuurlijk heel erg bedankt aan de organisatie!
Gebruikersavatar
elex
Berichten: 8
Lid geworden op: za jul 10, 2021 1:33 am

Ik zal me maar aansluiten bij alle andere reacties hier, want ook ik heb erg genoten van weer een hele leuke bijeenkomst van LowLug.
En de foto's zijn ook weer ge-upload. Mochten mensen nog een voorkeur hebben, ze staan zowel op Facebook als op flickr.
Greetz, elex
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:

Ik ben benieuwd of we volgende zomer eindelijk dat weekend kunnen organiseren. 2 dagen lowlug meeting.
Misschien lukt het dan eindelijk eens om op je gemak iedereen te spreken.  
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Dat kan ook gewoon in de minimeets, of blocks en beer of wat het ook gaat heten.
Plaats reactie