Je hebt al een paar mooie vogels gebouwd zie ik

Het is inderdaad de slaapkamer. Het blauwe paneel is het dekbed.. ziet er vanaf een andere hoek beter uit ;-)aawsum schreef: ↑wo jan 26, 2022 5:05 pm Volgens mij wel iets meer dan een begin, gewoon lekker bezig ! Toon de foto's lekker ook hier.
Voor je huis, ik vraag me nog wel een beetje af hoe dat nu zit met dat blauwe paneel in die ruimte waar de boekenkast staat. Bij nader inzien denk ik dat dat een slaapkamer is ...
Ja, inderdaad. Ik kreeg afgelopen week de UCS dozen binnen (met het oog op de toekomst heb ik er 3 besteld. Zelfs met jaren wachten verwacht ik (hoop ik) dat het meer oplevert dan het geld op m'n spaarrekening laten staan) en die zijn enorm
Het is enerzijds leuk om te kijken naar het bouwen van Lego door anderen, maar vooral het sociale aspect speelt een grote rol.Dat streamen op twitch, wat is daar het idee achter. Dat anderen graag kijken hoe iemand anders met lego bouwt, of is het iets sociaals (klopt, ik heb geen idee wat de toegevoegde waarde van twitch is).
Enne, welkom.
If you're starting out, its best to start with smaller mocs like 32x32 . Because when you start getting good with the small mocs, you can go for a good 48x48 moc and larger.WillVssn
but I do have an idea in my head for a (large) MOC.