A-tembo en Mini Billund gaan sluiten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mark1991t
Berichten: 196
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 6:04 pm

Van de website:
"Het LEGO museum mini Billund en bijbehorende A-Tembo winkels in Wagenberg en Delft gaan stoppen. Zonder bedenker en drijvende kracht kunnen wij niet verder dus zijn we genoodzaakt te sluiten. Het museum zal niet meer open gaan, ook niet wanneer de regels dit wel toe zouden staan. Ook de verkoop van losse onderdelen kunnen we niet meer faciliteren. Na Pasen gaan wij starten met de opheffingsuitverkoop. Omdat we moeten roeien met de riemen die we hebben is het beste advies wat we kunnen geven: houd onze site in de gaten. Daar gaat komende tijd stapsgewijs veel veranderen.
Om het werk voor ons zo efficiënt mogelijk te maken is het vanaf nu alleen nog maar mogelijk om online bestellingen direct af te rekenen. U kunt het laten bezorgen of afhalen in één van de winkels. Onze winkels zijn niet meer gevuld zoals u van ons gewend bent en de nieuwste sets hebben we niet. Wilt u een winkel bezoeken dan kunt u contact opnemen. U vindt de gegevens op de site. Voor iedereen die nog een cadeaubon heeft: dit is het moment om deze te verzilveren. Cadeaubonnen moeten persoonlijk ingeleverd worden dus dit kan alleen in combinatie met een bezoek aan de winkel.
Wij willen al onze trouwe klanten, fans, medewerkers en vrijwilligers bedanken voor hun bijdrage aan het verwezenlijken van dit levenswerk. Met heel veel pijn in ons hart moeten wij nu afscheid gaan nemen. We hopen jullie komende tijd nog te mogen ontvangen met in acht name van de geldende regels."

Uit één van de Facebook-reacties maak ik op dat de eigenaar Paul overleden is.
Gebruikersavatar
Rusty
Berichten: 105
Lid geworden op: zo aug 14, 2022 6:31 pm
Locatie: My body is on Earth, my mind is up in Space

Jammer, ik ben nooit in het museum geweest, maar wel eens een paar keer wat besteld, en altijd tevreden over de service.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4122
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Dit is wel al anderhalf jaar geleden....  :miss:
 
 
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2090
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

Ja inderdaad.
Oude topics kicken is niet altijd nodig Rusty  :lol:
 
 
 
 
 
Gebruikersavatar
Rusty
Berichten: 105
Lid geworden op: zo aug 14, 2022 6:31 pm
Locatie: My body is on Earth, my mind is up in Space

Eerlijk gezegd verbaasde het me dat er geen reacties waren op het 1e bericht, net alsof dit nieuws destijds onopgemerkt was gebleven of snel weer was vergeten, misschien door de migratie van het forum of omdat iedereen andere dingen aan zijn of haar hoofd had destijds.

Maar wees gerust, ik ga niet overal oude topics opgraven, deze viel me even op, gezien dat A-tembo toch wel een goede bekende was in de Afol-wereld, voor zover ik weet.
Gebruikersavatar
LegoRK
Premium
Berichten: 1657
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 5:58 pm
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ja, toevallig had ik het er op de meeting met iemand nog over. (Sorry, ik ben erg slecht in namen onthouden)
Plaats reactie