Ik heb het ook afgewezen en geld terug gevraagd voor deze onderdelen.. Ik zag bij 1 onderdeel ook dat hij het zelfs nog wel op voorraad had, maar dan voor 1,5 cent per stuk meer. Totaal over 3 lots kan hij 32 onderdelen niet leveren. Nu waren deze onderdelen leuk voor erbij, maar niet de reden om hier te bestellen. Wanneer op voorhand gecommuniceerd had ik er ook totaal geen probleem van gemaakt, maar ik vind dit niet netjes. Dit word denk ik de eerste keer dat ik een verkoper geen praise geef.
De hele order annuleren is niet echt een optie meer, aangezien het al in handen is van UPS en overmorgen afgeleverd word (en ik zeker de rest nog wel wil hebben).
(Bricklink) Algemene vragen
- Berthil
- Premium
- Berichten: 869
- Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
- Locatie: Sittard
- Contacteer:
Afwijzen heeft geen invloed op zijn beoordeling tenzij je een negatieve beoordeling geeft.
Ik zou het ook niet accepteren, verzendkosten vanuit Polen zijn waarschijnlijk hoog dus wat heb je dan aan een coupon van EUR 1,18
Bovendien heb je veel te lang moeten wachten.
Bij terugstorten van de 1,18 is het wel te accepteren omdat, zoals je schrijft, het niet de reden was voor de bestelling.
Ik zou het ook niet accepteren, verzendkosten vanuit Polen zijn waarschijnlijk hoog dus wat heb je dan aan een coupon van EUR 1,18
Bovendien heb je veel te lang moeten wachten.
Bij terugstorten van de 1,18 is het wel te accepteren omdat, zoals je schrijft, het niet de reden was voor de bestelling.
- Afol71
- Premium
- Berichten: 1560
- Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
- Locatie: Tussen R’daal en BoZ
Even wat stof van dit oude topic afblazen, maar volgens mij hoort mijn vraag hier thuis.
Ik heb in Bricklink een order klaar staan, maar nog niet definitief afgerond en afgerekend. Hij staat dus in mijn cart. Ik wil de order aanpassen, maar zie niet hoe dat moet. Ik kan wel de hele order verwijderen en dan opnieuw plaatsen, maar ik wil graag nog iets toevoegen.
Klopt het dat ik een bestelling die in de cart staat niet aan kan passen?
Ik heb in Bricklink een order klaar staan, maar nog niet definitief afgerond en afgerekend. Hij staat dus in mijn cart. Ik wil de order aanpassen, maar zie niet hoe dat moet. Ik kan wel de hele order verwijderen en dan opnieuw plaatsen, maar ik wil graag nog iets toevoegen.
Klopt het dat ik een bestelling die in de cart staat niet aan kan passen?
- Berthil
- Premium
- Berichten: 869
- Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
- Locatie: Sittard
- Contacteer:
Als hij niet meer in je boodschappenwagen staat heb je besteld (of een quote aangevraagd) en kun je niet meer aanpassen. Aanpassen kan alleen in de boodschappenwagen. Je kan wel aan de order toevoegen voordat de verkoper de order op paid, packed of shipped heeft gezet.
- Afol71
- Premium
- Berichten: 1560
- Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
- Locatie: Tussen R’daal en BoZ
Dank voor de antwoorden
Volgens mij zit de order nog in mijn winkelwagen, ik heb ook nog niet op “proceed and check-out” geklikt
Als ik die open dan kan ik wel:
- aantallen aanpassen
- parts verwijderen.
Maar ik wil nog wat andere parts toevoegen, daar zie ik geen mogelijkheid voor?
Volgens mij zit de order nog in mijn winkelwagen, ik heb ook nog niet op “proceed and check-out” geklikt
Als ik die open dan kan ik wel:
- aantallen aanpassen
- parts verwijderen.
Maar ik wil nog wat andere parts toevoegen, daar zie ik geen mogelijkheid voor?
- workfromtheheart
- Site Admin
- Berichten: 753
- Lid geworden op: wo nov 04, 2020 4:35 pm
- Contacteer:
Klik even op de winkelnaam. Dan ga je naar de BL winkel en kan je gewoon verder winkelen.
Precies, als je weer terug gaat naar de winkel wordt alles wat je toevoegt automatisch in je winkelwagen weergegeven.workfromtheheart schreef: ↑zo mar 03, 2024 11:04 am Klik even op de winkelnaam. Dan ga je naar de BL winkel en kan je gewoon verder winkelen.
Waar het misschien nog fout kan gaan, iedere keer als je iets selecteert moet je het toevoegen aan de winkelwagen (onder of boven aan de pagina). Als je dat niet doet, en je gaat een ander item zoeken, dan onthoudt hij je eerdere keuze niet.
Vorige week woensdag een bestelling geplaatst en gelijk via de site met PayPal betaald. Gisteren maar gevraagd wanneer het verzonden wordt. In de voorwaarde wordt wel aangegeven dat dat er maar op 2 dagen in de week verzonden wordt, maar ik verwacht wel dat het dan met de eerstvolgende mogelijkheid verzonden wordt. Nu afwachten wanneer het verzonden wordt, maar vooral hoe snel hij reageert. Ook even voor mezelf bedenken wanneer ik aan een NSS begin. Dat doe ik liever niet, maar dan moet er wel reactie komen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:48 am
- Locatie: Een, Drenthe
- Contacteer:
Dat duurt inderdaad wel erg lang.
- SamtheChemist
- Premium
- Berichten: 523
- Lid geworden op: ma nov 09, 2020 6:19 am
- Locatie: Woudenberg
- Contacteer:
Ik vind 2 dagen verzenden prima maar dan hoeft het nog niet een week te duren voor je bestelling verzonden word.
- Bricksterdam
- Premium
- Berichten: 379
- Lid geworden op: vr mar 18, 2022 7:59 pm
- Locatie: Amstelveen
- Contacteer:
Ik neem aan dat NSS hetzelfde werkt als NPB, dat je minimaal 7 dagen moet wachten om te filen, dat zodra je indient de verkoper 1 week heeft om te reageren (of bij reactie in totaal 2 weken om in orde te maken) en dat je vervolgens de NSS pas definitief maakt als binnen die termijnen niks gebeurd. Het is dus in eerste instantie niet meer dan een dringende herinnering zonder gevolgen als het daarna correct afgehandeld wordt
Het werkt inderdaad hetzelfde, maar komt erg onvriendelijk over. Daarom wil ik hem nu nog een aantal dagen de tijd geven om te reageren.
Hoe kun je een shop ook alweer "disliken", zodat Bricklink hem niet suggereert als shop.
Ik ben op zoek naar een grote voorraad zwarte 1x2 plates, maar nu is er een winkel die wil niet meer dan 1000 pieces tegelijk verkopen Met de autoselectie knop wil ik dus dat BL niet hier meer kijkt, maar ik heb geen idee meer waar ik dit aan kan geven...
Ik ben op zoek naar een grote voorraad zwarte 1x2 plates, maar nu is er een winkel die wil niet meer dan 1000 pieces tegelijk verkopen Met de autoselectie knop wil ik dus dat BL niet hier meer kijkt, maar ik heb geen idee meer waar ik dit aan kan geven...
- Berthil
- Premium
- Berichten: 869
- Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
- Locatie: Sittard
- Contacteer:
Als je naar de Store gaat zie je recht boven in 'Favorite Stores'
Aanklikken en dan staat onderaan 'Bookmark this Store' in het uitklapmenu.
Daar kun je 'Dislike' aanklikken en een Comment voor jezelf toevoegen.
Als je dan via 'Buy All' op zoek gaat naar een store kun je rechtsboven Disliked Stores includen of excluden.
Als je daar op het tandwieltje klikt krijg een overzicht van al je Liked en Disliked stores met jouw comment en kun je ook veranderen of verwijderen uit de lijst.
Volgens mij werkt dit alleen via 'Buy All', als je kijkt naar een specifiek onderdeel via 'Items for Sale' werkt het niet maar als je een shop in gaat kun je rechtsboven weer zien of je die geliked of gedisliked hebt.
Aanklikken en dan staat onderaan 'Bookmark this Store' in het uitklapmenu.
Daar kun je 'Dislike' aanklikken en een Comment voor jezelf toevoegen.
Als je dan via 'Buy All' op zoek gaat naar een store kun je rechtsboven Disliked Stores includen of excluden.
Als je daar op het tandwieltje klikt krijg een overzicht van al je Liked en Disliked stores met jouw comment en kun je ook veranderen of verwijderen uit de lijst.
Volgens mij werkt dit alleen via 'Buy All', als je kijkt naar een specifiek onderdeel via 'Items for Sale' werkt het niet maar als je een shop in gaat kun je rechtsboven weer zien of je die geliked of gedisliked hebt.
Bedankt ja!