Bestelling duurt laaaaaang bij Lego.nl of Lego.com

Gesloten
Legobaby
Berichten: 3
Lid geworden op: do jan 14, 2021 12:31 pm

Hoi,
Ik heb een week geleden een bestelling gedaan bij Lego zelf. Het betrof onderdelen. Al snel stond dat de bestelling in het magazijn lag maar... naar ruim een week ligt het daar blijkbaar nog steeds. Ik begrijp drukte maar dit lijkt me erg lang...

Groeten Merijn
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4121
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Hoi Merijn,
reken normaal op 3/4 weken voor onderdelen en momenteel zelfs richting een aantal maanden.
Gebruikersavatar
Human
Premium
Berichten: 1620
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 10:23 pm
Contacteer:

Gaat dit over Pick a Brick of Bricks & Pieces? Of zijn de wachttijden voor beide lang?
Gebruikersavatar
Berthil
Premium
Berichten: 869
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 2:33 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Heb twee maanden moeten wachten op een B&P bestellen en was nog steeds niet aangekomen. Belletje en opnieuw verzonden. Wanneer opnieuw verzonden duurt het nog eens drie weken. Andere B&P bestelling van exact een maand geleden pas vandaag verstuurd. Dus die is er nog niet, heeft alleen bestelling verstuurd gekregen. Andere bestellingen van begin januari zijn nog in het magazijn. Reken dus op 5 weken voor B&P (als het aankomt).
Reguliere sets gaan goed mits niet naar backorder verplaatst.
Gebruikersavatar
Aangord
Premium
Berichten: 1078
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 8:55 am
Contacteer:

Mijn bestelling van 15 december is gisteren verstuurd. Dus ze lopen een maand achter in het magazijn. Elders op het forum kun je vinden dat Lego zelf bij BnP al een levertijd van 5 tot 8 weken vermeld als waarschuwing.

Uiteraard duurt het verzenden zelf tegenwoordig met al die online bestellingen in corona lockdown tijd ook nog een week 2 of 3.

Ook is er zo ongeveer een complete vrachtwagen met bestellingen vermist geraakt met orders van 3 december.

Onder de titel: bellen naar de klantenservice lukt niet kun je meer informatie vinden.

(Wie zet er ff een linkje naar hier? )
Gebruikersavatar
mark1991t
Berichten: 196
Lid geworden op: ma nov 16, 2020 6:04 pm


Geplaatst door: @aangord

(Wie zet er ff een linkje naar hier? bigsmile )

Hier :)
Gesloten