In onderstaande afbeelding heb ik een SNOT contraptie die niet helemaal netjes is: de linker gele 1x1 brick met stud zit in de blauwe 1x1 Technic brick, maar dat zit niet helemaal lekker omdat het gat van de Technic brick op een iets andere hoogte zit dan een stud (zie de eerste slides in deze presentatie). En dat strookt niet met mijn OCD

Aan de rechterkant kan ik het oplossen met de headlight brick (groen), maar links kan dat niet omdat daar een brick zit en de stud van de headlight brick steekt net iets uit.
Ik wil dus eigenlijk een "anti stud" in een brick hebben zonder de headlight brick te gebruiken.
Beperkingen:
- Bovenop zit een plate, dus de studs van de blauwe, gele en groene bricks kunnen niet zonder meer verplaatst worden.
- Onder de blauwe Technic brick zit een 2x4 tile met de vlakke kant naar de kijker toe
- Dit is een zijaanzicht: alles boven de bovenste donkergrijze 1x2 plate (inclusief) en links van de 1x1 tile (inclusief) is zichtbaar (in het gat zit iets dat ik voor de duidelijkheid heb weggelaten)
- Alles is wit

(P.S.: ik heb de titel wat generiek gemaakt, misschien kan dit een verzameltopic worden van kleine bouwprobleempjes...?)