LEGO wil je mening!

Plaats reactie
Stuifzand
Site Admin
Contacteer:

We've just kicked off an exciting fan vote for a LEGO Ideas set which we only just announced recently would go into production - The Minifigure Prize Machine 😍Naturally, Minifigures will be included in the set. To make things a little more interesting, we want the LEGO community to play a part in determining aspects of 2 of the Minifigures that will end up in the set.Specifically, we're asking everyone to vote on:
  • A new color of a Classic Space Minifigure, and
  • Which Castle Faction to make a Minifigure for
We hope you'll help us spread the word with your communities so we can learn what preferences exist in the wider LEGO community.https://ideas.lego.com/blogs/a4ae09b6-0 ... 493ca61cc1
Human
Premium
Contacteer:

Dit is een lastige
eti
Premium
Contacteer:

Ik vraag me af of ze dit nu echt in de vorm van een enquête doen omdat ze naar ons willen luisteren of er zelf niet uit komen, of dat deze enquête deel uitmaakt van een campagne om alvast een volgende hype te creëren rondom een spacefiguurtje of castleschildje. Maar goed, als het me nog lukt om in te loggen, dan ga ik voor het gouden astronautje en het schildje met de griffioen erop.
Stuifzand
Site Admin
Contacteer:

De hype zal zeker niet onbelangrijk zijn :lol:

Bricknook
Premium

eti schreef: ma mei 27, 2024 5:57 pm Ik vraag me af of ze dit nu echt in de vorm van een enquête doen omdat ze naar ons willen luisteren of er zelf niet uit komen, of dat deze enquête deel uitmaakt van een campagne om alvast een volgende hype te creëren rondom een spacefiguurtje of castleschildje. Maar goed, als het me nog lukt om in te loggen, dan ga ik voor het gouden astronautje en het schildje met de griffioen erop.

Voor mij de Dark Azure space minifig en het schild met de stier. Overigens denk ik, dat de hype misschien wel groter was geweest als er een Wolvenjager mét schild zou komen in die prijsmachine. De Wolvenjager heeft weliswaar zijn comeback gemaakt in 10332 Medieval Town Square, maar deze droeg geen schild. Maar we gaan zien wat het wordt. Zal nog wel een jaartje duren...
sanderkoenen
Kopen!
Contacteer:

Hype of niet!

Je moet gewoon kopen!
Afol71
Premium

Hear hear. . . . .
SamtheChemist
Premium
Contacteer:

Ik had deze inderdaad al gezien, vind het leuk dat er een enquête is of het nou voor de hype is of niet.
eti
Premium
Contacteer:

Ja, ik heb ook geestdriftig ingevuld.
Rusty

Uiteindelijk gekozen voor Dark azure en de Griffins
Plaats reactie