Regenboogtrein

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik heb mijn treintje een hele tijd geleden al eens mee gehad naar een meeting, maar verder had ik er nog niks mee gedaan. Nu was hij voor het eerst op een evenement: Ik was afgelopen weekend op het Klodsfest - het Lowlug XL van Denemarken zeg maar, maar dan wat groter. Vrijdag opbouwdag, zaterdag gezelligheid onderling en zondag open voor publiek. Circa 150 deelnemers als ik het wel heb, de meesten alleengaan, sommige met z'n tweeën of met kind(eren), goed voor twee sporthallen vol. Kraampjes langs de kant, maar meer leden die hun overtollige meuk bijna gratis wegdoen dan van die echte handelaren, en verder van alles van individuele bouwwerkjes tot grote groepslayouts.

Mijn treintje stond in principe op een tafel geparkeerd, maar ik heb hem ook een hele tijd in het Moduverselandschap laten rijden. Moduverse is zeg maar de Skandinavische versie van mils. Hier is een filmpje van de regenboogtrein in het landschap: 



Ik heb ook nog wat foto's op Flickr staan.  https://www.flickr.com/photos/eti-eti/a ... 0308034983

 
 
Gebruikersavatar
alois
Premium
Berichten: 224
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 11:37 am
Locatie: VELP GLD
Contacteer:

Klinkt als een leuke bijeenkomst! En mooi om eens een trein te zien waarbij fantasie voorop staat en niet het extreme realisme.
Gebruikersavatar
Stuifzand
Site Admin
Berichten: 2091
Lid geworden op: di nov 03, 2020 10:02 am
Locatie: Meijel
Contacteer:

Heel leuk filmpje!
 
Ook wel een lel van een layout zeg   :what:
 
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

De layout is dus in het geheel niet van mij, er zit een aantal mensen in. Ik meen dat sommige onderdelen meerdere jaren meegaan, maar het is niet elk jaar weer hetzelfde neerpleuren.
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

Leuk Eti :duim:

Lukt communiceren onderling gewoon in het Engels daar?

Ik vind de trein ook heel leuk gedaan zo, voor mij een heel geslaagd spanningsveld tussen niet realistisch/gedetailleerd en toch gewoon 100% trein  :klappen:
 
En wat @Stuifzand zegt; Wat een lel van een lay-out!
 
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Ik ben juist lid van Byggepladen omdat ik Deens aan het leren ben, dus ik communiceer daar niet zoveel in het Engels. Ik denk dat daar lid worden als je én niet in DK woont én geen Deens spreekt een wat zinloze exercitie is. Als je naar een ander evenement in DK gaat zul je zien dat de meesten best goed Engels spreken, volgens mij.... maar Klodsfest is wel echt een ledenweekend, weet niet eens of je daar mag deelnemen als niet-lid. Misschien wel.
Gebruikersavatar
Afol71
Premium
Berichten: 1562
Lid geworden op: do feb 18, 2021 2:48 pm
Locatie: Tussen R’daal en BoZ

:duim:

Leuk dat je Deens aan het leren bent. Ik heb geen talenknobbel en Deens als taal klinkt voor mij heel vreemd.
Gebruikersavatar
Raven
Premium
Berichten: 4123
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:25 am
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Eti spreekt (en schrijft) er gelukkig maar een paar :-P
Gebruikersavatar
geert_h
Premium
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 9:00 am
Contacteer:

Dat is zeker een leuke trein, mooi met al die kleuren en doordat er 1 vorm is gebruikt toch 1 mooi geheel. Gaat hij de volgende meeting mee?
Gebruikersavatar
eti
Premium
Berichten: 824
Lid geworden op: zo nov 08, 2020 1:28 pm
Contacteer:

Is al op een meeting geweest een keer...
Plaats reactie