Henk schreef: ↑ma feb 10, 2025 2:49 pm
Voordat we denken dat er hier lieden zijn die als een mileuvervuilende snelheidsduivels over de autobahn razen: "lange stukken planken" kan ook betrekking hebben op de afstand i.p.v. de snelheid. Daarbij wordt de term "station" hoogstwaarschijnlijk gebruikt om aan te geven er genoeg baggage meegenomen kan worden door 4 personen en niet zo zeer dat alleen een station 4 man goed kan vervoeren.
Welnee joh, mij is ooit verteld dat de NL sticker/indicatie op het kenteken in Duitsland gezien wordt als "Nur Links" alszijnde dat de gemiddelde Nederlander lekker op de linkerbaan blijft hangen. Ik ben daar totaal niet van. Het geeft je over het algemeen weinig tijdswinst en het jaagt je inderdaad alleen maar op.
En inderdaad. Ik had het over voldoende baggageruimte. Portomonnee leeg, kofferbak vol
Human schreef: ↑ma feb 10, 2025 3:03 pm
Ik kan niet veel langer dan 30 seconden planken, daarna moet ik toch echt even rusten.
Ik had het toevallig met sanderkoenen laatst over Legoland DE, het leek mij wellicht wel eens leuk om dit te combineren met een Duitse legoshow die in de buurt is (geen idee dan welke). Dan in het weekend lekker met een groepje exposeren en dan ergens doordeweeks ervoor of erna naar Legoland (is het meteen ook minder druk in het park).
Ja het schijnt goed te wezen voor je buik, maar als het pijn doet kan dat toch niet zo wezen he?
Tof idee, een soort Lowlug Holiday Roadtrip! Als je dit nog buiten de reguliere (school)vakanties kan inplannen heb je vaak nog meer "rust" in zo'n park is mijn ervaring.