Tijd voor een nieuw deeltje!
Om af te trappen:
Muziektopic: Kijk eens wat ik hoor! (2025)
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik was even in een melige bui.
Ik heb een top 100 gemaakt met mijn favoriete nummers van 2024. Hij staat hier op YouTube:
Een zangeres die ik al een tijdje volg, is Emisunshine. Wat een stem heeft die , het lijkt of je Dolly Parton hoort in haar jonge jaren.
Een tijdje geleden plaatste ze dit nummer op YouTube. Samen met een man die eigenlijk volslagen onbekend is, maar ze schijnt met hem zijn album aan het opnemen te zijn. Dit was gewoon even tussendoor. Maar wat is het goed!
Een tijdje geleden plaatste ze dit nummer op YouTube. Samen met een man die eigenlijk volslagen onbekend is, maar ze schijnt met hem zijn album aan het opnemen te zijn. Dit was gewoon even tussendoor. Maar wat is het goed!
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Laatst weer een album opgezet van Gillan. 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Johnny Thunder?
Iemand die we kennen?
Iemand die we kennen?
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Nadat ik afgelopen woensdag de eerste aflevering van Het Verhaal van Nederland - Amsterdam (een docudrama over de geschiedenis van Amsterdam, verteld door Daan Schuurmans, dat loopt van het jaar 1170 tot en met eind vorige eeuw. Trailer hier) had gezien, viel me sommige muziekstukken op die gebruikt werden. Een hiervan is deze, van de BBC-documentaire Planet Earth II: