De ronde 4x4 rood dicht, kan ik voor je meenemen. Laat maar even weten.
Meeting Lelystad 09-02-2025: Ruiltopic
-
- Premium
- Contacteer:
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Heeft iemand nog instructies van de volgende City polybags?
30313
30221
30313
30221
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik zal eens kijken of ik die polybags nog heb liggen en anders of ik de instructies nog heb. Help me even onthouden!sanderkoenen schreef: ↑di jan 21, 2025 1:59 pm Heeft iemand nog instructies van de volgende City polybags?
30313
30221
Hoi rene, ja dat mag zeker. Neem maar mee.
Heb afgelopen weekend de ruildoos weer goed aangevuld. Moet vast iets voor vele bijzitten.
Heb afgelopen weekend de ruildoos weer goed aangevuld. Moet vast iets voor vele bijzitten.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Aquazone? 

- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Voor mijn komende project zoek ik wat gouden dingen om versieringen te maken.
Ik zie dat ik de worstjes vergeten ben erop te zetten. Maar sowieso zijn er vast nog meer leuke gouden dingen, als je die hebt liggen welke ik misschien ook zou kunnen gebruiken laat het maar weten.
Ik zie dat ik de worstjes vergeten ben erop te zetten. Maar sowieso zijn er vast nog meer leuke gouden dingen, als je die hebt liggen welke ik misschien ook zou kunnen gebruiken laat het maar weten.
- Bijlagen
-
- Lego-goud.png (142.73 KiB) 1133 keer bekeken
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Als iemand deze heeft, houd ik mij graag aanbevolen. 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
sanderkoenen schreef: ↑di jan 21, 2025 1:59 pm Heeft iemand nog instructies van de volgende City polybags?
30313
30221

- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik heb toevallig gisteren gekeken maar heb in de doos waar ik bij kan de instructies helaas niet zitten en had ze niet meer als dichte bag waarin ze zouden kunnen zitten.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Bedankt voor de moeite! 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Heeft iemand nog wel de minifiguur liggen van 30313?
https://www.bricklink.com/v2/catalog/ca ... conly%22:0}
Volgens mij zaten die vorig jaar in een aantal brickboxen op LW. En had SamtheChemist er een paar.
@LegoRK ik heb een aantal van die dishes in mijn ruilbak gegooid.
- WvdP
- Site Admin
Héél misschien heb ik die nog liggen, ik ga voor je kijken!sanderkoenen schreef: ↑ma jan 27, 2025 10:17 am Heeft iemand nog wel de minifiguur liggen van 30313?
Ik zal alle spullen die ik heb en gevraagd zijn meenemen, een beetje van alles. Verder ook een ruilbak die weer opnieuw, gevarieerd gevuld is. Hier mijn lijstje! Vooral de grijze en donkerblauwe tiles zouden erg helpen om mijn MOC af te maken. De andere zijn onderdelen die ik niet heb en graag eens mee zou knutselen.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Hoi, ik heb een hoop gouden parts, dus ik heb sowieso het volgende wel voor je liggen:LegoRK schreef: ↑zo jan 26, 2025 4:33 pm Voor mijn komende project zoek ik wat gouden dingen om versieringen te maken.
-Kip 1x
-Appels 4x
-Kettingen 8x
-Ingots (pearl gold) 10x
-4x4 Radar Dishes (metallic gold) - veel
En verder nog (oa), als je wil:
Pyramides 6x

kroontjes 6x

schorpioenen 2x

En nog een hoop andere parts in pearl gold, dus als je nog iets anders specifieks zoekt, stuur me vooral een PB, dan kan ik kijken of ik het over heb.
Ik zal ze voor je meenemen.
heeft iemand toevallig 2x 49.5x14 wielen LBG te ruil?
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Mijn ruildoos en weggeefdoos zijn eindelijk vandaag tot de nok toe gevuld.
Ik ben inmiddels voorzien van 1x8 dark blue tiles, maar heb er nog 1 nodig! Verder zouden de 1x1 tiles in grijs (mag ook verkleurd etc) en dark orange mij erg helpen.
Voor de rest heb ik posters en de minifig voor @sanderkoenen, 2x 87081 van het lijstje van @raven, wat gouden items voor @legork en nog veel meer in de ruilbak gestopt!
Voor de rest heb ik posters en de minifig voor @sanderkoenen, 2x 87081 van het lijstje van @raven, wat gouden items voor @legork en nog veel meer in de ruilbak gestopt!
- workfromtheheart
- Site Admin
- Contacteer:
Mijn ruildoos zit zo kneitervol...
Ik hoop dat jullie die helemaal leegruilen...
Ik hoop dat jullie die helemaal leegruilen...
Herkenbaar 

En ik vind het helemaal niet erg als anderen een hele goede deal hebben..... moet plek maken :-) 

- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Precies dat!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ik moet nog een ruilbak maken. Die van vorig jaar was snel bij elkaar gegooid. Maar ik ben bang dat dat dit jaar ook weer gaat gebeuren...
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik heb nog steeds geen ruilbak, die komt wel als ik helemaal klaar ben met sorteren en ga schiften in wat ik zoal heb.
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Mijn aangevulde ruilbak en CMF ruildoos gaan ook mee naar Lelystad.
Daarnaast neem ik nog meerdere setzakjes van set 910029 Mountain Fortress mee als ruilmateriaal; geef het vooral aan als je interesse hebt in één of meerdere zakjes:
Zelf zoek ik nog een aantal zakjes van de 910031 General Store; zie mijn andere topic.
Daarnaast neem ik nog meerdere setzakjes van set 910029 Mountain Fortress mee als ruilmateriaal; geef het vooral aan als je interesse hebt in één of meerdere zakjes:
Zelf zoek ik nog een aantal zakjes van de 910031 General Store; zie mijn andere topic.
Ik kan de kip mee nemen. En heb eventueel nog wat gewone taarten.geert_h schreef: ↑vr jan 17, 2025 12:26 pm Ik ben nog op zoek naar eten, maar redelijk specifiek. Voor de wedstrijd op bijzonder formaat gaat het wat te laat komen, maar ik heb nog wel andere ideeën in de pijplijn zitten waar ik het leuk voor zou vinden:
En ook de volgende prints zou ik erg leuk vinden:
Ik weet dat sommige redelijk zeldzaam zijn, maar wie weet kan iemand mij aan iets van bovenstaande helpen. Uiteraard zal ik een ruildoos meenemen, maar op verzoek kan ik er altijd wat extra in doen waar ik op voorhand niet aan heb gedacht.
Dat komt goed uit. Ik gebruik namelijk bijna nooit goud. Ik zal mijn goude versiersel collectie mee nemen. Ik heb speciek al kettingen en 2 hotdogs voor je.LegoRK schreef: ↑zo jan 26, 2025 4:33 pm Voor mijn komende project zoek ik wat gouden dingen om versieringen te maken.