Slow Chat (2025): liever geen plate voor de kop hebben
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Vakantie zit er op.
Nu even wachten op het vliegtuig om weer terug te vliegen.
Nu even wachten op het vliegtuig om weer terug te vliegen.
Sterkte met die trip, neem vooral wat van het mooie weer mee deze kant op.
Vandaag verder met het labelen van mijn ladekastjes.
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Alle familie en vrienden feesten achter de rug, gelijk maar de Tudor modular besteld en de Da Vinci set natuurlijk. De vulkaan GBC is bijna af, de helft van de DBG rotsvoorraad zit er in. Maar ik ga denk ik weer een stukje afbreken om toch wat verlichte lava toe te voegen.
- Dennis75
- Premium
- Contacteer:
Hoi,
Ook de beste wensen en bouwplezier voor 2025 voor iedereen.
Vraagje..
Iemand een idee of de lego winkels morgen eerder open gaan dan normaal?
Kan er niets over vinden... Maar kan me zoiets vaag herinneren van andere jaren.
Ook de beste wensen en bouwplezier voor 2025 voor iedereen.
Vraagje..
Iemand een idee of de lego winkels morgen eerder open gaan dan normaal?
Kan er niets over vinden... Maar kan me zoiets vaag herinneren van andere jaren.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Heel hard werken aan mijn laatste CCC inzending. Dan heb ik in alle categorieën wat ingestuurd
Van het weekend verder met sorteren en de kerstboom opruimen. Dan kan ik vanaf volgend weekend beginnen voor Baarn
Ook hier gaat de boom er uit, en ook gaan we morgen met het gezin lekker winkelen in Amsterdam. Verder is inderdaad beginnen voor Baarn geen slecht idee, wil het eigenlijk combineren met de op vreemd formaat challenge van Sander. Mooie stok achter de deur. En wellicht als er nog tijd en inspiratie is wat verder labelen aan de iris lades.
- vertmaori
- Premium
- Contacteer:
De kerstmeuk is hier gisteren al opgeborgen. Morgen ga ik een dagje als vrijwilliger/chauffeur met statushouders op pad naar The Maxx in Veenendaal, daar gaan ze met een groep van 12 elektrisch karten en simracen. De jongeren tussen 12 en 16 mogen 2 maal per jaar een uitje doen, moeten ze zelf sponsors voor zoeken die 50% betalen.
Ik had gehoopt dat de nieuwe modular al geleverd zou zijn en dat ik daar zondag mee zou kunnen doorbrengen, dat leveren lijkt echter niet op tijd te zijn,
Ik had gehoopt dat de nieuwe modular al geleverd zou zijn en dat ik daar zondag mee zou kunnen doorbrengen, dat leveren lijkt echter niet op tijd te zijn,
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Gister en eergister bezig geweest met mijn Space-layout voor Baarn. Ik wacht nu op onderdelen daar voor.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik wil de Lego kamer verder gaan opruimen en hopelijk de eerste aanpassingen doen aan Aquazone bouwwerken.
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Eigenlijk wil ik van mijn Instagram account af, maar als ik dan weer zie dat flickr er vaak uit ligt, heb ik zo mijn twijfels.
Een eigen MOC-website maken is eigenlijk wat ik het liefst wil, maar of ik daar nieuw publiek mee ga bereiken?
Ondertussen zijn de bestelde onderdelen voor mijn layout aangekomen. Binnenkort maar weer aan de slag.
Een eigen MOC-website maken is eigenlijk wat ik het liefst wil, maar of ik daar nieuw publiek mee ga bereiken?
Ondertussen zijn de bestelde onderdelen voor mijn layout aangekomen. Binnenkort maar weer aan de slag.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat dat heeeeeeeel erg moeilijk is.
Dan is instagram als uithangbord en flickr als opslag nog je beste optie.
De enige reden dat ik er mee door blijf gaan (schaamteloze plug: lspace.nl) is dat ik het leuk vind om te maken en ik er zo zaken mee kan combineren. Dat er mogelijk iemand meekijkt is leuk maar niet eens meer het doel.
Dan is instagram als uithangbord en flickr als opslag nog je beste optie.
De enige reden dat ik er mee door blijf gaan (schaamteloze plug: lspace.nl) is dat ik het leuk vind om te maken en ik er zo zaken mee kan combineren. Dat er mogelijk iemand meekijkt is leuk maar niet eens meer het doel.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Tijd voor weekend?
Zijn er plannen?
Zijn er plannen?
Weekendje mijn kinderen weer. Zaterdag hebben ze nieuwjaarsopkomst van scouting. Verder door hun kleding heen lopen, ze blijven groeien haha. En werken aan mijn MOC
Dit weekend wat bezoekwerk voor de kerk doen, zwemles met de jongste, en hopelijk ook nog wat bouwen op een bijzonder formaat.
Ik hoop mijn inzending voor vreemd formaat af te krijgen. Dan heb ik meteen ook een derde stuk voor Baarn om mijn vierkante meter te vullen klaar. Daarnaast verder testen en werken aan een handleiding voor de inventaris software waar ik mee aan het stoeien ben. En als er tijd over is gaan we een vakantie boeken voor de zomer. Besloten om de keuken nog een jaartje uit te stellen, omdat we A niet echt weten wat we willen en B mijn vrouw wordt 40 komende zomer en we willen dat thuis vieren. En wil niet in de stress zitten van een huiskamer die overhoop ligt.
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Al enkele keren dat Stud.io opstart zegt ie een update te hebben. Maar als ik 'update now' aanklik gebeurt er niks en start hij even later het programma op.
Herkent iemand dit? en wat zou een oplossing kunnen zijn (behalve opnieuw installeren)?
-hadden we eigenlijk niet een stud.io topic? ik kon m zo niet vinden-
Herkent iemand dit? en wat zou een oplossing kunnen zijn (behalve opnieuw installeren)?
-hadden we eigenlijk niet een stud.io topic? ik kon m zo niet vinden-
- OrangeSpaceman
- Premium
- Contacteer:
Bezig geweest met het experimenteren van verlichting in mijn MOCs.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ik ben lades aan het inruimen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
5000ste bericht! 

Sokkenlade?
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Heel veel sokkenlades.
Net mijn laatste kerstdorp-kist naar boven gebracht. Nu gaan verzinnen wat het volgende project gaat worden; de inspiratie vloeit nog niet rijkelijk helaas.
Dan moet je eerst maar sorteren. Vaak levert dat vanzelf weer inspiratie op. En... je zou iets op bijzonder formaat kunnen maken.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Weekend staat voor de deur!
Zijn er nog plannen?
Ik hoop dit weekend nog een slag te slaan qua migratie van onderdelen.
Daarnaast nog wat huiswerk te maken.
Zijn er nog plannen?
Ik hoop dit weekend nog een slag te slaan qua migratie van onderdelen.
Daarnaast nog wat huiswerk te maken.
Open dag van
Afmaken en foto's maken van op vreemd formaat. Daarnaast is vandaag de telweegschaal binnengekomen dus hoop dit weekend toch een grote slag te slaan in mijn inventarisatie. JA ik weet het waarom doe je jezelf dat aan. Nou ja ik hou van zelfkastijding blijkbaar :-).
Verder weinig, voel met niet topfit dus lekker in mijn kamertje.
Verder weinig, voel met niet topfit dus lekker in mijn kamertje.
Nu nog even werken, dan verder met MILS platen van rails met ballast voorzien, morgen nog even een nieuwjaarsbijeenkomst bij ons in het dorp met eti, en zondag denk ik aan mijn tunnel beginnen
Tunnel..... dat maakt schieuwnierig. Waar is die tunnel voor?
Ontsnappen
Jij had toch laatst alles al geteld met de kinderen @Raven?
Nee waren toen denk ik op 80% gestopt. en toen kwam er weer veel bij en ja je kent het wel. Dus nu doen we het maar gewoon over en goed. Was toentertijd ook in Excel en zelfs met hulp (nog dank daarvoor) was de database behelpen. Nu met deze nieuwe App werkt het echt perfect. Die app is gekoppeld aan BL dus dat doet wonderen. eerst alles tellen en dan eens kijken wat we daar dan verder mee kunnen.
Als ik alles in mijn voorraad zou tellen, dan ben ik over een jaar nog niet klaar. 
Momenteel met een verkoudheid thuis, dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om set 31165 te bouwen. Leuke set en een plezier om te bouwen, alleen de oortjes van de panda's vind ik wat vreemd overkomen. Ik ben benieuwd of daar nog iets op te vinden is. En natuurlijk nog de alternatieve modellen bouwen.
Dit weekend ook verder met mijn Brits landhuis-MOC. Heb nu al 12 hekwerk-modules en genoeg onderdelen om er nog eens 4 bij te maken. Verder ga ik in de komende dagen set 21347 in elkaar zetten en kijken op welke schaal ik de bevolking van mijn MOC ga bouwen.

Momenteel met een verkoudheid thuis, dus maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om set 31165 te bouwen. Leuke set en een plezier om te bouwen, alleen de oortjes van de panda's vind ik wat vreemd overkomen. Ik ben benieuwd of daar nog iets op te vinden is. En natuurlijk nog de alternatieve modellen bouwen.
Dit weekend ook verder met mijn Brits landhuis-MOC. Heb nu al 12 hekwerk-modules en genoeg onderdelen om er nog eens 4 bij te maken. Verder ga ik in de komende dagen set 21347 in elkaar zetten en kijken op welke schaal ik de bevolking van mijn MOC ga bouwen.
Nou als je het aardig gesorteerd hebt gaat het best snel. Ben nu een weekje bezig en ben bijna door alle kleine ladekastjes heen. Maar zoals gezegd, zelfkastijding
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Welke App gebruik je Raven?