Moet je dit zien! (2024)

Human
Premium
Contacteer:

Dit is echt briljant. Ben benieuwd naar het gbc-stuk
Raven
Premium
Contacteer:

Erg clean weer
Berthil
Premium
Contacteer:

Ik ben vooral benieuwd naar het Pybricks programmeer stuk.

Afol71
Premium

Ook dat inderdaad, ik denk dat we dit soort MOC’s vaker gaan terugzien. Mooi project voor @rene.kok ook?

(Enige nadeel voor mij is het geluidsniveau. Ben nogal gevoelig voor geluid en had het filmpje eerst een aantal keer zonder geluid gekeken. Zojuist een keer met geluid en dat maakte de kans dat ik hier aan zou beginnen ineens een stuk kleiner  :lookaround: , of de uitdaging zou moeten worden om hier een stille versie van te maken, in een omkasting o.i.d.)

HoodedOne
Premium

Afol71 schreef: zo dec 01, 2024 11:19 am Ook dat inderdaad, ik denk dat we dit soort MOC’s vaker gaan terugzien. Mooi project voor @rene.kok ook?

(Enige nadeel voor mij is het geluidsniveau. Ben nogal gevoelig voor geluid en had het filmpje eerst een aantal keer zonder geluid gekeken. Zojuist een keer met geluid en dat maakte de kans dat ik hier aan zou beginnen ineens een stuk kleiner  :lookaround: , of de uitdaging zou moeten worden om hier een stille versie van te maken, in een omkasting o.i.d.)

Ik had ook het filmpje zonder geluid bekeken. En het geluid is aanzienlijk. Op een groot evenement zal het niet veel uitmaken. Maar ik kan mij voorstellen dat het een probleem is als je er gevoelig voor bent.
Maar misschien is het wel een leuke uitdaging om een stillere versie te bedenken.

Plaats reactie