Icons 2025
In navolging van de 10315 Tranquil Garden komt er vanaf 1 januari 2025 een nieuwe set in wat LEGO de Gardens of the World Collection noemt: de 10359 Fountain Garden (klikbaar):
Bron
Bron
Daar zitten leuke tegeltjes in, hopelijk wordt hij uiteindelijk net zo goed afgeprijsd als de rustgevende tuin. Dan gaat hij hier zeker wel komen.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Volgens brickset gaat ie 100 euro kosten. Voor 1300 steentjes geen gekke prijs.
Veel kleine onderdelen. Bv die Wolverine klauwen om donker groen in die soort van cipressen bomen..
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik vind het een leuke set, mooie parts dus ik denk dat die wel gaat komen ooit.
in vergelijking met die japanse tuin ziet dit er wel erg kinderlijk uit. dat geld zie ik er inderdaad ook niet aan af.
ik vind die dakpannen op de muur wel erg goed gelukt en er zitten leuke prints in. Dat zal met wat kleinere onderdelen ook wel die prijs verklaren denk ik.
ik vind die dakpannen op de muur wel erg goed gelukt en er zitten leuke prints in. Dat zal met wat kleinere onderdelen ook wel die prijs verklaren denk ik.
Ik vind deze dan wel echt heel mooi
Nou niet mijn ding. Maar ik heb die eerdere hier liggen en die gaat Ellie nog bouwen (PBB cadeautje) dus wie weet ga ik nog overstag.
Gisteren is de 10353 Williams Racing FW14B & Nigel onthuld, die vanaf 1 maart 2025 te koop wordt aangeboden voor €79,99 (klikbaar):
Bron
Bron
Vanaf 1 januari 2025 wordt de 10363 Leonardo da Vinci's Flying Machine te koop aangeboden voor €59,99 (klikbaar):
Het persbericht:
Het persbericht:
Bron10363 Leonardo da Vinci's Flying Machine
Rated 18+, 493 pieces
€59.99 / $49.99 / £54.99
Available at LEGO.com from 1st January
Explore the evolution of aeronautical innovation or gift a history-lover with the LEGO Icons Leonardo da Vinci’s Flying Machine (10363) home and office desk decor building set for adults. Craft a detailed model of da Vinci’s visionary ornithopter featuring an open airframe with flappable textile-covered wings driven by a visible interplay of string, hinges and pulleys. This captivating centrepiece includes a display stand with an attachable Leonardo da Vinci minifigure holding a quill and sketch.
Get the most out of this model building kit with the LEGO Builder app, where you can zoom in, rotate and view models in 3D as you build. The app also allows you to build as a team, track your progress and explore and save other sets.
Take time out for a mindful building project with this collectable LEGO ornithopter set, a great holiday or birthday gift idea for science and history enthusiasts. Discover the inspiring range of LEGO creative building sets designed specifically for adults.
- Da Vinci ornithopter building set for adults – Immerse yourself in the history of aeronautical innovation with the LEGO Icons Leonardo da Vinci’s Flying Machine building project for adults
- What’s in the box – Everything you need to craft a detailed LEGO interpretation of da Vinci’s visionary ornithopter, plus a display stand and a Leonardo da Vinci minifigure holding a quill and sketch
- Trigger-activated wings – Recreate Leonardo da Vinci’s flying machine with its flappable textile wings and tail driven by an intricate, visible mechanism of string, hinges and pulleys
- Home and office desk decor – Add a striking centrepiece to the home or office with this detailed display model depicting Leonardo da Vinci’s Flying Machine
- A LEGO gift for history-lovers – Celebrate a birthday or special occasion with this gift for history-lovers and fans of aviation and historic innovation
- Dimensions – The model flying machine in this 493-piece building set measures over 10 in. (25 cm) high, 11.5 in. (29 cm) long and 13.5 in. (35 cm) wide
Best een leuk ding!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Deze gaat er zeker komen. Ik ben altijd al licht gefascineerd geweest door Da Vinci en zijn creaties. Op vakantie ook een keer in zijn geboorteplaats/huis geweest. Erg leuk om een keer te zien. Deze komt op mijn kantoor te staan . Kan ik hem ook afschrijven van de belasting .
Inmiddels zijn er verschillende reviews online verschenen van de 10363.
Zo is er een review op Brickset:
En eentje op New Elementary:
Zo is er een review op Brickset:
En eentje op New Elementary:
Ik begin er steeds meer warm voor te lopen.
Die is echt mooi ja. Prijskaartje zal minder mooi zijn...
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Deze ga ik ook wel kopen.
Hmmm zeker leuk. Wellicht dat dit me over de streep trekt.
Vind de modular een mooi set. lijkt qua bouwtechniek wel interessant. Nog geen idee hoe ik het ga plaatsen maar gaat er wel komen denk ik.
Bij Lego op de site ook te vinden natuurlijk.
https://www.lego.com/nl-nl/product/tudor-corner-10350
https://www.lego.com/nl-nl/product/tudor-corner-10350
De kans zit er in dat dit mijn eerste modular wordt, ik vind hem echt wel gaaf.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Kopen die handel!
- LegoRK
- Premium
- Contacteer:
Deze set ziet er erg mooi uit. Ook helemaal wat anders dan de modulairs tot nu toe.
Ik weet niet of ik er ruim 200 euro voorover heb om bij mij op de plank te komen staan.
Daarnaast vraag ik me wel af hoe ze steeds meer stenen in de modulair weten te stoppen terwijl je dat er niet aan af ziet.
Ik weet niet of ik er ruim 200 euro voorover heb om bij mij op de plank te komen staan.
Daarnaast vraag ik me wel af hoe ze steeds meer stenen in de modulair weten te stoppen terwijl je dat er niet aan af ziet.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Mooie set die er zeker op 1 januari met de GWP gaat komen.
New Elementary heeft alvast een paar leuke foto's en een kort interview met de ontwerper. Heel mooie modular! Ik was vooral nieuwsigerig naar het dak, daar staat alvast een voorpriefje van:
Ik ben heel benieuwd hoe het is om zelf te bouwen!
Ik ben heel benieuwd hoe het is om zelf te bouwen!
Handig die plates met bar aan de onderkant. Doe mij er maar 30 :-)
Is die bar met dubbele clip nou decoratief of zou die nog een constructieve functie hebben.
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Dit is wel echt weer een prachtige modular!
Heel erg sfeervol, in tegenstelling tot sommige modulars van de afgelopen jaren...
Heel erg sfeervol, in tegenstelling tot sommige modulars van de afgelopen jaren...