Ik heb net het twee deel van een PaB bestelling binnen gekregen. Kom ik er achter dat Lego voor dezelfde kleur gebogen tiles 4x4 twee verschillende nummers heeft.
Ik dacht dus 6 verschillende kleuren besteld te hebben. Maar ik heb nu dus van 3 kleuren het dubbele gekregen. (Alleen dus met twee verschillende nummers per kleur)
Het gaat om dbg, reddish brown en medium nougat.
Ervaringen Shop@Home
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Zijn er meer mensen die van deze tegeltjes bij hun bestelling kregen? Ik heb het nog niet uitgepakt, maar er zitten er zeker 10 in.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Je wordt uitgedaagd!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Gelukkig ben ik daar niet gevoelig voor
Leuke buit Boindil
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien en is dit al lang besproken, maar het valt mij op dat je nu je insiderspunten gewoon bij het afrekenen in kan leveren en niet meer eerst een voucher hoeft te kopen. Dat vind ik wel een verbetering .
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Vroeger was het allemaal zo slecht nog niet..
Nieuw voor mij maar wel fijn dat dit nu weer kan.
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Owh das voor mij ook nieuw maar wel heel fijn. Scheelt me weer een handeling.
- BrickChamps
- Contacteer:
Ik was vandaag op zoek naar de plek waar je de Insider punten omwisselt voor de kortingsvouchers. En ik zat me een potje te ergeren dat ik het niet kon vinden. Totdat mijn luie brein de tekst even goed las...
Heel fijn dat je nu de korting per euro kunt ophogen tot je VIP points op zijn!
De conversiewaarde zie je nu wel wat later, pas vlak voor het afrekenen. Maar misschien is dat een tactische zet.
Heel fijn dat je nu de korting per euro kunt ophogen tot je VIP points op zijn!
De conversiewaarde zie je nu wel wat later, pas vlak voor het afrekenen. Maar misschien is dat een tactische zet.
Wat is de conversiewaarde ongeveer? Eerder was het 750 punten voor 5 euro, oftewel 1,5 punt per cent
-
- Premium
- Contacteer:
Net weer een bestelling stenen van LEGO ontvangen. Waren bestseller blokjes en duurde 2 volle maanden. Op de niet-bestseller delen zit ik nog te wachten (6 oktober besteld). Meer mensen die zo lang moeten wachten?
11 oktober besteld. De bestseller en sets al enige tijd binnen. De standaard elementen laten nog op zich wachten.Brick_Rene schreef: ↑di dec 10, 2024 11:46 am Net weer een bestelling stenen van LEGO ontvangen. Waren bestseller blokjes en duurde 2 volle maanden. Op de niet-bestseller delen zit ik nog te wachten (6 oktober besteld). Meer mensen die zo lang moeten wachten?
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Hier ook.
Ik wacht nog op een bestseller bestelling van 29 oktober en een standaard bestelling van 2 Oktober. Later geplaatste bestseller orders zijn ondertussen al verstuurd, deze nog niet.
Dat heb ik 2 weken geleden al een keer gedaan, maar daarmee is er niet veel vooruitgang gekomen. Maar wel een beetje compensatie gekregen.
-
- Premium
- Contacteer:
Het bellen met de klantenservice levert mij ook niet veel op. Wel ook een keer compensatie gekregen, maar ik liever de blokjes om verder te bouwen. Ik had veel bestellingen gedaan met heel verschillend resultaat qua levertijd (blijf het apart vinden dat als je meer dan 999 van iets besteld je het over meerdere bestellingen moet verdelen). Versnellen kunnen ze het echter niet... Dus hopen dat het ooit komt.
Mijn bestseller van 29 oktober is vandaag geleverd, dus die heeft er ook iets te lang over gedaan. Mijn bestelling met standaard onderdelen van 2 Oktober is nog steeds in magazijn, misschien binnenkort nog maar een keer contact over opnemen.
Vandaag gebeld met de klantenservice over mijn bestelling met de vraag of ze iets meer weten waar mijn bestelling blijft. De vriendelijke dame wist mij te vertellen dat het magazijn in oktober 2 weken dicht is geweest voor reorganisatie, en dat de er PaB bestellingen die in periode zijn gedaan tussen wal en schip zijn blijven hangen. Ze zijn bezig om dat in te halen, maar daardoor duurt het wel nog langer dan al gepland.
Ook wijzer geworden over wanneer klagen zin heeft, en dat is wanneer het meer dan 2 weken te laat is. Binnen de 2 weken krijg je excuses, daarna ook enige compensatie. Ze vroeg aan mij op welke onderdelen uit de bestelling ik aan het wachten ben, en heb de 15 wolfpack torso s aangegeven. Ze heeft die voor mij opgegeven als missende onderdelen, waardoor ik er nu 15 extra krijg in een aparte levering.
Ook wijzer geworden over wanneer klagen zin heeft, en dat is wanneer het meer dan 2 weken te laat is. Binnen de 2 weken krijg je excuses, daarna ook enige compensatie. Ze vroeg aan mij op welke onderdelen uit de bestelling ik aan het wachten ben, en heb de 15 wolfpack torso s aangegeven. Ze heeft die voor mij opgegeven als missende onderdelen, waardoor ik er nu 15 extra krijg in een aparte levering.
15 extra wolfpacktorso's? Dat kan slechterder.