Dit is weer zo’n verhaal
https://www.facebook.com/share/p/1RARvS ... tid=WC7FNe
Een kunstenaar in California heeft een model gemaakt van een hotel op Hawaii en dat model random naar de Hawaïaanse LUG gestuurd.
De Lego is geverfd (wat is dat toch met die roze mocs?)
Niemand wil het hebben.
Nu zitten ze er daar mee in hun maag.
Iemand verscheept zomaar kolossale moc naar Hawaii
Waarom niet
Het is toch geen lego meer, nu het geverfd is.
Milieustraat, afdeling chemisch afval
Ik zie er weinig lego meer in.
Retour afzender zou ik zeggen.
Retour afzender zou ik zeggen.
Wat een verhaal
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ritueel verbranden die zooi
Een beetje een vreemd verhaal. Op één van de foto's zijn verschillende kisten te zien. Dus, ik neem aan dat het geheel uit losse onderdelen bestaat. Ze zullen dus niet zomaar ineens aan de deur staan met een stapeltje kisten.
En volgens mij ben je niet verplicht om een zending te accepteren. Dus als je een onbekende zending, die uit verschillende grote kisten bestaat blindelings accepteert, dan ben je wel heel dom.
Dus ik denk dat ze vooraf hebben geweten wat het was. En misschien in de hoop dat het nog bruikbaar zou zijn geaccepteerd.
En volgens mij ben je niet verplicht om een zending te accepteren. Dus als je een onbekende zending, die uit verschillende grote kisten bestaat blindelings accepteert, dan ben je wel heel dom.
Dus ik denk dat ze vooraf hebben geweten wat het was. En misschien in de hoop dat het nog bruikbaar zou zijn geaccepteerd.
Het is facebook he, dat is niet meteen een garantie voor een 100% feitelijkheid
Als iemand bij mij voor de deur staat met 14 kisten Lego, accepteer ik die blindelings