Micropolis: begin maar vast met bouwen
Cool
Heb je die nog in elkaar zitten? Meenemen volgende meeting!TAFOL schreef: ↑zo okt 06, 2024 12:30 pm Dat ziet er al geweldig uit.
Ben benieuwd naar wat er nog meer bij komt.
Terug in 2019 had ik trouwens ook nog een kleine module gemaakt voor Micropolis (klikbaar):
En ja, ik weet dat 1 van de zebrapaden verkeerd zit, maar dat heb ik in de afgelopen 5 jaar al aangepast.
Die heb ik inderdaad nog in elkaar zitten. Ik zal hem meenemen.
Een personenauto is vaak 1 plate + 1 tile hoog, dus een container 2 plates + 1 tile zou wat dat betreft moeten kunnen. Het blijft toch schipperen met de verhoudingen.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Op LOWLUG XL in 2019 hadden we ook wat modules bij elkaar verzameld.
Volgens mij heeft Aliencat nu alleen al deze oppervlakte.
Ik mag niks zeggen gezien mijn bijdrage aan de Stacks van dit jaar.
Volgens mij heeft Aliencat nu alleen al deze oppervlakte.
Ik mag niks zeggen gezien mijn bijdrage aan de Stacks van dit jaar.
En ik ben nog niet klaarsanderkoenen schreef: ↑ma okt 07, 2024 10:26 pm Volgens mij heeft Aliencat nu alleen al deze oppervlakte.
-
- Premium
- Contacteer:
Ziet er mooi uit @aliencat. Hoop dat we met veel verschillende mensen echt iets moois kunnen maken.
Sodeju Aliencat..
Das Vet!
Godsnakend Vet!
Das Vet!
Godsnakend Vet!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Dit IG account is een mooi inspiratiebron voor micropolis vond ik
https://www.instagram.com/jeff_works?ig ... ZuOGUyMTl6
https://www.instagram.com/jeff_works?ig ... ZuOGUyMTl6
Heel mooie stijl met leuke bouwtechnieken
Hij heeft op een gegeven moment ook een boek uitgebracht met die builds, erg leuk salontafelboek.
Hij heeft op een gegeven moment ook een boek uitgebracht met die builds, erg leuk salontafelboek.
Ik kan jouw laatste foto niet zien LegoRK
-
- Premium
- Contacteer:
Het ontwerp waarmee ik op lowlug stond van paleis soestdijk (meestal herkend als het grote pietenhuis), heb ik omgezet naar een micropolis stuk met een stukje van het landgoed erbij. Het wordt dan wel groot (64x 96 studs). Ik vraag me af of het dan nog mooi is om in micropolis mee te nemen of dat ik dit als op zichzelf staand model moet doen. Ik hoor graag jullie ideeën hierover, voordat ik blokjes ga bestellen.
-
- Premium
- Contacteer:
Misschien dat ik hem wel zo kan maken dat ik de micropolis straat er tegenaan kan klikken, dan heb ik beide opties.
Ik zou dit in Baarn stand-alone neerzetten, want als er dit is plus drie kleine modules van iemand anders, dan vallen die helemaal weg. Alleen in een heel erg grote micropolislayout gaat dit niet overheersen.
- LegoMathijs
- Premium
- Contacteer:
Heel mooi gemaakt Brick_Rene en zeer herkenbaar
Ik kwam pas geleden nog dit filmpje tegen. Voor degenen die nog inspiratie zoeken en eventueel beweging in hun module willen:
- SamtheChemist
- Premium
- Contacteer:
Ik vind dit een heel leuke manier van bouwen, geeft me zeker inspiratie om eens te experimenteren. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk al te veel plannen heb...