LEGO.com S@H aanbiedingen
- Jourianbax
- Premium
- Contacteer:
Kun je ze stapelen? Dus alle 4 op 1 bestelling?
Volgens mij wel ja.
- Barthezz_Brick
- Premium
- Contacteer:
Kun je ze stapelen? Dus alle 4 op 1 bestelling?
Met normale codes kan dat, dus neem aan met deze ook. Je kunt qua waarde net zoveel codes inleveren als de waarde van het product dat je koopt. Je kunt alleen niet meer inleveren dan de waarde van het product dat je koopt.
- sanderkoenen
- Kopen!
- Contacteer:
Ach, volgend jaar weer een jaar.
Op dit moment zijn er een 4-tal sets met 30% afgeprijsd:
21328 Seinfeld
10282 Adidas Originals Superstar
10289 Birds of Paradise
10291 Queer Eye - The Fab 5 Loft
Bovendien zijn er momenteel dubbele VIP-punten te verdienen.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
21328 Seinfeld
10282 Adidas Originals Superstar
10289 Birds of Paradise
10291 Queer Eye - The Fab 5 Loft
Bovendien zijn er momenteel dubbele VIP-punten te verdienen.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
een euro is ongeveer 7.5 kroon, dus je bedrag in euro's keer 7,5 is je aantal vippunten. Nu krijg je ook per 750 vippunten 5 euro korting.
Dat klopt
Camp Nou in de aanbieding voor 197,99 euro
https://www.lego.com/en-nl/product/camp ... lona-10284
Lijkt mij een goede prijs imho
https://www.lego.com/en-nl/product/camp ... lona-10284
Lijkt mij een goede prijs imho
Voor 100 vip-punten kun je momenteel korting kopen ter waarde van 20-30 euro op 3 sets, te weten de 10302 optimus prime (20€), 10305 kasteel (30€) en 51515 robot uitvinder (30€) .
Tot op heden wel
-
Buiten de shop enkel maar duurder,de verkopende partijen zijn dan brickstores enZ, gister besteld ben benieuwd
Vanaf vandaag dubbele Insiders punten en een aantal GWPs:
- Vanaf €50: 40608 Halloween fun VIP add-on pack
- Vanaf €100: 40597 Scary Pirate Island
- Vanaf €130 (?): 40562 Mystic Witch
Verder nog sets die afgeprijsd zijn: https://www.lego.com/nl-nl/categories/sales-and-deals
- Vanaf €50: 40608 Halloween fun VIP add-on pack
- Vanaf €100: 40597 Scary Pirate Island
- Vanaf €130 (?): 40562 Mystic Witch
Verder nog sets die afgeprijsd zijn: https://www.lego.com/nl-nl/categories/sales-and-deals
Set 40562 vanaf €130,00 kan ik bevestigen, vanmorgen een bestelling de deur uit gedaan met een set en pab onderdelen. Bestelling gisteren al klaar gezet en hij was door een out of stock onderdeel net onder de €130 gezakt. Toen had ik die set niet. Voor 50 cent wat toegevoegd, kwam ik weer boven de €130 uit en kreeg ik die set wel.
- BrickChamps
- Contacteer:
Zojuist een bestelling geplaatst. Drie leuke GWPs en 2x VIP points, dat is een aardige deal. Ik had de 3-in-1 heks al van vorig jaar. Ik meen dat toen ook een dergelijke deal was. Dus ik zal met mijn zoontje daarvan de draak bouwen
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Van zaterdag 20 t/m woensdag 24 januari krijg je weer dubbele VIP/Insiders-punten bij je bestellingen op LEGO.com.
Mogelijk komt er ook nog setje 40611 Year of the Dragon bij als GWP, maar dat staat nog niet op de website...
Bron: https://bouwsteentjes.info/dubbele-lego ... -op-alles/
Mogelijk komt er ook nog setje 40611 Year of the Dragon bij als GWP, maar dat staat nog niet op de website...
Bron: https://bouwsteentjes.info/dubbele-lego ... -op-alles/
Ik denk dat ze de gwp na dit weekend in de markt zetten. Meen dat het vorig jaar ook ongeveer zo ging. 10 febr. is officieel het chinees nieuwjaar. Maar als het dit weekeinde al is vindt ik het uiteraard prima ;-)
- Brick_Rebel
- Premium
- Contacteer:
Zoals voorspeld krijg je setje 40611 Year of the Dragon nu als GWP bij aankopen vanaf €85, zie de S@H website.
Deze actie loopt t/m 31 januari.
Deze actie loopt t/m 31 januari.
Gelijk een bestelling met onderdelen eruit gedaan die ik al even klaar had staan. Tevens zat er een vip-polybag bij, en dus dubbele vip-punten. Met het juiste moment afwachten met bestellen kun je redelijk wat extra krijgen voor hetzelfde geld, altijd meegenomen.
Dat draakje had ik al op 3 januari in huis. (Gekregen bij een bestelling bij de Brickshop.)
Het verbaast me dat de Brickshop hem eerder levert dan Lego zelf.
Het verbaast me dat de Brickshop hem eerder levert dan Lego zelf.
Ze zijn helaas gestopt met die kalenders…
Volgens Brick Clicker (vanaf 5:10 minuten) komt de volgende actie met dubbele Insiders-punten tussen 12 en 16 juni 2024.
Ik stond net op het punt om via LEGO.com allerlei sets te bestellen, dus ben blij dat ik dit op tijd weet (al is het mij nog onduidelijk of deze actie alleen in Amerika of ook in Europa komt). Nu hoef ik maar anderhalve week te wachten totdat ik mijn bestelling alsnog ga plaatsen.
Ik stond net op het punt om via LEGO.com allerlei sets te bestellen, dus ben blij dat ik dit op tijd weet (al is het mij nog onduidelijk of deze actie alleen in Amerika of ook in Europa komt). Nu hoef ik maar anderhalve week te wachten totdat ik mijn bestelling alsnog ga plaatsen.
Ik was eerst naar de Lego site gegaan om een bestelling te plaatsen, en daarna lees ik jouw bericht. Maar ik denk dat ik toch liever de gwp heb dan de dubbele vip punten.
En ik heb gelijk 500 punten ingewisseld voor de ontmoeting met de baby gorilla. Jammergenoeg maar 1 pp mogelijk, want ik had het niet erg gevonden daar een paar meer van te bestellen.
En ik heb gelijk 500 punten ingewisseld voor de ontmoeting met de baby gorilla. Jammergenoeg maar 1 pp mogelijk, want ik had het niet erg gevonden daar een paar meer van te bestellen.
- Berthil
- Premium
- Contacteer:
Er was dacht ik iemand hier op zoek naar de Micro Ninjago builds, ik heb al een tijdje weer niet gekeken maar er staan er nu 4 bij de beloningen te verkrijgen met VIP punten. Ik dacht Mamabricks maar kon de opmerking niet meer vinden of het was via Discord.
Tussen 15 en 20 oktober 2024 zijn er weer dubbele Insiders-punten te verdienen op S@H en in de LEGO Stores, aldus Brickset
En indien er ook punten verdiend kunnen worden via Pick a Brick, zijn er afgelopen woensdag een heleboel nieuwe onderdelen uit de sets uit juni verschenen. Sla dus je slag, zou ik zeggen.
En indien er ook punten verdiend kunnen worden via Pick a Brick, zijn er afgelopen woensdag een heleboel nieuwe onderdelen uit de sets uit juni verschenen. Sla dus je slag, zou ik zeggen.
Thanks voor de info TAFOL!
Heb alleen wel al nét besteld
Kreeg nog wel een halloween GWP, als iemand die zoekt, laat maar weten, is te ruil!
Heb alleen wel al nét besteld
Kreeg nog wel een halloween GWP, als iemand die zoekt, laat maar weten, is te ruil!
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Op pick a brick zitten geen dubbele punte toch?
Bij eerdere dubbele punten acties deed PaB in mijn herinnering ook mee, dus hopelijk nu weer.
- Boindil_Lego
- Premium
- Contacteer:
Ah dat wist ik niet, dat zou inderdaad mooi zijn.